X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Rocznik 92-95 zapraszam :)
Odpowiedz

Rocznik 92-95 zapraszam :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2015, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no i przyszła @, wczoraj odstawiłam lutkę a dziś już jest @, szybko... :) zaczynam nowe starania :))

  • Klaudziaa Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 12 lutego 2015, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiedzcie mi o co chodzi z tą luteiną? Czemu służy jej stosowanie? Pewnie to głupie pytanie, ale jestem laikiem w tych sprawach...

    " Prawdziwe szczęście jest wtedy , kiedy potrafimy się cieszyć małymi rzeczami. "
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2015, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia, tulę :* Ale jaki krótki cykl przynajmniej, chwila i można znowu działać :)

    Klaudziaa, wszystko zależy pewnie od organizmu kobiety. Bo jeśli ćwiczenia w czasie starań byłyby niewskazane, to jak zachodziłyby w ciąże wszystkie sportsmenki i aktorki, które dla utrzymania sylwetki muszą spędzać kilka godzin na siłowni tygodniowo ;)

    Jeśli chodzi o ćwiczącą mamę, to ta babka rządzi :D
    https://www.youtube.com/user/jorgine89/videos

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 134

    Wysłany: 12 lutego 2015, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mordeczka wrote:
    coś tam jest :)
    a fotkę robiłaś aparatem czy z tel ?
    Fotke robiłam tel. :( Dlatego tak słabo widać :(

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 12 lutego 2015, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaha no słaba jakość :/
    Idź kochana na bete będziesz pewniejsza :*

    Gabrysia 5.02.2016 ❤
    Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2015, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam jestem tu nowa ;) co prawda rocznik 91 ale czy mogę się dołączyć do waszej ekipy? :)