Forum Starając się - ogólne pozytywna odskocznia od starań :)
Odpowiedz

pozytywna odskocznia od starań :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 sierpnia 2013, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i gdzie te zboczuchy?
    To alpejskie powietrze jest zbyt zdrowe, bo moj luby znowu padl po dobranocce! :-P
    I znowu nici z seksu! :-P

  • Blysk_kotka Ekspertka
    Postów: 247 210

    Wysłany: 14 sierpnia 2013, 23:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie martw sie , pewnie zbiera siły na poteżne uderzenie ;)

    Lilja lubi tę wiadomość

    "Gdy idzie o zachodzenie w ciąże , jajeczka kobiety są jak jajka na miekko, nigdy nie wiesz kiedy będą w sam raz"
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    No i gdzie te zboczuchy?
    To alpejskie powietrze jest zbyt zdrowe, bo moj luby znowu padl po dobranocce! :-P
    I znowu nici z seksu! :-P

    E tak nici ;-) zaden facet nie odmowi kobiecie, wystarczy ze go dobrze podrapiesz po jajeczkac :P

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lissa wrote:
    E tak nici ;-) zaden facet nie odmowi kobiecie, wystarczy ze go dobrze podrapiesz po jajeczkac :P

    Nawet go drapac nie musialam. :-P
    Odespal, zjadl i atak! :-D

  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Nawet go drapac nie musialam. :-P
    Odespal, zjadl i atak! :-D

    no i poprawnie :D Alpy to rozumiem urlop ?


    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 10:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak Lissa, urlop i to udany jak dotat! Zaraz tez wychodzimy w plener.

    Lilja lubi tę wiadomość

  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Tak Lissa, urlop i to udany jak dotat! Zaraz tez wychodzimy w plener.

    No to fajnie macie :-) nie ma co proznowac na urlopie ;-) bawcie sie dobrze i pochwal sie fotkami z pieknych gór .
    Pozdrawiam

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lissa wrote:
    No to fajnie macie :-) nie ma co proznowac na urlopie ;-) bawcie sie dobrze i pochwal sie fotkami z pieknych gór .
    Pozdrawiam

    Yyyy.... a jak tu sie zdjecia wstawia? Wracamy juz jutro,niestety. :-( bo od poniedzialku musze do pracy. Na szczescie lubie swoja prace. :-)
    A te zdjecia to... hmmm.... no nie wiem, bo to takie dla doroslych niektore... :-P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lissa wrote:
    No to fajnie macie :-) nie ma co proznowac na urlopie ;-) bawcie sie dobrze i pochwal sie fotkami z pieknych gór .
    Pozdrawiam

    Yyyy.... a jak tu sie zdjecia wstawia? Wracamy juz jutro,niestety. :-( bo od poniedzialku musze do pracy. Na szczescie lubie swoja prace. :-)
    A te zdjecia to... hmmm.... no nie wiem, bo to takie dla doroslych niektore... :-P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 sierpnia 2013, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No cholerka, telefon mi po dwa razy wysyla! Grrr...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 11:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gdzie się podziały wszystkie Zboczuchy?!!!
    Ejjj co jest z tą ciszą na tym wątku :P

  • Nusiaa Autorytet
    Postów: 331 157

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jest cisza przed burzą Kochana ;p heh

    Aga_Andzia lubi tę wiadomość

    cab360a44b.png
  • Lissa Autorytet
    Postów: 606 457

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka1982 wrote:
    Yyyy.... a jak tu sie zdjecia wstawia? Wracamy juz jutro,niestety. :-( bo od poniedzialku musze do pracy. Na szczescie lubie swoja prace. :-)
    A te zdjecia to... hmmm.... no nie wiem, bo to takie dla doroslych niektore... :-P

    Kombinuj kombinuj ! My chcemy zdjecia ! jest cos takiego jak fotosik i mozesz wrzucic linki tutaj ze zdjeciami .

    Lilja lubi tę wiadomość

    atdci09k18tcna0b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cisza przed burzą mówisz...hmmm to może być ciekawie :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj mnie mój mąż maksymalnie zaskoczył...czytam pierwszy tom Greya i troszkę mu opowiadałam o czym ta książka jest bo się dopytywał czemu się tak do książki cały czas śmieje i chyba za bardzo wziął to do siebie i chciał się troszkę do Greya upodobnić bo dziś jak myłam włosy (panicznie boję się wody, więc najpierw wchodze do wanny, a póxniej stojąc obok niej nachylona myję włosy prysznicem) i stałam nago przy wannie, podszedł do mnie i po prostu niespodziewanie we mnie wszedł...myślałam, że zejde, to było niezłe musze przyznać :D :D hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj mnie mój mąż maksymalnie zaskoczył...czytam pierwszy tom Greya i troszkę mu opowiadałam o czym ta książka jest bo się dopytywał czemu się tak do książki cały czas śmieje i chyba za bardzo wziął to do siebie i chciał się troszkę do Greya upodobnić bo dziś jak myłam włosy (panicznie boję się wody, więc najpierw wchodze do wanny, a póxniej stojąc obok niej nachylona myję włosy prysznicem) i stałam nago przy wannie, podszedł do mnie i po prostu niespodziewanie we mnie wszedł...myślałam, że zejde, to było niezłe musze przyznać :D :D hehe

    Nusiaa lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiście nie obyło się bez komentarzy, że mam częściej się przy nim tak wypinać :D hehe

  • Nusiaa Autorytet
    Postów: 331 157

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli musisz mu częściej opowiadać o czym czytasz książki :P Co do mycia włosów robię tak samo (tylko ,że ja się wody nie boje ,gorzej jak mi się do uszu naleje :D )

    cab360a44b.png
  • Nusiaa Autorytet
    Postów: 331 157

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poza tym od razu się humorek pewnie poprawił . Najbardziej cieszą niespodziewane " niespodzianki " :)

    Aga_Andzia lubi tę wiadomość

    cab360a44b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2013, 12:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo tak :D :D 0crazysex.gif

‹‹ 20 21 22 23 24 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego