Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2543

    Wysłany: 15 września 2016, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Czeska Praga :D :D :D

    Ano masz rację odpoczywaj ale wkrótce kolejny macierzyński ha ha :D

    ale super! no to życzę udanego urlopu :D

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 września 2016, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistka wrote:
    ale super! no to życzę udanego urlopu :D
    Na pewno będzie, dzięki ! <3

    Pianistka lubi tę wiadomość

  • agape Autorytet
    Postów: 730 316

    Wysłany: 16 września 2016, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poproszę o dopisanie na 8 październik :)
    Wracam do gry na stymulacji :)

    Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami...
    PCO
    wysoka prolaktyna
    Prawie 20 miesięcy starań ...
    październik 2015 - 6tc (*) :(
    Sierpień 2016- HSG - drożne jajowody
    Wrzesień 2016- seminogram M. - wyniki dobre, jedynie obniżona nieco ilość plemników o prawidłowej budowie
  • Migracja Ekspertka
    Postów: 136 54

    Wysłany: 16 września 2016, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam serdecznie mogę prosić o wypisanie na 17 października z góry dziękuję :-)

    graphics-worms-675324.gif
    Aniołek 26.03.2013 [*]....
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 570 290

    Wysłany: 16 września 2016, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Wstepnie poprosze na 10.10 bo u mnie nigdy nic nie wiadomo ostatnio, jak cos sie zmieni to dam znac... Chociaz i tak pewnie zatestuje z tydzien po tym jak @ sie spozni.bo juz wiem ze przed nie warto..szkoda nerwow.
    Jejkuuu co za straszna data :(

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 16 września 2016, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agape, Migracja, KarolaFasola, dopisane :)

    agape, a jaką stymulację będziesz miała?

    Karola, :( bardzo mi przykro. A powiedz mi czy u ciebie w poprzednim cyklu to biochemiczna była? Jak się czujesz w ogóle?

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2543

    Wysłany: 16 września 2016, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola bardzo mi przykro :(
    dla pocieszenia powiem, że ja w zdrową ciążę zaszłam w kolejnym cyklu po biochem, dużo moich koleżanek też. bo organizm jest na właściwym torze. Także jeszcze chwilka a bedą II kreseczki, życzę Ci tego :*

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 16 września 2016, 20:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to już oficjalnie wiem, że z testowaniem zapisuję się na październik :) Ale dopiero po owulacji podam dokładną datę testowania. Wstępnie można mnie zapisać na 03.10 bo wtedy będzie 14 dni od podania pregnylu :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 16 września 2016, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamuśka2017, dopisane :)

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 16 września 2016, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 570 290

    Wysłany: 16 września 2016, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest ok, wiadomo ze jest smutno i przykro.. Ale bedziemy walczyc dalej! W koncu musi sie udac. Ale powiem wam ze nie przezylam az tak tego jak poprzednim razem wiadomo,wtedy juz bylo slychac serduszko i bylo widac na usg a teraz nic... Ale trzeba sie podniesc i probowac dalej ! :)
    Ja jestem dobrej mysli, teraz 27.09 ide po wyniki cyto i poprosze jeszcze o inne badania jakie moge zrobic i sprawdzic czy wszystko ok.

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 570 290

    Wysłany: 16 września 2016, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale przynajmniej sie nauczylam ze trzeba byc cierpliwym i nie wariować tak z tymi testami ...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 września 2016, 20:25

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • StyczniowaNadzieja Autorytet
    Postów: 954 869

    Wysłany: 17 września 2016, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola przytulam!

    U mnie owulacja chyba na dniach więc wstepnie moge wpisać sie na testowanie 5.10. Niezależnie od sytuacji nie testuje przed 3.10 bo jak juz mały przekroczy próg zlobka to w nim zostanie nawet jak się okarze ze w ciazy jestem :)

    caur359.png
    3ro1ov5.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 17 września 2016, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko Dziewczyny, jak mi sie dluzy! Kiedy ja zobacze te dwie kreski w pazdzierniku? Matkoooooo.....

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • Mamuśka2017 Autorytet
    Postów: 923 637

    Wysłany: 17 września 2016, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku, najgorszy jest ten czas :/ Czemu to nie może być tak, że już po owu człowiek wie czy się udało, czy nie. A tak to oczekiwanie na owu, oczekiwanie po owu i tak w kółko ;)

    w4sqpc0z3is213tz.png
  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 17 września 2016, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamuśka2017 wrote:
    zFolwarku, najgorszy jest ten czas :/ Czemu to nie może być tak, że już po owu człowiek wie czy się udało, czy nie. A tak to oczekiwanie na owu, oczekiwanie po owu i tak w kółko ;)

    Ja to jeszcze nawet przed owu jestem - hehe ;) masakra jakas

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • agape Autorytet
    Postów: 730 316

    Wysłany: 17 września 2016, 13:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    agape, Migracja, KarolaFasola, dopisane :)

    agape, a jaką stymulację będziesz miała?

    Karola, :( bardzo mi przykro. A powiedz mi czy u ciebie w poprzednim cyklu to biochemiczna była? Jak się czujesz w ogóle?
    Lametta (letrazol) brałam od 3do7dc. Plus bromergon pierwszy cykl.
    Miałam już też w zeszłym roku 5x stymulacja CLO. Jedna zakończyła się ciąża, ale bardzo krótką:(
    Więc trzeba się wziąć w garść :)

    Potrafimy kochać i marzyć, dlatego wszyscy jesteśmy zwycięzcami...
    PCO
    wysoka prolaktyna
    Prawie 20 miesięcy starań ...
    październik 2015 - 6tc (*) :(
    Sierpień 2016- HSG - drożne jajowody
    Wrzesień 2016- seminogram M. - wyniki dobre, jedynie obniżona nieco ilość plemników o prawidłowej budowie
  • Lilianap Autorytet
    Postów: 648 183

    Wysłany: 17 września 2016, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agap ja tez na letrazolu 3-7 dc. Tylko że Aromek. 2 cykl zaczęłam.

    Nasz cud ❤ Lilianna
    3i49df9h2y64vypu.png
  • Salamanka Przyjaciółka
    Postów: 61 20

    Wysłany: 17 września 2016, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy ktoras z Was miala efekty uboczne po braniu kwasu foliowego? Zazywam go od paru dni i mam wysypke na twarzy, nogach i "drapie" mnie w gardle.

    12 m-cy starań, 3 cs z pomocą kliniki niepłodności
  • sandri_1 Autorytet
    Postów: 762 295

    Wysłany: 17 września 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, ale slyszalam o czyms takim. Zdarza sie nietolerancja kwasu foliowego.

    w4sqs65ge24sefoo.png
‹‹ 11 12 13 14 15 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego