Forum Starając się - ogólne Pogaduchy o dupie Maryni czyli o Wszystkim i o Niczym :P Zapraszam
Odpowiedz

Pogaduchy o dupie Maryni czyli o Wszystkim i o Niczym :P Zapraszam

Oceń ten wątek:
  • Sue Autorytet
    Postów: 4521 5367

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Dziewczyny!
    Paskudny dzien dzis, w ogole z domu nie chciało mi sie wychodzić.
    Złe sie czuje, mdli mnie i boli mnie lewy jajnik :(

    Aszka, jakie badania?

    aszka lubi tę wiadomość


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sue hej :) testosteron mi kazal zrobic i glukoze jeszcze raz.
    Juz po, gorzej ze ide na 17 do pracy dzis bo musze.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień Dobry w ten deszczowy poranek :)

  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :D to trzymam kciuki aszka :)
    a mi sie wstać z łózka nie chce :D jeny dzien taki smutny a to ostatni dzien czerwca.. miała się pogoda naprawić a tu nic.. ehh

    samira lubi tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o jacie ale przydupiająca pogoda wrrr...

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A dajcie spokój z tą pogodą :/ Tylko spać się przy niej chce.
    A tak w ogóle to hej :D

    samira lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • Sue Autorytet
    Postów: 4521 5367

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spac, a ja w pracy 9 godzin:( i chce mi sie zurku, chyba dzis zrobie :)


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tu już o obiedzie ja dopiero będę śniadanie jadła hehe

    Sue lubi tę wiadomość

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja jeszcze bez śniadania jakoś nie mam chęci

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczynki widze że dobrze znane koleżanki tu zawitały samirko dziekuje Ci za miłe spotkanko .
    ja jem juz obiad miałam dużoo pracy biurowej a to wykańcza

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2014, 12:05

    samira lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    hej dziewczynki widze że dobrze znane koleżanki tu zawitały samirko dziekuje Ci za miłe spotkanko .
    ja jem juz obiad miałam dużoo pracy biurowej a to wykańcza
    ha moja zguba zawitała na mój wąteczek,witaj Kasiu :D

    Kasia * lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a wiecie co ,kurcze @ była ,jako taka skąpa bardzo,już po niej a cycki tak dziwnie większe czy cięższe i wrażliwe bardzo ,tak dziwnie jakoś hym....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2014, 12:08

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie zgubiłam sie poprostu teraz dopiero odczytałam widaomość niedziele mialam wolną nawet kompa nie włączałam wczoraj była piekna pogoda cały dzień poza domem galeria katowicka jeszcze raz:P a potem silesia obiad na mieście i tak mi zleciała niedziela :)

    samira lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze w ciąży jesteś :PPPP powinnaś zatestować :PPPP ahahaha albo lepiej beta :PPPPPP żartuje hihi ale tak powaznie to rzomowa rozmową testowanie olane ale moze faktycznie to ciąża

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2014, 12:15

    samira lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spotkanie w Galerii Dworca w Kato -- :D

    http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e89281b10f06.jpg

    aaa jak która nie wie to zdjatko moona powiększyć klikając


    i prosimy nie cytować zdjęcia ,dzięki

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2014, 12:28

    Kasia *, mizzelka, Sue, diamonds lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    moze w ciąży jesteś :PPPP powinnaś zatestować :PPPP ahahaha albo lepiej beta :PPPPPP żartuje hihi
    no bez jaj :P już mnie nic nie zdziwi ,znam przypadki ciąż z @ właśnie skąpa albo nawet normalną ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja nie mam wogóle :PPPP

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakie ładne kobietki na tym zdjęciu skąd ja je znam :)))

    samira, diamonds lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    acha prosimy nie cytować zdjęcia

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    jakie ładne kobietki na tym zdjęciu skąd ja je znam :)))
    no nie ;) ja to nie wiem sąd się takie pikne laski biorą :D

‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego