Forum Starając się - ogólne Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)
Odpowiedz

Są jakieś staraczki z rocznika '89? :)

Oceń ten wątek:
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 1 listopada 2016, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tuonela wrote:
    ja mam niedoczynność tarczycy schudłam 10 kg i zrobiłam to dla ciąży i dla siebie teraz uwielbiam patrzec w lustro wczesniej czulam wscieklosc Marribell dasz rade:)
    powiedz jak to zrobiłaś? Ja ogólnie zawsze byłam szczupła jak to mawiała moja mama wieszak na ubrania... od jakiś dwóch lat zaczełam tyć nie bardzo ale wcześniej rozmiar xs-s bluzki max M zewzględu na biust tak teraz mam Rozmiar L wszystkiego i najbardziej przeszkadza mi brzuch który wystaje bo reszte jakoś zniosę :) ale nie wiem co zrobić zeby to zrzucić tzn nie mam silnej woli, lubię jeść wszystko zawsze lubiłam i nie musiałam sie ograniczać teraz jednak idzie to w boki ale nadal mi cieżko...

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 listopada 2016, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tuonela wrote:
    I kolejne pytanie jest tutaj klilka osob z trojmiasta i okolic moze warto bylo by spotkac sie w realu? Moje przyjaciolki poszly w odstawke bo nie mam z nimi tematow do rozmow wszystko kreci sie wokol ich dzieci i tego jak to nie jest byc matka ze sa nie ogarniete bo poswiecaja sie macierzynstwu..ja nie mam dzieci to sie odemnie odwrocily...a chcialabym pojsc na kawe spotkac sie pogadac z kims o problemach posmiac sie ma tak ktoras z was?


    też o tym myślałam... zostałam sama na polu walki. każda jedna dziewczyna w moim towarzystwie, bez wyjątku jest mamą bądź w ciąży. już właściwie zaczęłam pisać na forum i nagle mnie dopadły rozterki.. a co jeśli koleżanki z forum też zajdą? nie wiem co gorsze..

  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 1 listopada 2016, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariaa wrote:
    powiedz jak to zrobiłaś? Ja ogólnie zawsze byłam szczupła jak to mawiała moja mama wieszak na ubrania... od jakiś dwóch lat zaczełam tyć nie bardzo ale wcześniej rozmiar xs-s bluzki max M zewzględu na biust tak teraz mam Rozmiar L wszystkiego i najbardziej przeszkadza mi brzuch który wystaje bo reszte jakoś zniosę :) ale nie wiem co zrobić zeby to zrzucić tzn nie mam silnej woli, lubię jeść wszystko zawsze lubiłam i nie musiałam sie ograniczać teraz jednak idzie to w boki ale nadal mi cieżko...


    Zaczelo sie od tego ze mam otyłość brzuszna przedewszystkim najpierw tlumaczylam sie ze nie moge odchudzac sie bo mam torbiele przez co nie mogłam ćwiczyć..potem doszla niedoczyność probowalam diet ale nic to nie dalo..kazdy mnie sie pytal ktory to miesiac bo wygladalam jakbym byla w ciąży mega gruba opuchnieta..Jestem niska wiec kazdy kg wiecej rzuca sie w oczy. Jak szłam spac unikałam światła żeby mąż mnie przypadkiem nie widział odrzucało mnie na sama myśl..o sobie. Powiem ze kilka lat temu pozowałam do zdjęć miedzy innymi aktów( zreszta wiadać w moim awatarze zdjecie sprzed 2 miesiecy) i dwoch znajomych fotografów widziało w jakim jestem stanie psychicznym i namówili mnie na sesje mąż też mnie w to troche pchnał. Myslalam ja? przeciez na takich zdjeciach sa same wieszaki? mega mnie to podbudowało bo zdjecia wyszly super i bez photoshopa wiec poszłam miedzy czasie do dietetyczki z mysla ze moge wygladac lepiej plan zrzucic 12 kg:D Stosuje sie do diety 10 kg mniej 2 razy w tyg chodze na zumbe i teraz sie jeszcze na salse zapisalam ktora jest według mnie najbardziej kobiecym tancem mowie wam kobietki czasem trzeba obudzić w sobie kobiecość:D JEA!! jakbyś chciała to moge ci jakies małe dietetyczne wskazówki udzielić .

