Forum Starając się - ogólne Pierwsze objawy ciąży
Odpowiedz

Pierwsze objawy ciąży

Oceń ten wątek:
  • avatarka Debiutantka
    Postów: 9 1

    Wysłany: 7 listopada 2012, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ej wiecie co... właśnie prawie oddałam zjedzoną 10 minut temu kanapkę... dżizas ależ masakra... coś nowego do kolekcji... mdlości to za mało powiedziane bleee...
    sorry za opis, ale tak mnie ścisnęło, że mam łzy w oczach po wizycie w przybytku..

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19564

    Wysłany: 7 listopada 2012, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no no no koleżanka nam się rozkręca a nóż widelec będą pozytywne wieści w frontu:) informuj na bierząco:)

    avatarka lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 8 listopada 2012, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ,

    Na temat objawów czytałam już dużo , powiem wam ze chyba przez to ze tak bardzo chce byc w ciazy praktycznie co miesiac zauwazalam u siebie objawy ciazy. Niestety miesiaczka sie pojawiala zawsze o czasie. Nigdy mi sie okres nie spoznil nawet gdy mialam stres czyzmienialam klimat . W tym miesiacu " czekam " < nieczekam> na okres ktorego jeszcze nie mam. Wiem ze to dopiero 3 dzien ale nigdy tak nie mialam. Mozna powiedziec ze dostawalam okres z zegarkiem i kalendarzem w reku. Mylicie ze ten objaw braku miesiaczki jest jakas nadzieja ze mam fasolke?

    Prosze o wasze opinie

    Sudela lubi tę wiadomość

    kaja28
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 8 listopada 2012, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NO pewnie, że są szanse, ale po co czekać jak można po prostu zrobić test:) życzę, żeby to był szczęśliwy cykl!

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • ania15 Przyjaciółka
    Postów: 81 25

    Wysłany: 8 listopada 2012, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.Kaja28 testuj,nie zaszkodzi.Ja testowałam w dzień spodziewanej @ bo jakoś jej nie czułam i miałam dziwne przeczucie, że się udało.

    relggu9rng8617sb.png
    3jgxs65gm9tz9u1o.png
  • ania15 Przyjaciółka
    Postów: 81 25

    Wysłany: 8 listopada 2012, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polecam test Quick View, bo jest bardzo czuły:D

    basiulkaa_89 lubi tę wiadomość

    relggu9rng8617sb.png
    3jgxs65gm9tz9u1o.png
  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 8 listopada 2012, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I co ania15 - udało sie?

    Własnie ja mam takie przeczucie tyle ze praktycznie co miesiac zawsze mialam bo tak bardzo chcia;am byc w ciazy , tylko ze pierwszy raz mi sie spoznia okres. Zawsze mialam jak wzegarku a to juz 3 dzien.
    Mam jakies uderzenia goraca,duzo spie- dzis nawet spalam w dzien 4 godziny. Boli mnie glowa, troche pobolewa podbrzusze ale prawie nic w porownaniu z tym co zawsze mialam przed spodziewana miesiaczką, piesi troche bola od tygodnia ale nie leci z nich zadna wydzielina ani zadnych innych zmian w nich nie zauwazylam.

    kaja28
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2012, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaja, ja też testowałam w dzień spodziewanej miesiączki i to było to :) powodzenia!

  • ania15 Przyjaciółka
    Postów: 81 25

    Wysłany: 9 listopada 2012, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaja28 jak widzisz na suwaczku, udało się:)

    Fedra, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

    relggu9rng8617sb.png
    3jgxs65gm9tz9u1o.png
  • Beata Autorytet
    Postów: 4860 5943

    Wysłany: 9 listopada 2012, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, ja tak bardzo chcę być w ciąży że mam wszystkie możliwe objawy... częstomocz, napięty dół brzucha, senność. zmęczenie no i brak okresu... tyle że ja mam wiecznie nieregularny... dziś mój 51 d.c.
    ale robiłam test wieczorem i wyszedł negatywnie ;(

    Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 9 listopada 2012, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beatko zobaczysz i na ciebie przyjdzie czas musisz byc cierpliwa :-) A ile sie staracie juz ?

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 9 listopada 2012, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ania15 wrote:
    kaja28 jak widzisz na suwaczku, udało się:)

    moje gratulacje i zycze spokojnej ciazy :-)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • Beata Autorytet
    Postów: 4860 5943

    Wysłany: 9 listopada 2012, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    od czerwca się kontroluję tzn. obserwuję ale tak naprawdę nigdy się nie zabezpieczaliśmy
    ale mamy już córeczkę 6,5 roku i chciałabym zeby udało się już natychmiast..

    Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • natalii Koleżanka
    Postów: 32 2

    Wysłany: 9 listopada 2012, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny jestem tu nowa dzisiaj znalazłam ten portal i postanowiłam do was dołaczyc, jestem rok po ślubie i od jakichs 5 miesięcy staramy sie o dziecko ale nic z tego:( i co miesiąc czekam z nadzieją że nie dostane @

  • AniaBania Ekspertka
    Postów: 228 204

    Wysłany: 10 listopada 2012, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beatko: jesli moge Cie pocieszyc..to mnie testy byly negatywne ponad 3 tygodnie od zaplodnienia. Potem przestalam je robic.. a potem zrobilam w 58 lub 59 dc bo nadala nie mialam @ i dopiero wtedy zobaczylam dwie kreski..takze wszystko sie moze zdarzyc. I tez mialam pewne objawy: bolace piersi, napiety brzuch, obnizka kondycji i straszne ataki zlosci :)..ale zadnych mdlosci..

    Fedra, Beata, Anna255 lubią tę wiadomość

    0ylvqca.png
  • mindusia Autorytet
    Postów: 668 435

    Wysłany: 11 listopada 2012, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaBania ale historia, a niby piszą że te testy wykrywają ciąże w 99%. Jak widać te testy nie są takie znowu niezawodne.

    m3sx3e3ky5bi25o3.png
    https://www.maluchy.pl/ci-67721.png
  • Beata Autorytet
    Postów: 4860 5943

    Wysłany: 12 listopada 2012, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaBania dzięki za nadzieję :)

    Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • AniaBania Ekspertka
    Postów: 228 204

    Wysłany: 12 listopada 2012, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beatko: nie ma z co! przesylam Ci duzo pozytywnej energii

    Mindusia: no i wykryly na 99.9 a nawet na 100% !! Tylko z poslizkiem :) Ale to chyba wina mojego organizmu..dlugo sie adaptowal do nowej sytuacji..

    Beata lubi tę wiadomość

    0ylvqca.png
  • Beata Autorytet
    Postów: 4860 5943

    Wysłany: 13 listopada 2012, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki Aniu

    Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • anulek89 Przyjaciółka
    Postów: 107 23

    Wysłany: 13 listopada 2012, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Heh ja też co miesiąc znajduję mnóstwo objawów a na koniec jest zonk w postaci czerwonego poloneza czerwonej damy.. Ale mam coś na pocieszenie Beatki: trochę zagmatwane ;): mojego męża kuzyna żona nie wiedziała, że jest w ciąży do 3 miesiąca - nie wiem jakim cudem O.o - ale nie wyszło jej 10 testów - a na krew nie pomyślała żeby iść... Także cuda się zdarzają! A jeżeli nie to ja bym poszła sięprzebadać, bo ja nie miałam pół roku okresu i wyszło szydło z worka: niedoczynność tarczycy + hashimoto.

    ?pokaz=797650d44de55faba.png
    i.png
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego