Forum Starając się - ogólne sesja porodowa i poród online
Odpowiedz

sesja porodowa i poród online

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuko wrote:
    Mysle, ze poniewaz przedstawilas swoj zawod w tamtej wypowiedzi, to wiele osob moglo to odebrac jako wypowiedz pedagoga, no bo w sumie po co to podkreslilas w swojej wypowiedzi? :)
    Po to żeby była to wypowiedź osoby, która spotyka się z takimi problemami na co dzień.. o po to żeby ludzie kierowali się rozumem a nie emcojami.

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ailatan, wiesz, ludzie sa rozni. Ja, jak mowilam, raczej bym sie nie zdecydowala, wiec nie wciagajmy w to mnie i mojego partnera,( tak samo jak nie chcialabym samego partnera na sali podczas porodu). Ale sa tacy ludzie, ktorzy chcieliby miec taka pamiatke i decyduja sie na to swiadomie i szukaja fotografa, a nie ktos zaczepia ich na ulicy i proponuje sesje porodowa :P wiec wychodze z zalozenia, ze decyduja sie na to swiadomie, bo przeciez wiadomo jak to mniej wiecej wyglada ;)

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    Po to żeby była to wypowiedź osoby, która spotyka się z takimi problemami na co dzień.. o po to żeby ludzie kierowali się rozumem a nie emcojami.
    Ale sama, mam wrazenie, ze podeszlas do tego emocjonalnie :P Nie dajmy sie zwariowac, zbyt ladna dzis na to pogoda ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2015, 11:10

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuko wrote:
    Ailatan, wiesz, ludzie sa rozni. Ja, jak mowilam, raczej bym sie nie zdecydowala, wiec nie wciagajmy w to mnie i mojego partnera,( tak samo jak nie chcialabym samego partnera na sali podczas porodu). Ale sa tacy ludzie, ktorzy chcieliby miec taka pamiatke i decyduja sie na to swiadomie i szukaja fotografa, a nie ktos zaczepia ich na ulicy i proponuje sesje porodowa :P wiec wychodze z zalozenia, ze decyduja sie na to swiadomie, bo przeciez wiadomo jak to mniej wiecej wyglada ;)
    Zgadzam się z Tobą. Bardziej chodzi mi o to, że ludzie zapominają myśleć, nie zaglądają wgłąb siebie i nie rozpatrują za i przeciw. Działają na zasadzie "bo Hanka tak zrobiła to ja też tak chcę".. kierują się trendami, reklamą i nie chcą odstawać od innych.. Wole zapobiegać niż leczyć..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Vuko wrote:
    Ale sama, mam wrazenie, ze podeszlas do tego emocjonalnie :P Nie dajmy sie zwariowac, zbyt ladna dzis na to pogoda ;)
    ciąża mi nie służy pod tym względem :) jeszcze musze leżeć.. a za oknem tak pieknie..

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ailatan, nie mozemy zmienic innych, jedynie samych siebie. Smutne, ale taka prawda. A jak ludzie nie mysla, to pozniej musza poniesc tego konsekwencje. Niestety

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    ciąża mi nie służy pod tym względem :) jeszcze musze leżeć.. a za oknem tak pieknie..
    A ja ani nie w ciazy, ani polezec sobie nie moge hehe, bo musze sie za robote wziasc. Odpoczywaj :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2015, 11:15

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DZIEKI VUKO:) odpoczynek mi nie sluzy bo ja pracus :) ale jak mus to mus :)

  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    DZIEKI VUKO:) odpoczynek mi nie sluzy bo ja pracus :) ale jak mus to mus :)
    Pisz dziennik , zawsze to jakies zajecie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2015, 11:18

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Emma80 Autorytet
    Postów: 1263 562

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wiecie, że kiedyś popularne było upamiętnianie pogrzebów ze zmarłym w otwartej trumnie i stojącymi obok ludźmi włącznie? Może ta "moda" też powróci?

    Starania od 09.2011r.
    sierpień 2014 - I operacja usunięcia mięśniaków,
    14 c.s.
    luty 2016 - II operacja usunięcia mięśniaków,
    wrzesień 2016 - usuwamy polipa...
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emma jeszcze nie tak dawno ( a sa miejsca gdzie nadal tak jest) fotografowano sie ze zmarlymi w ten sposob, ze ustawiano ich w normalnych pozach, jakby zyli. Np zmarle rodzenstwo siedzace na sofie. Albo matkasiedzi na kolanach ze zmarla corka. Czesto otwierano im oczy itd. To tzw. Sztuka post mortem. Brrrr

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 marca 2015, 11:28

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 11:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Serio http://kultura.wp.pl/gid,15294645,galeria.html?T%5Bpage%5D=2

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 25 marca 2015, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko pamiętam takie zdjęcia jeszcze ze studiów i nauki historii fotografii :/ mnie tak samo razie to jak ludzie chodzą na pogrzeby i robią smartfonami zdjęcia z pomiędzy ludzi. Po cholerę im na telefonach trumny, zmarli, kwiaty ? Potem jest o zobacz jaką ten miał ładną trumnę albo ile kwiatów dostał - masakra, u mnie w rodzinie też są takie wyjątki :O Wracając do wątku wydaje mi się, że lepsze są te słodkie rodzinne sesje z noworodkami a w szpitalu niech rodzina robi zdjęcia jeśli ktoś czuje potrzebę ;) ja np nie chciałabym być taka rozczochrana, zmordowana na zdjęciu, które potem miałabym oglądać, wolałabym pamiętać to swoimi oczami :)

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • Vuko Autorytet
    Postów: 2016 1196

    Wysłany: 25 marca 2015, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wierz mi Fatim, ze takie rozczochrane zdjecia moga byc piekne :D ale najwazniejsze to zeby nie decydowac sie na takie rzeczy dla mody

    0d1yflw1ktiwk49i.png
  • Fatim Autorytet
    Postów: 3955 4485

    Wysłany: 25 marca 2015, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mogą być pod warunkiem, że ktoś nie ma kompleksów :P

    3jvzjw4zg23rfekr.png
    p19u43r8tmqu4p6v.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też się nad czymś takim zastanawialiśmy tym bardziej że mamy znajomego fotografa więc było by nam trochę łatwiej niż przy kimś obcym ale na film chyba bym się nie zdecydowała.

  • Jagah Autorytet
    Postów: 1568 2205

    Wysłany: 25 marca 2015, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Odpowiem krótko:
    sesja fotograficzna - tak, film online - zdecydowanie nie.

    Mój Mąż był przy porodzie, i jak sam wspomina cieszy się, że zobaczył, ile to wszystko wymaga siły, pomocy personelu medycznego, ile to wszystko daje łez szczęścia. Po całej akcji porodowej czuł się jak super bohater, został Ojcem, więc góry mógł przenosić ;)

    dmuchawiec lubi tę wiadomość

    1o5qp2.png<3 kAlMp1.png
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1962

    Wysłany: 25 marca 2015, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ailatan wrote:
    faceta nigdy przez tyle wieków nie było w ogóle przy porodach, jak on ma być do tego przystosowany?
    Yyyyyyyyyy z tym sie nie zgodzę... bo np. faceci tez odbieraja porody i nie chodzi mi tu o lekarzy tylko np. moi dziadkowie oboje ze strony mamy i taty bradzo dawno temu odebrali porody wszystkich swoich dzieci a mieli ich gromadke tak jeden jak i drugi :/

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
  • Emma80 Autorytet
    Postów: 1263 562

    Wysłany: 25 marca 2015, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vanessa wrote:
    Yyyyyyyyyy z tym sie nie zgodzę... bo np. faceci tez odbieraja porody i nie chodzi mi tu o lekarzy tylko np. moi dziadkowie oboje ze strony mamy i taty bradzo dawno temu odebrali porody wszystkich swoich dzieci a mieli ich gromadke tak jeden jak i drugi :/

    O, to ciekawe. :)
    Ale to chyba jednak wyjątkowe było? Jaki był powód, że to właśnie oni się zajęli porodami, a nie jakiś choćby akuszer czy lekarz?

    Starania od 09.2011r.
    sierpień 2014 - I operacja usunięcia mięśniaków,
    14 c.s.
    luty 2016 - II operacja usunięcia mięśniaków,
    wrzesień 2016 - usuwamy polipa...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 marca 2015, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    vanessa wrote:
    Yyyyyyyyyy z tym sie nie zgodzę... bo np. faceci tez odbieraja porody i nie chodzi mi tu o lekarzy tylko np. moi dziadkowie oboje ze strony mamy i taty bradzo dawno temu odebrali porody wszystkich swoich dzieci a mieli ich gromadke tak jeden jak i drugi :/
    hmm no to rzeczywiscie wyjatkowe :) mi opowiadali ze dawno dawno temu jak nie bylo tak rozwinietej medycyny to ogolnie babki, ciotki , sasiadki przyjmowaly porody.. no ale byc moze znalezli sie i dzielni faceci :) Wiesz ale nie mowimy o wyjatkach tylko ogolnie:) troszeczke juz sie o tym pisze, ja mialam na studiahc tez ciekawe zajecia, w ktorych pokazane byly porody na przestrzeni lat, tez bylo tlumaczone ze facetow generalnie przy nich nie bylo.. no i zycie pokazuje ze wiekszosc z nich znosi to dosc ciezko ;) i wcale im sie nie dziwie i napewno nie bede chciala, zeby facet byl przy moim porodzie :)

1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego