Forum Starając się - ogólne Rocznik 92-95 zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik 92-95 zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hmm ciekawe, a robiłasz szczegółowe badania hormonalne? :) bo to może być spowodowane tym:) i nie martw sie :) Będzie dobrze, zrób badanka i wrazie wtoczy się leczenie i myk myk i fasolcia da Ci popalić :) Mój pierwszy dzien masakry a ja mam juz dość ::)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julka a kiedy chcesz poinformować pracodawcę że ma "na stanie" brzemienną:D?

  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    ojj jula, wiem, że to nie przyjemne, powiem wam dziewuszki że ja ostatnio w ciagu dnia tak mam że nie wiem czemu mnie mdli, ale juleńko uwierz, KOBIETY MAARZĄ O TAKICH MDLOŚCIACH :D

    ostatnio się Dziewczyną siępytałam kiedy sie u nich zaczeło bo bałam się ze jest ze mną coś nie tak że jeszzce ich nie ma.. i to co mówiłam że bardzo chce je mieć żebym wiedziała że wszystko ok to chyba odwołuje :) wole ich nie mieć :P

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Badanka mialam pol.roku temu wszystkie hormony super,
    Wiec niemam pojecia;(

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    julka a kiedy chcesz poinformować pracodawcę że ma "na stanie" brzemienną:D?


    już wiedzą :), opiekuję się dzieckiem (14miesięcznym), jego Mama obecnie jest również w ciązy w 12tygodniu, więc od razu poinformowałam żeby nie było bo będą musieli znaleźć nową Nianię do maluszków :) Bo ja góra do 6-7 miesiąca chcę pracować jeśli zdrówko pozwoli :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natu93 wrote:
    Badanka mialam pol.roku temu wszystkie hormony super,
    Wiec niemam pojecia;(


    Kochana nie jestem lekarzem ale czy miałaś badaną tarczycę i badanie na wirus cytomegalii?

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • niecierpliwa ... Ekspertka
    Postów: 280 56

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie wiem czemu ale jakos ufam mojej gin... :) nie podoba mi sie tylko ta antykoncepcja:/ ale jeszcze nie wiadomo... jutro sie wszystko okaze co z moimi pecherzykami a zsie boje :(

    f187b719f7366dc44dedac881e025e47.png
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tego akurat nie mialam.
    A to cos powaznego?


    julka adlugo sie staraliscie?

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa ... wrote:
    nie wiem czemu ale jakos ufam mojej gin... :) nie podoba mi sie tylko ta antykoncepcja:/ ale jeszcze nie wiadomo... jutro sie wszystko okaze co z moimi pecherzykami a zsie boje :(


    gin chce ci przepisać tabl, antykoncepcyjne ?:)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jula jesteś opiekunką? fajnie :)) jeśli masz umowę o pracę to super, jeśli nie to fajnie, że masz dobre układy z tą panią :))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a może warto żebyś poszla na konsultację do innego ginekologa tak po cichaczu?
    Wiem, że ufasz swojej gin, ale wiesz, co dwie opinieto nie jedna

  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natu93 wrote:
    Tego akurat nie mialam.
    A to cos powaznego?


    julka adlugo sie staraliscie?

    zaszłam w 2 cyklu,a tak naprawde w 1 takim na poważnie :) bo nasz pierwszy cykl był taki nijaki :) Narzeczony miał szkolenia i wogole mało serduszkowaliśmy :)

    nieleczona tarczyca może spowodowac niepłodność :( moja kumpela jest dobrym przykładem.. strali sie o dziecko bardzo długo, wyniki hormownów ok, potem sie zagłebiali i wyszło ze tarczyca niestety juz dość długo nie leczona i ma bardzo duży problem obecnie leczy sie w klinice nieplodnosci wiec ma nadzieje ale ponoć szanse są nikłe :( nie chcę cIE oczywiście straszyć :) i nie odbieraj mojego postu jako coś przeciwko tobie :* tylko poprostu zrób Kochana badania :):* Będę Bardzo Trzymać za Ciebie kciukasy :):*:*:*

