Forum Starając się - ogólne ***S I E R P N I O W E 2 K R E S K I***
Odpowiedz

***S I E R P N I O W E 2 K R E S K I***

Oceń ten wątek:
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    Który dzień po ovu

    Nie mam pojęcia. Miałam owu między 14 a 21 dc, tyle wiem. Dzisiaj 30 dc.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2018, 09:34

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga66 wrote:
    Mam podobny stosunek lh 6 do fsh 12. Zrobiłam AMH wyszło ponad 4 wiec nie ma nowy o kończącej sie rezerwie...
    Moja lekarka powiedziała ze samego wyniki sie nie leczy tylko objawy somatyczne jesli są.
    A jak widzisz w moim przypadku niski stosunek lh/fsh wcale nie oznacza zmniejszonej płodności:)

    Pozdr
    Dzięki. A Ty miałaś jakieś objawy?

    Mi się właśnie wydaje ze ja nie mam. Mam regularne cykle, temp ładnie skacze i utrzymuje się aż do @. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to plamienie jednodniowe przed sama @. Chyba że o czymś nie wiem.

    Iga66 lubi tę wiadomość

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • Iga66 Autorytet
    Postów: 712 615

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam żadnych anomalii tez cykle regularne jak w zegarku, choć mam prawie 40lat. najważniejsze badanie jakie zarobiłam to było HSG bo wyszła obustronna niedrożność wiec szans na ciąże nie było :( ale pod większym ciśnieniem udało sie lewy jajowod udrożnić :) zobaczymy czy bedzie efekt bo w tum mcu jajeczkowanie właśnie z lewego :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2018, 10:35

    40 lat - 13cs 🥰
    Czekamy na Zuzię 😍❤ 6.01.2020
    thgf3e3khr8j7bti.png
  • Iga66 Autorytet
    Postów: 712 615

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Drogie Panie, mam dla Was zagadkę weekendową :) :) podpowiedz zdjęcie poniżej i mój wykres rownież
    1. Owulacje miałam 13/14dc potwierdzone testem i usg
    2. W 17 i 19dc zrobiłam testy owu i ... pozytywne i to bardzo
    Moje pytanie:
    czy poziom lh moze tak długo sie utrzymywać
    czy wysoko utrzymujący sie poziom lh moze przeszkadzać w ewentualnym zagnieżdżaniu/ciąży
    Czy tak podwuzszony poziom moze byc objawem jakiś nieprawidłowości i co ewentualnie trzebaby zbadać zeby wykluczyć jakieś choróbsko
    Ps. Wykluczam potwierdzanie ciazy testem owu bo jesli nawet to 5dpo to zdecydowanie za wcześnie, i pewnie nawet zagnieżdżania nie było jeszcze.
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/02a8f86034d5.jpg u

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2018, 10:37

    40 lat - 13cs 🥰
    Czekamy na Zuzię 😍❤ 6.01.2020
    thgf3e3khr8j7bti.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Ja nie wytrzymałam i zrobiłam dzisiaj test. Pojawiła się druga kreska, ale szara, wiec pewnie po prostu zaznaczone miejsce na kreskę. ajjjj.
    Wklej testa a testy tak szybko noe wychodza wiec jesli tam cos jest to jak najbardziej ciaza po cichu gratuluje. Powtorz tescior za 2 dni ;)

  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika88 wrote:
    Wklej testa a testy tak szybko noe wychodza wiec jesli tam cos jest to jak najbardziej ciaza po cichu gratuluje. Powtorz tescior za 2 dni ;)

    Problem w tym, że seks był dopiero w 20dc, więc owu musiałąby się aż tak przesunąć, a pęcherzyk w 14 dc miał już 23mm.. mówię, ten cykl to jakaś masakra jest :P
    Poczekam do poniedziałku, powtórzę, ale to raczej mało prawdopodobne.
    * przepraszam za zdewastowany test, to długo historia xD

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0802e066d70b.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4637566daeae.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2018, 11:07

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura81 wrote:
    Ty chcesz brać po ovu do dnia @?
    Ja też się nad tym zastanawiałam ale zniechęciło mnie pilnowanie i 100% potwierdzanie tej ovulki. A to jak nie będzie albo się przesunie? Postawiłam namopcje 3 pełnych miesięcy.

    Tak,dzisiaj bym wzięła. Podobno i tak trochę czasu minie zanim zadziała..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga66 wrote:
    Drogie Panie, mam dla Was zagadkę weekendową :) :) podpowiedz zdjęcie poniżej i mój wykres rownież
    1. Owulacje miałam 13/14dc potwierdzone testem i usg
    2. W 17 i 19dc zrobiłam testy owu i ... pozytywne i to bardzo
    Moje pytanie:
    czy poziom lh moze tak długo sie utrzymywać
    czy wysoko utrzymujący sie poziom lh moze przeszkadzać w ewentualnym zagnieżdżaniu/ciąży
    Czy tak podwuzszony poziom moze byc objawem jakiś nieprawidłowości i co ewentualnie trzebaby zbadać zeby wykluczyć jakieś choróbsko
    Ps. Wykluczam potwierdzanie ciazy testem owu bo jesli nawet to 5dpo to zdecydowanie za wcześnie, i pewnie nawet zagnieżdżania nie było jeszcze.
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/02a8f86034d5.jpg u

    Podobno testy robi się tylko do pozytywnego ale jeśli chodzi o ten lh to u mnie dwie kreski (ale negatywne) byly od 8dc . Wczoraj 28dc i dopiero owu (od wtorku ja czulam,dzisiaj nawet nie ćmi juz). Więc tez dołącze do pytan..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza_staraczka wrote:
    Problem w tym, że seks był dopiero w 20dc, więc owu musiałąby się aż tak przesunąć, a pęcherzyk w 14 dc miał już 23mm.. mówię, ten cykl to jakaś masakra jest :P
    Poczekam do poniedziałku, powtórzę, ale to raczej mało prawdopodobne.
    * przepraszam za zdewastowany test, to długo historia xD

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0802e066d70b.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4637566daeae.png

    Według mnie jest bladzioch..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iga, masz prawie 40 lat i amh 4? Jesteś pewna, że nie masz pcos? Przy pcos chyba wychodzą pozytywne owulacyjne poza owulacja.
    Ja w 40rz miałam amh 2.9 chyba i już mi słynna, niesłynna Jerzak powiedziała, że za wysoko...
    Nie pamiętam czy pcos jest przy wyższym lh czy fsh... sprawdź.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2018, 11:31

    Iga66 lubi tę wiadomość

  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1013 494

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmlodsza_staraczka wg mnie to widać kreskę która powinna się zabarwić. Też dzisiaj testowałem ale niestety biel. Słaby prezent na urodziny.

    Fatalnie się czuje. Nie mam na nic siły, a muszę ogarnąć mieszkanie na jutrzejszą imprezę. Strasznie bolą mnie piersi, nie wiem jak sobie pomóc. Przeciez apap mi nie pomoże...

    🌿 No cóż, najpierw trzeba przejść najrozmaitsze przeciwności losu, by potem móc spełniać marzenia.

    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)

    Córka 2016 💙
  • Najmłodsza_staraczka Autorytet
    Postów: 3321 3215

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa wrote:
    Najmlodsza_staraczka wg mnie to widać kreskę która powinna się zabarwić. Też dzisiaj testowałem ale niestety biel. Słaby prezent na urodziny.

    Fatalnie się czuje. Nie mam na nic siły, a muszę ogarnąć mieszkanie na jutrzejszą imprezę. Strasznie bolą mnie piersi, nie wiem jak sobie pomóc. Przeciez apap mi nie pomoże...

    Tez tak myśle :)

    02.2020 - immunologia ok, trochę za wysokie nk.

    5.02 próba udrożnienia jajowodów - shsg Lublin (dr. Pyra) - udało się uzyskać obustronną drożność!

    1.11 - Krótki protokół start, 16 zapłodnionych komórek, 2 zarodki
    17.12 - Transfer 3.2.2 :(
    14.01.2020 - Transfer 8.3 :(

    10.2019 - Histeroskopia ok

    Fragmentacja poprawiona z 32% na 16% / morfologia z 2% na 5%.

