plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
Monia nie przejmuj sie tak bo wpadniesz w paranoję.. kto jak kto ale ty powinnaś wiedzieć na 100000% że tam same ćwoki siedzą i głupoty piszą..
uspokuj się. nikt nie odebrał niczego źle.
my cie bardzo lubimy i wiemy że nikomu byś nie zyczyła źle..
buziaki:***Woseba lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualnydzieki tyśka :)ale chyba troche usune sie w cień...to bardzo boli:(wiem ze kiedyś nie byłam idealna..ale to sie teraz zmieniło..jak widac nie wszyscy w to wierza :(i podejrzewam to dzis pisała jedna z dziewczyn które tu kiedys były...z tamtego mojego byłego forum..niestety sama jestem sobie winna ...taka opinie sobie wyrobiałam..i chyab juz taka zostanie..
-
Plemniczko ja tam nie wiem nie znam się itp.. ale.. progesteron rośnie w 2 fazie cyklu. twój wynik oznaczał że byłas już w 1 fazie w @ więc nie ma mowy o tym żeby progesteron był wtedy wysoki. być może byłaś w ciąży ale mechanicznej? tzn że gdyby nie + wynik to nawet byś się o niej nie dowiedziała..
moim zdaniem z tobą jest wszystko ok. a wynik był dokonany w 1 dc i dlatego taki wyszedł.
ale mogę się mylić. -
Monia na kafe każdy kto dużo pisze ma złą opinię ;P To nie znaczy na boga, ze jest POTWOREM ;P Ja miałam złą opinię, bo łamałam stereotypy... i usunęłam się wtedy w cień, ale wiesz co? To było głupie i dziecinne, bo było tam dużo osób, które były mi życzliwe Ja nie chcę zebyś Ty się usuwała... bo Cię bardzo polubiłam. Zżyłam się z wami wszystkimi!!! I chcę zeby nasze grono się co najwyżej powiększało a nie zmniejszało!
Plemniczka nie masz za co dziękowac... napisałam prawdę! -
mialam ciąze biochemiczną, ale bardzo wczesną... wlasnie kolezanka mi napisala ze moze jednak do poronienia doszlo jeszcze przed badaniem krwi, a nie po i wtedy sie zmniejszyl calkiem ten progesteron...i dlatego tak jest... mam nadzieje ze tak bylo, jesli nie to faktycznie mam strasznie niski...
pewnie bede musiala go zbadac w roznych fazach... -