X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
Odpowiedz

Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę

Oceń ten wątek:
  • Ukija Autorytet
    Postów: 2804 1925

    Wysłany: 6 grudnia 2016, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makowa nie ma co sie łamać niczym :P trzeba iść z dumnie podniesioną głową :D co ma być to będzie :P

    "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

    "Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • Makowa_Panna Autorytet
    Postów: 2194 2130

    Wysłany: 6 grudnia 2016, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak. Załamywanie się i trwanie w rozpaczy nic nie pomoże, a może nawet zaszkodzić. A co nas nie zabije to nas wzmocni :)
    Mam gorsze chwilę, ale staram się szybko zbierać z kolan. Wczorajsza wizyta u gin dała mi nową nadzieję i siłę do walki. Mam nadzieję, że mój upór i clexane dadzą radę i bedziemy mieć zdrową dzidzię ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 grudnia 2016, 18:48

    SusannaDean lubi tę wiadomość

    Nasz ziemski cud Zuzia 07.02.2019
    9 poronień (*)
    ckaiebkmec0q6ruc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 grudnia 2016, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makowa_Panna wrote:
    Ukija i takie nastwienie lubię.
    Susanna mnie w ciąży jajnik bolał jakby ktoś mi szpilki wbijał i głównie dlatego zdecydowałam się na test.
    ale mnie spanie zmogło :)
    no kłucia sa zobaczymy, własnie takie szpilkowe i troszke na @ jakby podbrzusze twarde

  • zFolwarku Autorytet
    Postów: 988 641

    Wysłany: 6 grudnia 2016, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makowa_Panna wrote:
    No tak. Załamywanie się i trwanie w rozpaczy nic nie pomoże, a może nawet zaszkodzić. A co nas nie zabije to nas wzmocni :)
    Mam gorsze chwilę, ale staram się szybko zbierać z kolan. Wczorajsza wizyta u gin dała mi nową nadzieję i siłę do walki. Mam nadzieję, że mój upór i clexane dadzą radę i bedziemy mieć zdrową dzidzię ;)

    Bardzo bardzo Ci tego zycze! Z calego serca! <3

    zpbny2v462noyt78.png
    gg64krhmfrbcubj1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 06:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milej srody wam zycze :)
    Jestem tak niewyspana ze nie da sie tego opisac mimo ze mialam wczoraj ponad 1.5 godzinna drzemke popoludniu:/
    Rowniez wieczorem zaczal sie u mnie bol glowy i uderzenia goraca i w nocy spiac tez to poczulam, w nogi chlodno a twarz goraca... Mialam juz takie cos teraz moze zwale wine na emocjonujacy dzien chociaz potem sie wyciszylam. Dzis 12 dpo plamien brak, bole piersi umiarkowane,kluvia jajnikow i twarde podbrzusze takie jak na @ tylko troszke dziwniejsze. Zobaczymy czy dzis wroca goroca i bole glowy, wtedy tez mialam poznym wieczorem i oklady przynosily pomoc. Temperatura nie ma znaczenia nie mierze codziennie wiec nie wiem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajcie kochane ja jeszcze w dwupaku , 39tydzien rozpoczety...
    bardzo się ciesze dziewczyny ze tak pięknie tutaj przybywa fasolek! ♥ na wiosnę znowu wyskoczy mnustwo brzuszkow !!!
    ja juz jestem u kresu czekam z niecierpliwością na synka no i nie tylko ja moj Danio puka co chwila do brzuszka "puk puk dzidzi wychodz" :)
    wyslalismy dzis tate do pracy bo widze ze go meczy tez to wszystko niech jeszcze korzysta ;) my przed obiadem pójdziemy zapewne na jakis spacerek dotlenic się i pochodzic....

    zFolwarku lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 06:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    witajcie kochane ja jeszcze w dwupaku , 39tydzien rozpoczety...
    bardzo się ciesze dziewczyny ze tak pięknie tutaj przybywa fasolek! ♥ na wiosnę znowu wyskoczy mnustwo brzuszkow !!!
    ja juz jestem u kresu czekam z niecierpliwością na synka no i nie tylko ja moj Danio puka co chwila do brzuszka "puk puk dzidzi wychodz" :)
    wyslalismy dzis tate do pracy bo widze ze go meczy tez to wszystko niech jeszcze korzysta ;) my przed obiadem pójdziemy zapewne na jakis spacerek dotlenic się i pochodzic....
    No prosze jeszcze tak ladnie czeka z cierpliwoscia do terminu ;*

    Magduullina lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj su oby urodzil się lada dzień :* :) juz mam dość jednak to prawdziwa prawda ze kazda ciąża jest inna z 1 do samego końca czulam się bardzo dobrze a teeaz to ciagle jest coś ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    oj su oby urodzil się lada dzień :* :) juz mam dość jednak to prawdziwa prawda ze kazda ciąża jest inna z 1 do samego końca czulam się bardzo dobrze a teeaz to ciagle jest coś ...
    Nie martw sie jestescie na dobrej drodze ;) ciekawe co mnie dzien przyniesie

    Magduullina lubi tę wiadomość

  • Ukija Autorytet
    Postów: 2804 1925

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina no już jest bardzo blisko :P nie obejdzysz się a już będziecie w 4 :) cudownie taki prezent dostać pod choinkę :P no może nieco wcześniej ale już w wigilię będziecie razem ❤ to racja każda ciąża jest inna i nie ma co porównywać :)

    Susanna mi ciągle zimno, zwlaszcza jak wrócę z dworu i tak odczekam z 1.5 h wtedy jest najgorzej :/ czekam na Twój test, ale musisz podejść do tego bezstresowo :)