    3.07.2019 - Długi protokół IVF start , 10 prawidłowych komórek, 6 zapłodnionych, brak bałwanków.
    19.07.2019 - Transfer 12.1 :(

    2.04.2019 - Krótki protokół IVF start, 8 komórek, 3 prawidłowe, brak zarodków.

    Niedrożność jajowodów - laparoskopia nie pomogła.

    relgwn156k56cgiw.png
  • Iga66 Autorytet
    Postów: 712 615

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sung wrote:
    Iga, masz prawie 40 lat i amh 4? Jesteś pewna, że nie masz pcos? Przy pcos chyba wychodzą pozytywne owulacyjne poza owulacja.
    Ja w 40rz miałam amh 2.9 chyba i już mi słynna, niesłynna Jerzak powiedziała, że za wysoko...
    Nie pamiętam czy pcos jest przy wyższym lh czy fsh... sprawdź.

    Nie mam pcos - od 5 mcy mam monitoringi usg - zawsze jest piękny pęcherzyk dominujący, owu tez potwierdzana usg, progesteron pow 10 zawsze po owu.
    Pcos jest przy wyższym stosunku lh do fsh a ja mam właśnie odwrotnie :)

    W poprzednich cyklach juz 3dpo napewno noe było pozytywnego testu owu , wiec zastanawiam sie teraz czy po udrożnieniu przez HSG cos się rozregulowało właśnie :(

    Sung lubi tę wiadomość

    40 lat - 13cs 🥰
    Czekamy na Zuzię 😍❤ 6.01.2020
    thgf3e3khr8j7bti.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa wrote:
    Najmlodsza_staraczka wg mnie to widać kreskę która powinna się zabarwić. Też dzisiaj testowałem ale niestety biel. Słaby prezent na urodziny.

    Fatalnie się czuje. Nie mam na nic siły, a muszę ogarnąć mieszkanie na jutrzejszą imprezę. Strasznie bolą mnie piersi, nie wiem jak sobie pomóc. Przeciez apap mi nie pomoże...


    Wszystkiego najlepszego!! ;)

    koktajlowa lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 11:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Isaura znalazłam cos takiego:

    Niepokalanek (chasteberry) – klasyk przy PCOS. Jego działanie polega na stymulacji wydzielania LH i blokadzie FSH, co daje efekt podobny do działania progesteronu. Nie stosuje się niepokalanka gdy LH jest wysokie lub prolaktyna niska.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • koktajlowa Autorytet
    Postów: 1013 494

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Wszystkiego najlepszego!! ;)
    Dziękuję :)

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    🌿 No cóż, najpierw trzeba przejść najrozmaitsze przeciwności losu, by potem móc spełniać marzenia.

    04.2020 cp - zaśniad groniasty częściowy (7cs)
    02.2020 cb (6cs)

    Córka 2016 💙
  • Lorella Ekspertka
    Postów: 223 190

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa ja tez dolaczam sie do zyczen! wszystkiego dobrego :)

    koktajlowa lubi tę wiadomość

    0d1y3e3kz4mwxduv.png

    bfarxzdv5ixw2s0t.png
  • MeggiGirl Autorytet
    Postów: 427 199

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    koktajlowa nie martw się! Wszystkiego dobrego! :)

    Obudziłam się dziś z potwornym bólem lewej łopatki. Czasem łapią mnie tam skurcze, a dziś ból nie ustępuje. Maść, tabletki nic nie dają. "Ani spać, ani się położyć".

    koktajlowa lubi tę wiadomość

    010is65gtxk93h3j.png

    Beta HCG:
    23.02. - 32,8 mIU/ml
    25.02 - 121.1 mIU/ml


    starania wspomagane od 08.2020.

    👩 27 l.
    👨 28 l.

    Nasze pierwsze dziecko
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wczoraj umierałam z bólu (jajnik) a dzisiaj cisza. Zrobię test pózniej dla sprawdzenia chyba.

    speakyourmind93 lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 sierpnia 2018, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najmłodsza staraczka powtorz test w pon ;)

‹‹ 79 80 81 82 83 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