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 7 listopada 2016, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ucichło tutaj cosik? wszyscy serduszkuja?

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 8 listopada 2016, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ja sie przygotowuje do inseminacji dzis wieczorem biore Pregnyl a w czwartek rano mam inseminację.chce wierzyć że bedzie dobrze ale po takim czasie mi strasznie cieżko... uwierzyć że się uda...

    ZakreconaŻona lubi tę wiadomość

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • pleasure Autorytet
    Postów: 1414 354

    Wysłany: 8 listopada 2016, 10:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daria trzymam kciuki mocni, mocno! ;*

    Rubi lubi tę wiadomość

    Marzec x 2 <3 <3
  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 8 listopada 2016, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez masz moje wstawiennictwo:)w trzymaniu kciuków!!!

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2016, 07:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariaa wrote:
    hej ja sie przygotowuje do inseminacji dzis wieczorem biore Pregnyl a w czwartek rano mam inseminację.chce wierzyć że bedzie dobrze ale po takim czasie mi strasznie cieżko... uwierzyć że się uda...

    Daria ja wierzę za Ciebie, że się uda <3 Zwłaszcza, że w czwartek mam urodziny więc tym bardziej będę wierzyć w cuda tego dnia :)

  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 9 listopada 2016, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję dziewczyny eh czemu to wszystko takie ciężkie?? :(
    Zakręcona a jak u Was? widzę ze do kliniki lecicie?
    Ja roviłam przeciwciała p/plemnikowe i czekam juz 2 tyg na wyniki a mówili ze tydzien i strasznie sie denerwuje:(
    Tuonela jak u WAS?
    czekam na jakieś wiesci od Was laseczki :*

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • Rubi Autorytet
    Postów: 2193 2046

    Wysłany: 9 listopada 2016, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daria dobrze ze dalej walczysz! Będę w czwartek trzymać kciuki..a kiedy najwcześniej będzie wiadomo czy się powiodło?

    Styczeń 2014 [*] 9t
    Marzec 2015 ♡ moja mała wielka miłość
    Grudzień 2016 [*] 11t
  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 9 listopada 2016, 19:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja odpuściłam zajęłam sie sama sobą jutro ide do endo ale tylko pewnie po receptę na eurotyrox i zrobię cytologie bo miałam juz w wrześniu powtórzyć a lekarz jak zobaczy wyniki nasienia meża to sie załamie a juz sie naczytalam o inseminacjach na fundusz i nie wiem czy gra jest warta świeczki sama jestem ciekawa co nam jutro powie..

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 9 listopada 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inseminacja odwołana, złe wyniki posiewu :( poddaje sie lekarka nie chce robić kolejnych prób :(

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 9 listopada 2016, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no trzeba wyleczyc:( dasz rade

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2016, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dariaa wrote:
    dziękuję dziewczyny eh czemu to wszystko takie ciężkie?? :(
    Zakręcona a jak u Was? widzę ze do kliniki lecicie?
    Ja roviłam przeciwciała p/plemnikowe i czekam juz 2 tyg na wyniki a mówili ze tydzien i strasznie sie denerwuje:(
    Tuonela jak u WAS?
    czekam na jakieś wiesci od Was laseczki :*
    Dariaa przykro mi, że nie udało się zrobić inseminacji, ale proszę mimo wszystko się nie poddawaj <3 walcz o swoje marzenie <3
    My idziemy do kliniki bo jeśli mam rozpocząć stymulacje to wolę robić to pod okiem specjalisty a nie zwykłego gina co antyki przepisuje. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Masz wyniki przeciwciał?

