plemniczka, staraczka i tyśka
-
WIADOMOŚĆ
-
BellaRosa wrote:hej dziewczyny. U mnie kompletna masakra
Dzień po świętach niespodziewanie zmarła moja ukochana mama... w sylwestra był pogrzeb. Jestem totalnie rozpierdzielona. Proszę was o modlitwe za moją mamusię i za mnie-żebym to dała radę przejść, bo póki co nie umiem sobie wcale z tym poradzić.
Jezu Bella jak mi przykro.. czy to sie nigdy nie skończy? to ciągłe przeplatanie sie dobra ze złem?
ocywiście pomodle się i za Twoja mame i za Ciebie kochana i dzidziusia. -
shagga tempka odbija więc jest dobrze nie nakrecaj sie ale i nie stresuj
co do facetów tak oni muszą do tego dojrzec a ile lat ma Twój mąż?
dlatego ja nie naciskam na mojego i nie opowiadam mu na okragło
tylko uznaję to za naturlne i rozmawiam o tym ze już niedługo będzie nas 4
teraz juz widze zdecydowaną różnicę jakl mój mąz podchodzi do ojcostwa
teraz o wiele więcej czasu poświeca Oliwce niz jak była malutka ale jak dziś na to patrzę to chyba nic w tym dziwnego... w końcu miał 24 lata jak został ojcem jak dziś patrze na chłopców w tym wieku (tak tak tak dziś o nich myślę) to uważam że to bardzo wczesnie na ojcostwo i facet swiadomie może być ojcem tylko po 30Oliwka 2006
2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
-
nick nieaktualny
-
AGA 30 wrote:Mój były mąż miał bardzo kiepskie nasienie raz mieliśmy inseminacje ale nie nic z tego nie wyszło!!! a potem problemy przyszły wyprowadzka od teściowej no i koniec małżeństwa bo mój były bez mamusi żyć nie potrafił rok pomieszkał ze mną i do mamusi wrócił!!
Więc nie tracąc czasu zaczęłam spotykać się z kumplem z pracy i tak zostało i jest teraz już moim narzeczonym !!!!
ale widzisz czyli wszystko na dobre wyszło bo jak widac to dobrze że z nim Ci sie nie udało zajść
teraz gdy znalazłaś odpowiedniego faceta to trzmam kciuki żebys zanzała sowjego malutkiego*szczęściaAGA 30 lubi tę wiadomość
Oliwka 2006