Forum Starając się - ogólne Rocznik 92-95 zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik 92-95 zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oczywiscie wiem ze masz racje tym bardziej ze sie naprawde zle czuje zadzwonilam do mojego on pracuje w pogotowiu zadzwonilam i zaraz przyjada bo znow zaslablam niewiem co sie ze mna dzieje..nie chce by cos sie stalo czy to jest Ciaza. .Eh nie mam sily

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to niech przyjezdza jak najszybciej! nie chcę siać paniki ale Kasiu martwię sie o Ciebie!

    katarzynnn lubi tę wiadomość

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam kciuki za ciebie!

    katarzynnn lubi tę wiadomość

  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiu czekamy na info co i jak, daj znać..

    katarzynnn lubi tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bedzie za 25 minut. .Sama juz bardzo sie martwie czuje sie jak cien czlowieka wstalam z lozka a zaraz lezalam na podlodze :-(

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Napewno dam wam kochane znac

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiu znajdz siły i spakuj sie wrazie w do szpitala, jesli nie to pokieruj swojego jak przyjedzie. lepiej miec swoje rzeczy, ale trzymam kciuki! i jak bedziesz cos wiedziała to dawaj nam znac :) Buziaki trzymaj sie! :)

    katarzynnn lubi tę wiadomość

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam sily moj mi pomorze. . Nie dziekuje niechce zapeszac..tak bardzo sie boje :-(:-( kochane napewno wam dam znac a juz cos bede wiedziec

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Będzie dobrze :) spokojnie :) lepiej po prostu sprawdzić i wiedziec skąd się tak złe samopoczucie u Ciebie bierze :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jula222 wrote:
    Będzie dobrze :) spokojnie :) lepiej po prostu sprawdzić i wiedziec skąd się tak złe samopoczucie u Ciebie bierze :)
    dokładnie, bo takie osłabienia nie sa normalne, a tak to Kasiu będziesz pewna :)

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ah ja już po wizycie, maluch tak fikał że nawet za bardzo zmierzyć się go nie dało.

    Wizyta na NFZ sprzęt słaby, przezierność karkowa 1,5cm a kości nosowej przy takiej jakości obrazu i ruchliwości malucha nie była w stanie dostrzec kobieta :)

    Serduszko ponad 150/min.

    Zdjecia mam 2 ale nie pozował...

    mizzelka lubi tę wiadomość

    nxbhnwz.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 12 maja 2014, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa21 wrote:
    Ah ja już po wizycie, maluch tak fikał że nawet za bardzo zmierzyć się go nie dało.

    Wizyta na NFZ sprzęt słaby, przezierność karkowa 1,5cm a kości nosowej przy takiej jakości obrazu i ruchliwości malucha nie była w stanie dostrzec kobieta :)

    Serduszko ponad 150/min.

    Zdjecia mam 2 ale nie pozował...
    to ruchliwy :)) dobrze, bardzo dobrze :) życzę zdrówka :)
    a co do sprzętów to katorga... ja chodzę prywatnie i facet ma dobre USG itp..
    zawsze wszystko dokładnie robi i mierzy mi jajka :P :D

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Prywatnie u mnie też sprzęt rewelacyjny, ale jak dają darmo możliwość jednego USG w trymestrze to trzeba korzystać :)

    Teraz mam problem czy iść na genetyczne. Jestem zapisana na piątek, ale skoro wszystko dobrze to nie wiem czy jest sens wyszczuplic portfel o 270zł.

    mizzelka lubi tę wiadomość

    nxbhnwz.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaa to prawda.. jak można to czemu nie :D

    może zaczekaj... a do którego tygodnia musiałabyś mieć te genetyczne? 270zł drogą nie chodzi ;/
    moja sąsiadka zaszla w ciąże tak że nawet rodzicie nie wiedzieli, dzien przed wyjazdem na studia urodziła i wielki szok.. a ginekolog opier.. że nie ma nawet karty ciążowej.. Jak ma być dobrze to i tak będzie :)

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa21 wrote:
    Ah ja już po wizycie, maluch tak fikał że nawet za bardzo zmierzyć się go nie dało.

    Wizyta na NFZ sprzęt słaby, przezierność karkowa 1,5cm a kości nosowej przy takiej jakości obrazu i ruchliwości malucha nie była w stanie dostrzec kobieta :)

    Serduszko ponad 150/min.

    Zdjecia mam 2 ale nie pozował...


    hej hej :) cieszę się ale niecierpliwa nie pomysliłaś się? 1.5CM? przezrierności karkowej a nie 1,5MM? :) bo to ma duze znaczenie :*
    a ile ma cm maluszek ?:)
    nasz równiez bardzo ruchliwy nie pozwalam sie zmierzyc w zeszłym tyg :) bo a to pozował a to skakał sobie :) zobaczymy jak dziś :) 17.20 usg genetyczne tylko :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem wiec tak kochane mam wysokie cisnienie 150/ 105 dostalam kropluwke na wzmocnienie i zastrzyk od cisnienia skierowanie do szpitala moj wypisal wszystko wskazuje ze to fasolka ojestem w domu pod kroplowka z tego wzgledu ze pracuje w pogotowiu .Postara sie jak najszybciej do mnie wrocic. Ginekolog do mnie przyjedzie o ile moj wczesniej nie wroci to pojedziemy.gdyby sie nic nie zmienilo to mam jechac do szpitala lub dzwonic na pogotowie

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • katarzynnn Autorytet
    Postów: 588 174

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarz powiedzial ze jesli ginekolog stwierdzi ciaze to faasolka jest zagrozona bardzo sie boje mam lezec w lozku :-(

    w57v3e3kp7087rpf.png Rocznik 92 starajacy sie o mlucha. .
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to dobrze ze wsio ok, uważaj kochana na siebie, ale powiem ci ze zastrzyk na cisnienie jest ryzykowany przy ciazy.. kroplówka jesli wzmocnieniówka to ok. skierowanie na kiedy?

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to leż sobie i sie nie martw!
    zero seksu! to juz Ci moge poowiedziec! mimo ze lekarzem nie jestem ;*

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 12 maja 2014, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tak 1,5 mm sory pisze z telefonu i musialo mi poprawic :)

    nxbhnwz.png
‹‹ 145 146 147 148 149 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