X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • zosia-ktosia Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2013, 11:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    BellaRosa wrote:
    hej dziewczyny. U mnie kompletna masakra :( Dzień po świętach niespodziewanie zmarła moja ukochana mama... w sylwestra był pogrzeb. Jestem totalnie rozpierdzielona. Proszę was o modlitwe za moją mamusię i za mnie-żebym to dała radę przejść, bo póki co nie umiem sobie wcale z tym poradzić.

Jezu Bella jak mi przykro.. czy to sie nigdy nie skończy? to ciągłe przeplatanie sie dobra ze złem?
    ocywiście pomodle się i za Twoja mame i za Ciebie kochana i dzidziusia.

0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • Beata Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2013, 11:02

Cytuj  /     /  Zgłoś
    shagga tempka odbija więc jest dobrze nie nakrecaj sie ale i nie stresuj
    co do facetów tak oni muszą do tego dojrzec a ile lat ma Twój mąż?

dlatego ja nie naciskam na mojego i nie opowiadam mu na okragło
    tylko uznaję to za naturlne i rozmawiam o tym ze już niedługo będzie nas 4

teraz juz widze zdecydowaną różnicę jakl mój mąz podchodzi do ojcostwa
    teraz o wiele więcej czasu poświeca Oliwce niz jak była malutka ale jak dziś na to patrzę to chyba nic w tym dziwnego... w końcu miał 24 lata jak został ojcem jak dziś patrze na chłopców w tym wieku (tak tak tak dziś o nich myślę) to uważam że to bardzo wczesnie na ojcostwo i facet swiadomie może być ojcem tylko po 30 :)

Oliwka 2006
    2.12.15 11/12 tyg ciąża zaśniad/2.03.17 7 tyg lyz. po poronieniu/7.05.17 pęknięcie jajowodu. Usunięcie
    cd9byx8dsom4toou.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 2 stycznia 2013, 11:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja narazie uciekam dziewczynki!!!
    Miłego dzionka !!!
    Bella trzymaj się i nie denerwuj za dużo dbaj o siebie i maleństwo!!!

• Beata Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2013, 11:04