Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Partnersko
Odpowiedz

Partnersko

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam nadzieje ze mi wyjdzie bo robie I raz ;D hehehe :D wiec moze nie wyladuemy na istrym dyzurze ;D

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    łasuch ;) tak jak mój. Ja robiłam torcik na niedziele na urodzinki, wstawilam odpowiednia ilosc swieczek i bardzo byl zadowolony i zdziwiony :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moj to sam juz jak paczek czekoladowy wyglada :D sie smieje ze musze szybo zajsc w ciaze zeby mu brzuchem dorownac. bo ja to niespelna 49 kg

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • kwiatuszek789 Autorytet
    Postów: 5541 1639

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie bedzie tak źle ;D

    klz9io4pkfldzhbc.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojj moj jest przestarszny łasuch :) na weselach wybierze placki zamiast % ;D bo nigdy nie laczy :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ide nastawic zupke kalafiorowa ;D szkoda ze na ovu nie ma funkcji gotuj :P albo rabaty do 90% na jedzenie na zamowienie :D

    kwiatuszek789, SunSun lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehehe noo powinni uskutecznic:D

  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nawet jak się staram żeby zbytnio nie informować to i tak mi się nie udaje bo jest taki szpieg,że wszystko musi wiedzieć. witaminki łyka chętnie tylko się śmieje,że coraz to więcej mu daje.

    Ida lubi tę wiadomość

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na poczatku jak patrzyłam czy jest owulka to zrobilam siku do takiego kubeczka, ktory w sumie stoi jako ozdoba ale mozna oczywiscie (po wymyciu) np sie z niego napic herbaty itd. No i zrobiłam siku do kubeczka, postawiłam w lazience i zapomniałam, a moj przynosi ten kubeczek i mowi, o zrobilas multwiwitamine dla mnie?(ale nie wypil :D a ja mowie nie, to cos innego... a on a co, a ja mowie:moje siku :D :D :D

    Ania_84, polkosia, lenka123321, Wiola25 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha o jeeezu haha

  • polkosia Autorytet
    Postów: 8465 7383

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mój wszystko łyka, ale pod warunkiem, że ja mu przygotuję, bo on to "nie wie co, jak i gdzie" ;) Na początku pytał o każdą tabletkę co to jest, ale potem już mu przeszło.

    Co do innych spraw, to często zagląda do mojego kalendarzyka w komórce przejrzeć kiedy dni płodne, ale to pewnie też dlatego, że ja mogę uprawiać seks raz na miesiąc i mi starczy, a on by chciał co najmniej 2-3 razy w tygodniu :P I jak są dni płodne, to się przypomina, że TRZEBA ;)

    Ostatnio zaczęłam mierzyć temperaturę i chociaż staram się to robić bezszelestnie, on zawsze wie kiedy i prawie przez sen bąka: "I jak? Ile masz?" :P A jak siedzę na forum, to zagląda mi przez ramię i patrzy co piszę :P A najlepsze jest to, że jak czegoś nie rozumie (np.: ostatnio coś wspominałam o implantacji), to włazi na Google i szuka informacji, a potem mnie jakimiś ciekawostkami zarzuca :P

    Ogólnie jestem zadowolona. Na razie nie ma problemu z tym, że ja ciągle odpalam OF i wpisuję, że a to mnie cycki bolą, a to mam wzdęcia etc., ale może dlatego, że jestem tu dopiero 2 cykl ;)

    kwiatuszek789, Wiola25 lubią tę wiadomość

    Klementysia 2015 psn
    Matylda 2016 cc
    Jaśmina 2018 psn
    Aurora - coming soon - luty 2021
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polkosia to faktycznie wręcz idealnie.Najbardziej zazdroszczę tego zaglądania w google i zarzucania ciekawostkami!;-)

    Ania_84, polkosia lubią tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aszka my mielismy podobnie tylko ze byl taki kubeczek ktorego nigdy nie widzialamzeby maz uuzywal.. jak myje zeby :D no i co ja inteligentna zapomniala sobei kupic wiec mowei a i tak jest nie uzywany to dawaj :D no i jakos mi sie zapomnialo.. a moj akurat wtedy chcial sobie zrobic płukanie gardziolka.. i nagle słysze co jest ku**** a mi odrazu przeslzo przez mysl.. o cholera zpaomnialam wylac ddo kibelka :D i pewnie zobaczyl ze stoi kolo kibelka .. :D i mowie luzz to tylko siku wylej do kibla.. a ten mi..k*** terz mi mowisz mialem tym wyplukac gardllo :P tylko zaspany mowie kurde juz sobe przygotowalem ..bo kolor podobny :D juz nigdy wiecej nie tkal kubka ;D

    aszka, kwiatuszek789, Wiola25 lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co do nformacji moj nie raz wyszuka ale jakos woli zadawac pytania lekarzom :) i woli poczytac o cyzm my tu piszmey..szczegolnie jak gdzies wklejalysmy z dziewczynami rozne lizki wkształcie penis a albo cos wtym stylu :D mial ubaw po pachy ;D

    polkosia lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SunSun wrote:
    Polkosia to faktycznie wręcz idealnie.Najbardziej zazdroszczę tego zaglądania w google i zarzucania ciekawostkami!;-)
    Juz po wizycie ??

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania nawet jakby wypili to by sie nic nie stalo :D hahaa.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiemmale jego mina byla bezcenna.. :D i stwierdzil z emusi mi zrobic drugei wc :P zebym miala gdzie trzymac kubezki na siusiki :D

    aszka lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Juz po wizycie ??
    Ta...No i cóż!Bay bay ostatnio nadziejo na ciąże.Nie mogło do niej dojść bo -nie było nawet jajeczkowania w tamtym m-ce!Mam tak wielkie zmiany hormonalne ,że okresu ani widu ani słychu i w ogole NIC SIĘ TAM NIE DZIEJE!Lutenyl na wywołanie.8dc -monitoring czy w ogóle dochodzi do jajeczkowania...

    ex2btv738sn49jef.png
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    wiemmale jego mina byla bezcenna.. :D i stwierdzil z emusi mi zrobic drugei wc :P zebym miala gdzie trzymac kubezki na siusiki :D
    apropo kubeczków na siuśki to M reaguje na to STRASZNIE!Kilka razy proponował żebym TO chowała ;) Ale teraz już niestety mam zakaz używania testów z moczu :( cięzko mi bo już się do nich przyzwyczaiłam za to M się ucieszył..

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sun sun .. rozumeim ze 8dc bedzie sprawdzal czy jajeczka rosna ??

    Dobrze z enic powaznego sie nie dzieje..i ze juz masz sprawe jasna .. na pewno wszytsko sie unormuje i bedzie dobrze :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2014, 19:04

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego