Forum Starając się - ogólne Październikowe testowanie!
Odpowiedz

Październikowe testowanie!

Oceń ten wątek:
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 6 października 2016, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaandzia, zmienione :)

    PaniNorris, Olciuska, nie lubię :(

    Paula_29, Oluniaaa, emerald_m, dopisane :)

    Aga_502, gratulacje :D!!

    W ogóle dziewczyny, które długo się staracie, BARDZO was podziwiam!! Jesteście niesamowite, dużo siły życzę i w końcu będziecie miały to wszystko wynagrodzone <3!

    No, udało mi się doczytać wszystko :) U nas ciężkie dni, bo Tadek choruje. Nocami skin to skin na mnie śpi (11kg), dużo się rzuca w nocy przez sen i płacze, a w dzień też trzeba dużo nosić, bo płacze, bo się źle czuje. Jutro do lekarza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2016, 13:55

    Olciuska, karolka22, AJA_S lubią tę wiadomość

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • Klameczka Przyjaciółka
    Postów: 91 20

    Wysłany: 6 października 2016, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :) też czekam na październikowe testowanie :) wypada mi gdzieś koło 15:) trzymajcie kciuki :) ja za was też będę,a tym co się udało to gratuluję :))

    PCOS, niedoczynność tarczycy, Hashimoto, IO
    Ponad 2lata starań,
    09.16 - pierwsza stymulacja gonalem i pregnylem,
    10.16- druga próba gonal+pregnyl
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    aaandzia, zmienione :)

    PaniNorris, Olciuska, nie lubię :(

    Paula_29, Oluniaaa, emerald_m, dopisane :)

    Aga_502, gratulacje :D!!

    W ogóle dziewczyny, które długo się staracie, BARDZO was podziwiam!! Jesteście niesamowite, dużo siły życzę i w końcu będziecie miały to wszystko wynagrodzone <3!

    No, udało mi się doczytać wszystko :) U nas ciężkie dni, bo Tadek choruje. Nocami skin to skin na mnie śpi (11kg), dużo się rzuca w nocy przez sen i płacze, a w dzień też trzeba dużo nosić, bo płacze, bo się źle czuje. Jutro do lekarza.

    A dlugo sie staralas o Synka?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane ile bierzecie wiesiolka?
    Ja dzis zaczelam 1dc. I wzielam 1 tab (500mg) , wsytarczy?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Kochane ile bierzecie wiesiolka?
    Ja dzis zaczelam 1dc. I wzielam 1 tab (500mg) , wsytarczy?

    ja biore 3 czasem 4 dziennie

    Olciuska lubi tę wiadomość

  • emerald_m Autorytet
    Postów: 649 664

    Wysłany: 6 października 2016, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Kochane ile bierzecie wiesiolka?
    Ja dzis zaczelam 1dc. I wzielam 1 tab (500mg) , wsytarczy?
    Mało. Ja biorę 3x 2 tabletki z Oeparol, tam każda ma 510mg oleju z wiesiołka. Łącznie 3060mg/ dobę. Biorę od 1dc do owulki. Efekty widzę już od 1 cyklu z wieśkiem :)

    Zakocona, dzięki za dopisanie. Też mam rozłożonego przez wirusisko synka, więc łączę się w bólu.

    Olciuska, s1985 lubią tę wiadomość

    21.01.2014. synek <3
    05.01.2018. synek <3

    12.03.2015 - 10tc [*] 12.05.2016 - 10tc [*] MTHFR C677T homozygota;
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok, a wiec zwieksze dawke. Nie lubie brac duzo tabletek hihi.
    Pije siemie tez codziennie (juz mnie od niego cofa.. bleeh )

  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 6 października 2016, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    A dlugo sie staralas o Synka?
    Nie. Zaszliśmy od razu :)

    Klameczka, dopisane :)

    emerald, zdrówka życzę w takim razie!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2016, 14:19

    Olciuska, Klameczka lubią tę wiadomość

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć ja dalej trochę podlamana jestem dlatego nie pisze za dużo ale czytam... pije od wczoraj po dwie saszetki tego inofolicu jedną rano i jedna wieczorem. Może w przyszłym cyklu coś to da. Wiem że mu się krótko staramy bo tyle co nic ale jednak jak są dwa cykle bezowulacyjne pod rząd to szlag trafia :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Możesz się też wspomóc od 1 dc dong quai, lepiej kupić tabletki, bo ja na tej herbacie ledwo dałam radę, w zasadzie brałam może od 5 do 10 dc takie fuuj

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakocona wrote:
    Nie. Zaszliśmy od razu :)

    Klameczka, dopisane :)

    emerald, zdrówka życzę w takim razie!
    Zazdorszcze.. :) Teraz tez pewnie szybko pojdzie :)