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie za tydzień testowanie i jakoś udało mi się wyluzować w tym cyklu, bo poprzedni to była ogromna napinka i czekanie...
    teraz wmawiam sobie, że jeśli nie w tym miesiącu to w kolejnym, mam dosyć krótkie cykle, wiosna idzie, czas leci szybciej, nawet nie wiem kiedy mi ten cykl już prawie minął :)
    tak czy siak, doczekać się nie mogę :) na razie zastępuję pustkę kotem :p i ukochanym dzieciątkiem mojej przyjaciółki - w żartach się na mnie obraża, że mały niedługo do mnie powie mama :p

  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    jula jesteś opiekunką? fajnie :)) jeśli masz umowę o pracę to super, jeśli nie to fajnie, że masz dobre układy z tą panią :))



    nie nie mam umowy.. :( jestem zła na to bo nawet nie mam ubezpieczenia wrazie w.. Na szczęscie po ślubie będę na ubezpieczeniu Małżonka :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Okey dzis zadz i sie wszystkiego dowiem.
    ;(
    Eh pewnie cykle maszregularne i wgl.
    Sama nie wiem



    Dziekuje ci bardzo Kochanie;**
    za slowa otuchy;)) ktory rocznik jestes?

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa99 wrote:
    u mnie za tydzień testowanie i jakoś udało mi się wyluzować w tym cyklu, bo poprzedni to była ogromna napinka i czekanie...
    teraz wmawiam sobie, że jeśli nie w tym miesiącu to w kolejnym, mam dosyć krótkie cykle, wiosna idzie, czas leci szybciej, nawet nie wiem kiedy mi ten cykl już prawie minął :)
    tak czy siak, doczekać się nie mogę :) na razie zastępuję pustkę kotem :p i ukochanym dzieciątkiem mojej przyjaciółki - w żartach się na mnie obraża, że mały niedługo do mnie powie mama :p


    No no ;D trzymamy kciuki! za II krechy :) i kolejne <3!

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natu93 wrote:
    Okey dzis zadz i sie wszystkiego dowiem.
    ;(
    Eh pewnie cykle maszregularne i wgl.
    Sama nie wiem



    Dziekuje ci bardzo Kochanie;**
    za slowa otuchy;)) ktory rocznik jestes?


    94 :P Młoda jędza ze mnie :D hmm moje cykle nie były za kolorowe bo miałam straszną rozbieżność w nich.. kiedyś nawet po 54dniach @ przyszła.. dostałam od gin tabl.antykoncepcyjne :) i brałam je chyba z 2 lata bo jeszcze nie planowaliśmy Dzieciaczka:) i ładnie mi uregulowały @ :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
  • niecierpliwa ... Ekspertka
    Postów: 280 56

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julka tak jak pisalam najpierw badania a jesli nic nie pomoze to pow ze mozemy sprobowac z tym anty zeby jajniki odpoczely... ale jakos mi sie to nie widzi jutro mam wizyte wiec bede wiedziala cos wiecej ale i tak sie na to nie zgodze nie ma takiej opcji:/

    f187b719f7366dc44dedac881e025e47.png
  • niecierpliwa21 Autorytet
    Postów: 1746 1190

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wszystkim :)

    Jakieś nowe fasolki są ?

    Jula222 jak się czujesz ?

    nxbhnwz.png
  • Jula222 Autorytet
    Postów: 1304 1116

    Wysłany: 31 marca 2014, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niecierpliwa ... wrote:
    julka tak jak pisalam najpierw badania a jesli nic nie pomoze to pow ze mozemy sprobowac z tym anty zeby jajniki odpoczely... ale jakos mi sie to nie widzi jutro mam wizyte wiec bede wiedziala cos wiecej ale i tak sie na to nie zgodze nie ma takiej opcji:/


    Kochana po tabletkach anty jest większa szansana szybsze zajscie :)

    bl9chdgeprsz4jls.png
    ug379vvjahkjd57g.png
    Aniołek 2.02.2013 (11 tydz.) [*][*][*] Zawsze będziesz w naszych serduszkach Aniołeczku!
‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego