X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?
Odpowiedz

Rocznik 1981. Jesteście Staraczki?

Oceń ten wątek:
  • Moona Przyjaciółka
    Postów: 61 51

    Wysłany: 19 stycznia 2018, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie prowadzę wykresu. Jestem zielona w tym forum muszę w wolnej chwili zobaczyć o co tu chodzi . Teraz w 21dc mierzyłam progesteron bo jakoś nie czuje ovu tak jak wcześniej i wynik niby ok vbo 19,28ng/ml

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 stycznia 2018, 13:58

  • MamaLili Ekspertka
    Postów: 174 166

    Wysłany: 19 stycznia 2018, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie prześliczna Emilka :) i już 4 miesiące minęły...nawet nie wiem kiedy :)

    Moona witaj. Życzę aby szybko udało się zobaczyć dwie kreski.

    Annie1981 lubi tę wiadomość

  • Moona Przyjaciółka
    Postów: 61 51

    Wysłany: 19 stycznia 2018, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję chociaż w tym miesiącu nie mam nadziei. Piersi mniej już mniej bolą no i na dodatek wczoraj biegunka a zwykle mam tak parę dni przed @ Dziwny objaw hehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 stycznia 2018, 14:22

  • MamaLili Ekspertka
    Postów: 174 166

    Wysłany: 19 stycznia 2018, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moona to dopiero Twój drugi cykl starań. Nie ma się co dołować tym, że "coś się popsuło", jak napisałaś wcześniej. Tarczyca jak napisałaś jest pod kontrolą, progesteron też w normie. Może zaskoczy Cię ten cykl a może uda się w następnym :)

  • Alicja81 Autorytet
    Postów: 1302 857

    Wysłany: 19 stycznia 2018, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie śliczna tą twoją księżniczka. Ja mam abonament chyba do 5 lutego. Póżniej będę wam pisała co i jak. Zainstalowałam sobie apke na telefonie.

    Annie1981 lubi tę wiadomość

    Alicja81
    mama 11- letniej Juleńki
    Ponowne starania od 2014r
    08.2020- beta 2,3
  • kattalinna Autorytet