  • Krucha Autorytet
    Postów: 313 413

    Wysłany: 6 października 2016, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zFolwarku wrote:
    Mamy 9 ciazuni poki co! Oby tak dalej! Sikac ladnie prosze! :D
    A co się stało? pisała gdzieś?
    to na pewno poronienie? :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wlasnie rozmawialm z kolega w pracy.
    Powiedzial mi ,ze sie staraja 13 lat o dziecko.. (szooook)
    Okazalo sie ,ze jego zona ma wrogi sluz:(. Slyszalyscie kiedys o takich badaniach?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Ja wlasnie rozmawialm z kolega w pracy.
    Powiedzial mi ,ze sie staraja 13 lat o dziecko.. (szooook)
    Okazalo sie ,ze jego zona ma wrogi sluz:(. Slyszalyscie kiedys o takich badaniach?

    tak slyszalam ze jest os takiego ale nikt mi narazie nie zlecil tego badania. pewnie w kilince dopiero jak pojde

  • szatynka Autorytet
    Postów: 1505 639

    Wysłany: 6 października 2016, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga_502 wrote:
    Nie wiem czy sie uda ale wstawiam
    https://zapodaj.net/4d78b23123478.jpg.html

    widać :)
    gratulacje

    Oluniaaa witaj

    Aga_502 lubi tę wiadomość

    <3 zem3j48aw2uaagxd.png <3
    <3 zem3wn15b4i4bt7c.png <3

    18.06.2016r. [*] 6tc Aniołek - w mym sercu na zawsze <3
  • zakocona Autorytet
    Postów: 4025 3871

    Wysłany: 6 października 2016, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Zazdorszcze.. :) Teraz tez pewnie szybko pojdzie :)
    Teraz już 3cs leci (4 cykl po porodzie), ale moje cykle są ponad 30 dni, a ostatni trwał 44, więc tak szybko to nie będzie ;) Nawet nie wiem czy mi owu w ogóle wróciła.

    Olciuska lubi tę wiadomość

    Ciąża podczas kp <3
    f2w3rjjg8mtxbbsd.png
    atdc4z175b5gir53.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    Ja wlasnie rozmawialm z kolega w pracy.
    Powiedzial mi ,ze sie staraja 13 lat o dziecko.. (szooook)
    Okazalo sie ,ze jego zona ma wrogi sluz:(. Slyszalyscie kiedys o takich badaniach?
    o współczuję, ale o chyba da sie wyleczyć, nie?

  • emerald_m Autorytet
    Postów: 649 664

    Wysłany: 6 października 2016, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    o współczuję, ale o chyba da sie wyleczyć, nie?
    Jest to wskazanie do inseminacji. Znajomi mieli taki problem. Dzięki IUI mają córkę. Po jej urodzeniu bzykali się bezkarnie, no bo wrogi śluz i... mają syna :D Śluz się zmienił.

    Zakocona, dziękuję i Twojemu Bąblowi również życzę zdrówka :)

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    21.01.2014. synek <3
    05.01.2018. synek <3

    12.03.2015 - 10tc [*] 12.05.2016 - 10tc [*] MTHFR C677T homozygota;
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2016, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niestety nie, tzn tak im powiedzial lekarz ze wyleczyc sie nie da. Oni maja pieniadze... ale sa mega oszczedni, kazdy grosz ogladaja 10 razy za nim wydadza.. wiec wydaje mi sie ze sie nie zdecyduja na IUI...

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 6 października 2016, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska wrote:
    niestety nie, tzn tak im powiedzial lekarz ze wyleczyc sie nie da. Oni maja pieniadze... ale sa mega oszczedni, kazdy grosz ogladaja 10 razy za nim wydadza.. wiec wydaje mi sie ze sie nie zdecyduja na IUI...


    wybacz, ale jak dla mnie kompletna głupota. to po co biadolić, że się nie da, jak się da tylko się nie chce?
    a z tego co wiem, to IUI nie jest tak kosztowne jak IVF...


    Dziewczynki, panienki, do roboty :D jestem żądna ciążuni! :D swoją mam ale chętnie pooglądam wasze pozytywne teściory!

    Madziulla, zakocona, zFolwarku, haloooo!


    a i pobiadole Wam, a co! Łeb mnie boli i czuję się jak na kacu a mała nie odpuszcza ;( teraz śpi ale jak wstanie to znowu atrakcje, jęczy caly dzień, trzeba ją dużo nosić a lekka nie jest... brzuch mnie mocno boli i ciągle :/ uroki ciąży po ciąży

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2016, 15:14

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
‹‹ 129 130 131 132 133 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego