Forum Starając się - ogólne Przyszłe i teraźniejsze mamy z Poznania
Odpowiedz

Przyszłe i teraźniejsze mamy z Poznania

Oceń ten wątek:
  • Karolina_28 Nowa
    Postów: 1 1

    Wysłany: 17 czerwca 2015, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!

    Ja również jestem z Poznania. Obecnie jestem w 14 tygodniu ciąży.

    Mogę dołączyć?

    Pozdrawiam

    [email protected] lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 15:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan GRATULUJĘ :)

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5796

    Wysłany: 18 czerwca 2015, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Liloe co tam u Ciebie? Jak mała? Bo moja to już po podłodze śmigać zaczyna :)

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 czerwca 2015, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Pisałam w innym "poznańskim" wątku, ale tu większy ruch, więc się przenoszę :)

    Aktualnie "resetuję" cykl z primolut nor - mocno czuję jajniki i do tego depresyjna być zaczynam :( . jeszcze tylko tydzień i oby przyszła @.


  • kredeczka91 Ekspertka
    Postów: 226 480

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny gdzie w poznaniu mozna zrobic bete z wynikami "od reki" czyli tego samego dnia za rozsadna cene? :)

  • JaJaga Ekspertka
    Postów: 380 87

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    słyszałam, ze w labo na polnej w szpitalu. Ale może zadzwoń sobie, żebyś nie jeździła na próżno :)

    Starania pod okiem lekarza od lipca 2012
  • kredeczka91 Ekspertka
    Postów: 226 480

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potwierdzam, na polnej zrobisz w ciągu jednego dnia. Rano oddajesz krew (od 7:00), wyniki odbierasz od 15:00. Cena chyba 19 zł.

    Zanim pójdziesz do punktu pobrań idziesz do kasy i tam płacisz.Odbiór wyników też w kasie. Wejście od Jackowskiego, nie od polnej.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 5 sierpnia 2015, 19:05

    kredeczka91 lubi tę wiadomość

  • Natka88 Autorytet
    Postów: 2600 6054

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, znacie moze endokrynologa (sesnownego), ktory przyjmnie mnie od reki?

    Aniołek <3 29.10.2014 <3 10tc
    Marysia <3 25.09.2015, 3440g i 55cm szczęścia <3
    74didf9h1v4xctmm.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natka88 wrote:
    Dziewczyny, znacie moze endokrynologa (sesnownego), ktory przyjmnie mnie od reki?
    Maciejewska-Jeske to ginekolog-endokrynolog. Ponoć jest ok i raczej przyjmuje na bieżąco, trzeba jednak czekać w poczekalni. Wizyta chyba 150 zł. Ja chodzę do dr Waligórskiej w Cordisie - zadzwoń, może jest wolny termin.

    Tyle wiem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 6 sierpnia 2015, 11:45

    Natka88 lubi tę wiadomość

  • KolorowaDziewczyna Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 14 sierpnia 2015, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jestem obecnie w 7 tygodniu ciąży. Wszystko jest ok, tyle że jakiś czas temu wykupiliśmy z mężem lot do Włoch na wrzesień, a to będzie jeszcze I trymestr i mam obawy co do lotu... Chciałabym ubiegać się o zwrot kosztów, ale potrzebuję zaświadczenie od lekarza, że nie mogę lecieć z powodu ciąży. Czy znacie lekarza, który bez problemu coś takiego wystawi?
    Ciążę prowadzę w Enel-Medzie i tam nie chcą mi wystawić takiego zaświadczenia, bo ciąża rozwija się prawidłowo...

    Kolorowa
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 293

    Wysłany: 15 sierpnia 2015, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KolorowaDziewczyna wrote:
    Dziewczyny, jestem obecnie w 7 tygodniu ciąży. Wszystko jest ok, tyle że jakiś czas temu wykupiliśmy z mężem lot do Włoch na wrzesień, a to będzie jeszcze I trymestr i mam obawy co do lotu... Chciałabym ubiegać się o zwrot kosztów, ale potrzebuję zaświadczenie od lekarza, że nie mogę lecieć z powodu ciąży. Czy znacie lekarza, który bez problemu coś takiego wystawi?
    Ciążę prowadzę w Enel-Medzie i tam nie chcą mi wystawić takiego zaświadczenia, bo ciąża rozwija się prawidłowo...
    to może warto lecieć do tych włoch zobaczyć cos zanim sie dzidzia urodzi, jeśli nie ma przeciwskazań?

    Natka88 lubi tę wiadomość

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • KolorowaDziewczyna Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 16 sierpnia 2015, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ponawiam pytanie o lekarza...

