Pomagamy,wspieramy i czekamy na dzidziusia
-
WIADOMOŚĆ
-
To nie mój dzień dzisiaj
Baniak mnie znowu boli - już wzięłam apap. A na 17 idę na zebranie do szkoły do Majki, tak mi się nie chce ale muszę bo to podsumowanie semestru, z resztą nie lubię zebrań omijać bo później nie wiem co się dzieje
Lenka dobrze, że wszystko jest w porządkuCholerka, to ja w piątek pewnie odstawie Duphaston to tez dopiero się zacznie?
A właśnie, ja po jutrze mam wizytę hi hi
-
Mam dzisiejsze wyniki - dla urozmaicenia nie wszystko jest w normie już jak wcześniej
Ale nieznacznie tylko.
W krwi mam hematokryt za niski - norma ponoć jest 37-47 a ja mam 36. No i w moczu ciężar właściwy za mały. Wg norm 1,015-1,030 a u mnie 1,013. Chyba tragedii nie ma co? Nie znam się na tym. Dobrze, że żadnych bakterii nie mam i hemoglobina JESZCZE w normie chociaż spada. Ciągnie mój mały Łobuziak ze mnie. Miałam 12,6 a mam teraz 12,2 (jeszcze w normie).
TSH mi podskoczyło. 1,23 mam przy Euthyroxie 50 cały czas ale to chyba i tak dobrze. FT3 i FT4 też w normie.
Będę żyła - jak myślicie?Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 stycznia 2015, 14:18
Z., mizzelka lubią tę wiadomość
-
livia30 wrote:Mam dzisiejsze wyniki - dla urozmaicenia nie wszystko jest w normie już jak wcześniej
Ale nieznacznie tylko.
W krwi mam hematokryt za niski - norma ponoć jest 37-47 a ja mam 36. No i w moczu ciężar właściwy za mały. Wg norm 1,015-1,030 a u mnie 1,013. Chyba tragedii nie ma co? Nie znam się na tym. Dobrze, że żadnych bakterii nie mam i hemoglobina JESZCZE w normie chociaż spada. Ciągnie mój mały Łobuziak ze mnie. Miałam 12,6 a mam teraz 12,2 (jeszcze w normie).
TSH mi podskoczyło. 1,23 mam przy Euthyroxie 50 cały czas ale to chyba i tak dobrze. FT3 i FT4 też w normie.
Będę żyła - jak myślicie? -
jusiakp wrote:Dziewczyny beta <0,100 co to oznacza?
To znaczy, niestety, że nie jesteś w ciąży. Albo, ze jeszcze za wcześnie na test. ile dni po owulce jesteś?