Postanowienie na 2016 - zajdę w upragnioną ciążę
-
WIADOMOŚĆ
-
Witam z rana ja juz na nogach spac cos nie moge.. Chyba emocje.. Lekarz idiota pozniej mila niespodzianka i teraz tak leze i przygladam sie jak on spi mam taaaka ochote go obudzic ale nie bede az taka wredota nievh sobie pospi. W koncu w nocy przyjechal to pewnie i zmeczony.
Jak sie Wam spalo?
07.11.2012 Julian
Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp -
rosax3 wrote:Kurwa!
Tylko tyle powiem po wizycie!
Lekarz fajny. Stara sie pasuje mi.
Kazal zaprzestac natychmiast brania tabletek!!! Zrobil kilka badan z krwi ale nie mugl wszystkich bo tabletki anty by je zepsuly. Nastepna wizyta 22.03 jak odpoczne od tabletek.
Okazalo sie ze mam obcienty jajowod!!!!! Nie ma go tam!!!!
Kurwa jaka zla jestem na starego lekarza i jeszcze chuj mi antyki przepisal... On chyba kurwa ma dotacje dostaje od kazdych antykow.... Brrrr az sie trzese z nerwow!!!
Dzisiaj czytam wczorajsze "popołudnie"
Jestem w szoku..........................................................................................................................................................................................................................................................
-
Rybka84 wrote:Dobry wieczór Ło matko ile mnie ominęło przez cały dzień!
To może tak:
Aurelka - tak, jestem strzępkiem nerwów i to mi nie pomaga. Boję się leków na prolaktynę, bo ponoć mają masakryczne skutki uboczne. Zastanawiam się, czy można ją jakoś naturalnie obniżyć? Ponoć wit. B6 obniża, więc zakupiłam banany, makrelę i otręby pszenne, bo mają ponoć najwięcej B6 I zmiana pracy by się przydała jak nic... A co to ten Castangus? Na receptę jest?
MMM - mam pytanie, pamiętam, że u Ciebie w ciąży wykryto za wysoką prolaktynę. Czy wcześniej też miałaś z nią problem? Jeśli tak, to jak obniżałaś albo przy jakiej udało Ci się zajść ?
Szarlotka - kiedy testujesz ?