    A ja sama nie wiem jak u mnie raz cycki bola a raz już takie twarde nie są. U mnie jeszcze 3 dni. Musi się udać! Uda się! Nie chcę nic pod choinkę oprócz maleństwa :) Nie chcę histerioskopii...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2016, 07:24

    "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

    "Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak jest kochane moje :) zycze wam tych pięknych prezetow od zycia :*
    ja dzisiaj wywlucze Danielka przed obiadem na polku może się cos ruszy do porodu będziemy chodzic na spacerki

  • Ukija Autorytet
    Postów: 2804 1925

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina słyszałam że to może pomóc :) gdzieś też czytałam że ❤ pomaga ale ile wbtym prawdy nie wiem. Nie rodziłam jeszcze więc nie mogę nic poradzić :P czekamy aż się zacznie z niecierpliwością :D

    Rosa co Ty tak zamilkłaś? Na bbf przwniosłaś się? Jakoś brakuje mi Ciebie tutaj :)

    Magduullina lubi tę wiadomość

    "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

    "Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ukija kochana nic nie pomaga jak narazie ani ♥ , ani kapiele dlatego się wybieram na spacerek :)

  • Ukija Autorytet
    Postów: 2804 1925

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U Mamusi w brzuszku tak cudownie, że nie chce wyjść :D

    Magduullina lubi tę wiadomość

    "Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości. Daruj sobie myślenie o tym co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz to, czego akurat się nie spodziewasz."

    "Zwycięstwo sprzyja wysiłkowi!"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a no napewno :) a ja się nie mogę doczekać az go wkoncu przytule . zniose kazdy bol dzielnie żeby tylko bylo wszystko wporzadku

  • smerfetka_k Autorytet
    Postów: 371 259

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiedyś czytałam ze jak dziecko nie chce to nic porodu nie przyspieszy jak jest gotowe to pomoc mogą schody, spacery, seks i napar z liści malin

    Magduullina lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    smerfetko no dokładnie tak jest pozostaje mi czekac a spacerki sex itd to raczej dla przyjemności i jeszcze sluszalam ze współżycie to naturalny masaz szyjki .
    jak narazie nie mam co ze sobą zrobić powolutku wszystko sobie sprzatam tez nie przesadzam bo Sobie tylko moge zaszkodzić na spokojnie wszystko a i tak czuję ze to nie długo...

  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ukija wrote:
    Magduullina słyszałam że to może pomóc :) gdzieś też czytałam że ❤ pomaga ale ile wbtym prawdy nie wiem. Nie rodziłam jeszcze więc nie mogę nic poradzić :P czekamy aż się zacznie z niecierpliwością :D

    Rosa co Ty tak zamilkłaś? Na bbf przwniosłaś się? Jakoś brakuje mi Ciebie tutaj :)
    Ja tajniakiem Was tu sledze :D czytam i czytam. Tak w sumie ani ma bbf ani na of nie jestem ;D

    Magduullina lubi tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • magroz26 Autorytet
    Postów: 688 434

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SusannaDean wrote:
    Milej srody wam zycze :)
    Jestem tak niewyspana ze nie da sie tego opisac mimo ze mialam wczoraj ponad 1.5 godzinna drzemke popoludniu:/
    Rowniez wieczorem zaczal sie u mnie bol glowy i uderzenia goraca i w nocy spiac tez to poczulam, w nogi chlodno a twarz goraca... Mialam juz takie cos teraz moze zwale wine na emocjonujacy dzien chociaz potem sie wyciszylam. Dzis 12 dpo plamien brak, bole piersi umiarkowane,kluvia jajnikow i twarde podbrzusze takie jak na @ tylko troszke dziwniejsze. Zobaczymy czy dzis wroca goroca i bole glowy, wtedy tez mialam poznym wieczorem i oklady przynosily pomoc. Temperatura nie ma znaczenia nie mierze codziennie wiec nie wiem.
    Witaj w klubie.Moje dziecię dzis wdtalo o 3 i juz pozniejnie spala.Ja w nocy takie miala mdłości ogólnie caly dzień mam tak.Kochana bada dwie kreseczki.To samo miałam jak Ty i do tej pory zostalo.

  • magroz26 Autorytet
    Postów: 688 434

    Wysłany: 7 grudnia 2016, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magduullina wrote:
    witajcie kochane ja jeszcze w dwupaku , 39tydzien rozpoczety...
    bardzo się ciesze dziewczyny ze tak pięknie tutaj przybywa fasolek! ♥ na wiosnę znowu wyskoczy mnustwo brzuszkow !!!
    ja juz jestem u kresu czekam z niecierpliwością na synka no i nie tylko ja moj Danio puka co chwila do brzuszka "puk puk dzidzi wychodz" :)
    wyslalismy dzis tate do pracy bo widze ze go meczy tez to wszystko niech jeszcze korzysta ;) my przed obiadem pójdziemy zapewne na jakis spacerek dotlenic się i pochodzic....
    Ja juz myślałam ze Natan juz postanowił wyjść a tu cisza.Jak juz jest nisko i uciska Ci w pachwiny to dzialajcie w łóżku wtedy przysoieszy.U mnie tak bylo ze mala byla juz nisko i iciskala w pachwine zrobiliśmy Male co nie co i za 6godzin zaczely sie skurcze.Moze zacznij wiesiolek lykac tez pomaga .

    Magduullina lubi tę wiadomość

‹‹ 1030 1031 1032 1033 1034 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 porad jak wybrać najlepszego specjalistę od leczenia niepłodności

Wybór najlepszego lekarza specjalisty jest najwyższym priorytetem każdej kobiety, której starania przedłużają się lub dotychczasowe leczenie okazało się nieskuteczne. Szukając kompetentnych godnych zaufania lekarzy, którzy mogą pochwalić się wysoką skutecznością, należy brać pod uwagę również jakość placówki, w której przyjmują.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