    Kolorowa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2015, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KolorowaDziewczyna wrote:
    Dziewczyny, jestem obecnie w 7 tygodniu ciąży. Wszystko jest ok, tyle że jakiś czas temu wykupiliśmy z mężem lot do Włoch na wrzesień, a to będzie jeszcze I trymestr i mam obawy co do lotu... Chciałabym ubiegać się o zwrot kosztów, ale potrzebuję zaświadczenie od lekarza, że nie mogę lecieć z powodu ciąży. Czy znacie lekarza, który bez problemu coś takiego wystawi?
    Ciążę prowadzę w Enel-Medzie i tam nie chcą mi wystawić takiego zaświadczenia, bo ciąża rozwija się prawidłowo...
    Ale dlaczego nie chcesz lecieć skoro jest ok? Nie możesz od samego poczęcia tak się schizowac bo co będzie jak dziecko się urodzi.. zdrowej ciąży nawet siekierą nie zabijesz.. ja juz w 3 trymestrze ciąża z powikłaniami bo przy pcos a ciągle gdzieś podróżuje.. dopóki lekarz mówi ze jest ok i tylko spokojnie to należy słuchać.. co będziesz siedzieć w domu i zastanawiać się czy nie poronisz zaraz.. bezsensu..

    Natka88 lubi tę wiadomość

  • Narinka Ekspertka
    Postów: 175 196

    Wysłany: 24 sierpnia 2015, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Poznanianki. Widzę, że większość z Was już zaciążona :)
    Ja zaczęłam ponowne starania w lipcu po stracie Synka w 22tc w styczniu :(
    Podczytuję Was czasami i widziałam, że pisała któraś z was o dr Kubiaczyk-Paluch. Jestem po pierwszej wizycie u niej, jak na razie ok. Czy może ktoś napisać coś więcej o pani dr?
    Wcześniej leczyłam się u Derwicha, świetny specjalista w leczeniu niepłodności, ale na ostatnich wizytach zauważyłam, że boi się prowadzić mnie po stracie dziecka i po operacji na szyjce macicy, nie powiedział tego bezpośrednio, ale dało się wyczuć.
    Powodzenia dla wszystkich ziomalek :)

  • karmar Ekspertka
    Postów: 188 129

    Wysłany: 19 września 2015, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to ja też dołączę do poznanianek :) I podpowiem fajne laboratorium,które ma rozsądne ceny - Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa :) Beta kosztuje 25 zł :)

    roloe6ydvdtq0ow3.png
    uwo9c6edarwh2iat.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5796

    Wysłany: 19 września 2015, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Narinka wrote:
    Witam Poznanianki. Widzę, że większość z Was już zaciążona :)
    Ja zaczęłam ponowne starania w lipcu po stracie Synka w 22tc w styczniu :(
    Podczytuję Was czasami i widziałam, że pisała któraś z was o dr Kubiaczyk-Paluch. Jestem po pierwszej wizycie u niej, jak na razie ok. Czy może ktoś napisać coś więcej o pani dr?
    Wcześniej leczyłam się u Derwicha, świetny specjalista w leczeniu niepłodności, ale na ostatnich wizytach zauważyłam, że boi się prowadzić mnie po stracie dziecka i po operacji na szyjce macicy, nie powiedział tego bezpośrednio, ale dało się wyczuć.
    Powodzenia dla wszystkich ziomalek :)


    Teraz dopiero zauważyłam, że padło pytanie o dr Kubiaczyk. Ja prowadziłam całą ciążę u niej. Jest dobrym specjalistą. Jak jest potrzeba, to przyjmie świątek piątek czy niedziela. Odpowiada na smsy, także kontakt jest na bieżąco. Ja miałam zagrożoną ciążę, krwawiłam i wyszłyśmy z tego jakoś. Mogę ją naprawdę polecić.

    Narinka lubi tę wiadomość

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Frufru Autorytet
    Postów: 810 489

    Wysłany: 23 sierpnia 2019, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    up. podbijam :)
    czy są tu jakieś aktywne poznanianki?

    hchy9n73msfy1i4a.png
    ...................................................
    Starania od X 2016 ☹ lipiec 2018 - udało się!!! <3 ciąża trojacza... wrzesień 2018 - poronienie samoistne
    sierpień 2019 - pozytywny test! <3
  • Fisia Autorytet
    Postów: 266 120

    Wysłany: 23 sierpnia 2019, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, Dziewczyny! Jestem z Lubonia, ale leczę się w Poznaniu, w Invimedzie.
    Podpytuję o bHCG na Polnej. Badanie można zrobić o każdej porze? Nawet wieczorem lub w niedzielę?

    04.2018 początek starań
    12.2018 ciąża naturalna, 8tc [*]
    AMH: 1.45 (09.2018), 1.11 (08.2019)
    ANA, ASA, AOA - ujemne
    MTHFR 677C-T homo
    Wiek 33
  • Frufru Autorytet
    Postów: 810 489

    Wysłany: 23 sierpnia 2019, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fisia, tak, można o każdej porze, w zeszłym roku byłam nawet późnymi wieczorami i w niedziele, bo tak akurat mi wypadało 48 h. Tylko nie do końca wiem jak wygląda sprawa z wykupieniem badania, bo ja zawsze miałam już wykupione wcześniej w kasie. Nie mam pojęcia, czy jest taka opcja, że idziesz od razu na badanie i tam opłacasz. 19 zł

    hchy9n73msfy1i4a.png
    ...................................................
    Starania od X 2016 ☹ lipiec 2018 - udało się!!! <3 ciąża trojacza... wrzesień 2018 - poronienie samoistne
    sierpień 2019 - pozytywny test! <3
‹‹ 12 13 14 15 16
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)