  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 10 listopada 2016, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem po wizycie u mojego endo
    u mnie jest mega ok juz wszystko owulacja byla juz wedle usg:D
    No i lekarz powiedział ze nie chce z nas kasy wyciagać że jesteśmy młodzi i gdyby nie pis to byśmy sie do programu nadali rządowego..i prosi o wybranie kliniki bo nie chce nas leczyć latami i nic..zwłaszcza ze problem ma mąż i to poważny bo mega słabe nasienie ;/ a w klinice je odpowiednio przetworzą.Zapisał recepte na leki i powiedział ze jak bede czegos potrzebowała to zaprasza bo wiadomo zanim kasy sie ustuka na to..I potem płakałam jadąć autem..bo co? bo nie moge miec dziecka bo nie ma medycznych możliwości ale tylko i wyłącznie dlatego ze nas na to nie stac;/ Czy nikt w tym kraju tego nie rozumie?

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • tuonela Autorytet
    Postów: 875 198

    Wysłany: 10 listopada 2016, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ZakreconaŻona STO LAT STO Lat sto lat:) dzidziusia wysnionego ot tak a najlepiej dwóch:)


    a jaka klinike wybierasz?

    ZakreconaŻona lubi tę wiadomość

    Starania od 2014 roku niezliczona liczba badan zabiegow i kasy...
    21.06.2018 ICSI jednej blastocysty (niestety negatyw)

    04.02.2019 crio blastki ( ciąża biochemiczna) [*]
    10.06.2019 crio blastki (biochemiczna) [*]
    14.02.2021 kolejna procedura
    03.03.2021 odwołany transfer hiperstymulacja
    ❄️❄️❄️❄️❄️ blastek
  • Dariaa Autorytet
    Postów: 1075 295

    Wysłany: 10 listopada 2016, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zakręcona wszystkiego czego pragniesz życzę <3

    ja tez nie mam dziecka bo mnie nie stac na invitro to jest smutne naprawdę :(

    ZakreconaŻona lubi tę wiadomość

    2.06.2019 <3 mama Marysi nasz cud :*

    phv3n5q.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2016, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 lipca 2018, 12:02

  • maduśka1989 Znajoma
    Postów: 22 6

    Wysłany: 11 listopada 2016, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej:) dzisiaj zobaczyłam wątek '89:) więc jestem i ja.. Po krotce my staramy się od 8 miesięcy jakieś 4 intensywniej się przykładamy..jak chodzi o wyniki etc to jest lipa.. Jedyne co tsh w normie :-) ale po wyrostku 6 lat temu tak schrzanili, że zrosty objęły cały prawy jajnik i w sierpniu tego roku po meczarniach w bólu trafiłam do ekstra gina niestety od razu na stół(potworniak lewego jajnika wielkości główki noworodka, gdzie inna gin nie kazała się martwić, bo zejdzie razem z okresem-by ja coś wzięło...)..operacja udana, zrosty z prawego jajnika usunięte przy okazji, oba jajniki udało się uratowac, ale prawa strona nie plodna, w lewej może coś pójdzie... Mam zalecenie wykonania droznosci jednak daje sobie siana do nowego roku..wtedy bierzemy się za wyniki konkretnie... Wszystkim życzę powodzenia a ja póki co jadę w góry się odstresowac:) :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2016, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tuonela wrote:
    ZakreconaŻona STO LAT STO Lat sto lat:) dzidziusia wysnionego ot tak a najlepiej dwóch:)


    a jaka klinike wybierasz?
    Dziekuje bardzo i dzis ja Tobie zycze wszystkiego co najcudowniejsze <3 spelnienia wszystkich marzen <3
    Na pierwszy ogien idzie Gameta, choc nie ukrywam, ze licze na to ze nie bedzie takiej potrzeby, ale w zwiazku z dlugimi terminami do tego konkretnego lekarza na wszelki wypadek sie zapisalismy.

    Dariaa dziekuje Tobie rowniez <3 koszty zwiazane z in vitro sa masakryczne i na chwile obecna u nas tez to stoi pod znakiem zapytania jakby okazalo sie ze nie ma juz innej opcji ale wierze, ze o swoje szczescie trzeba powalczyc jak sie tylko da :)

‹‹ 753 754 755 756 757 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego