Forum Starając się - ogólne Sierpniowe mamusie 2013
Odpowiedz

Sierpniowe mamusie 2013

Oceń ten wątek:
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    jutro z rana powtorze bo mam jeszcze jeden. a mozliwe ze test klamie i falszywie pokazuje nawet taki cien ledwo widoczyny 2 kreski?


    niestety musze Cię zmartwić testy potrafią płatać figle, ja cykl przed tym w którym zaszłam też widziałam cień cienia okazało sie że to kwestia wysokiego progesteronu w następnym cyklu już w moment się pojawiły dwie kreski...
    dlatego ja jak widze cień cienia to wolę iśc na betę niż stresować się kolejnymi testami...
    na becie masz czarno na białym napisane... mozesz przy becie zrobić sobie też progesteron... jeśli beta wyjdzie ujemna a progesteron wysoki będziesz miała odpowiedź dlaczego na teście jest cień cienia...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • kalitria Autorytet
    Postów: 545 755

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    Macie racje co ma byc to bedzie. Glupia jestem i tyle bo zyje nadzieja ale coz powinnam sie pogodzic z faktem ze ciazy nie ma i nie bylo i w moim przypadku to chyba jeszcze dlugo nie bedzie a moze i wcale :-(

    Nie doluj sie tylko bierz sprawy tak jak leca. Twoje pierwsze zdanie jest pelne optymizmu, a potem lecisz na leb na szyje :D Jak ciazy ni ma to nie znaczy ze jej dlugo nie bedzie. No chyba ze sie nie bedziecie bzykac!!!

    A jak jest i bedzie to kreseczka sie pogrubi. Jesli masz test tej samej firmy co robiony dzis, i jesli jutro kreseczka bedzie znowu niewyrazna, to albo kup digital, albo innej firmy i wtedy juz powinno sie wyjasnic! Uszy do gory mordko!

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    zud3vfxm61o98pcc.pngrelgtrd8tf5uttyg.png
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem w angli i tu niestety ne robia bety a z reszta przestaje sie ludzic to nie ma sensu.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    2grdxgdsv8in25va.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i przepraszam ze Wam sie wtryniłam do wątku ale czasem do Was zaglądam ;)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    jestem w angli i tu niestety ne robia bety a z reszta przestaje sie ludzic to nie ma sensu.

    znaczy się nie robią chyba państwowo bo z tego cow eim to test z krwi wszedzie zrobisz ale w niektórych państwach za niego płacisz... ale mogę się mylić dzisiaj mam kołowrotek w głowie...

    w takim razie faktycznie kup test innej firmy i zrób z porannego moczu ewentualnie odczekaj kilka dni i zrób ponownie i głowa do góry nie mozesz być pochmurna i zdołowana to dobrze nie wpływa na ocenę świata... :D

    więc się uśmiechnij :D

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • kalitria Autorytet
    Postów: 545 755

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra wrote:
    ja cykl przed tym w którym zaszłam też widziałam cień cienia okazało sie że to kwestia wysokiego progesteronu w następnym cyklu już w moment się pojawiły dwie kreski...

    to progesteron jednak mi pokazal pregnant 1-2 weeks na moim digital test?? to kurcze jaki ja musialam miec poziom podwyzszony ze pokazal 1-2 a nie 0-1??? DZIAD JEDEN, tak MNIE zmylic!!!

    Od czego moze byc zawyzony poziom tego hormonu?

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    zud3vfxm61o98pcc.pngrelgtrd8tf5uttyg.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    znalazłam takie info ale jest z 2008 roku więc musiałabyś zobaczyć czy aktualne może On by Ci zrobił bete bo pogrzebałam troche po forach i jest napisane że robią le zadko i trzeba troche pościemniac zeby ją zrobili ;)

    POLSKI GINEKOLOG W LONDYNIE



    Dr nauk medycznych Michal Samberger

    specjalista ginekolog-poloznik

    Queens Clinic

    96 Harley Street

    London W1G 7HY



    Rejestracja:

    [email protected]

    [email protected]



    Tel: +44 207 9355540

    Mob:+44 7835 125550

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • kalitria Autorytet
    Postów: 545 755

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra wrote:
    i przepraszam ze Wam sie wtryniłam do wątku ale czasem do Was zaglądam ;)

    jestes mile widziana nasza kolezanko z innego wátku. uwagi i rady zawsze mile widziane :)

    Fedra, Andzia33 lubią tę wiadomość

    zud3vfxm61o98pcc.pngrelgtrd8tf5uttyg.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalitria wrote:
    to progesteron jednak mi pokazal pregnant 1-2 weeks na moim digital test?? to kurcze jaki ja musialam miec poziom podwyzszony ze pokazal 1-2 a nie 0-1??? DZIAD JEDEN, tak MNIE zmylic!!!

    Od czego moze byc zawyzony poziom tego hormonu?


    w sumie wysoki poziom progesteronu jest dobry w ciaży bo ja podtrzymuje i pomaga zagnieździć się zarodkowi...
    ja miałam progesteron około 16-18 jak pokazał się cień cienia ale okazało sie ze to nie ciąża... (tutaj test był o czułości 10)
    w cyklu ciążowym miałam progesteron 18-21 i wtedy była gruba druga kreska ale potem spadł do 11 i zaczęły się problemy więc bardzo wazne jest by progesteron badać nie tylko po owu ale jak już się wie że jest się w ciaży, bo mało osób wie że niski progesteron w ciaży prowadzi do poronień i nawet jak ktoś mierzył poziom po owu i miał dobry musi go badać później czy przyrasta...

    a i lepiej mieć wyższy poziom progesteronu niż w dolnej granicy więc nie ma się co jego poziomem martwić ale kontrolowac należy ;)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalitria wrote:
    jestes mile widziana nasza kolezanko z innego wátku. uwagi i rady zawsze mile widziane :)

    dzięki niestety wiele nie mam do powiedzenia ale jak coś będę wiedzieć to na pewno się będę odzywać ;)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra wrote:
    znaczy się nie robią chyba państwowo bo z tego cow eim to test z krwi wszedzie zrobisz ale w niektórych państwach za niego płacisz... ale mogę się mylić dzisiaj mam kołowrotek w głowie...

    w takim razie faktycznie kup test innej firmy i zrób z porannego moczu ewentualnie odczekaj kilka dni i zrób ponownie i głowa do góry nie mozesz być pochmurna i zdołowana to dobrze nie wpływa na ocenę świata... :D

    więc się uśmiechnij :D
    no niestety w Irlandii bety sie nie da zrobic. mozna tylko ze skierowaniem od lekarza i to u lekarza, ablo w wyjatkowych przypadkach w szpitalu na emegency. nawet polski gin u nas nie robi bety

    Nie wiem jak jest w anglii. ale z tego co wiem to w anglii nie ma laboratoriow do ktorego mozna isc i zrobic bete.

    na wyspach ciaza liczy sie do 12tygodnia... wczesniej to moze byc moze nie byc. niestety

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2013, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra wrote:
    w sumie wysoki poziom progesteronu jest dobry w ciaży bo ja podtrzymuje i pomaga zagnieździć się zarodkowi...
    ja miałam progesteron około 16-18 jak pokazał się cień cienia ale okazało sie ze to nie ciąża... (tutaj test był o czułości 10)
    w cyklu ciążowym miałam progesteron 18-21 i wtedy była gruba druga kreska ale potem spadł do 11 i zaczęły się problemy więc bardzo wazne jest by progesteron badać nie tylko po owu ale jak już się wie że jest się w ciaży, bo mało osób wie że niski progesteron w ciaży prowadzi do poronień i nawet jak ktoś mierzył poziom po owu i miał dobry musi go badać później czy przyrasta...

    a i lepiej mieć wyższy poziom progesteronu niż w dolnej granicy więc nie ma się co jego poziomem martwić ale kontrolowac należy ;)

    to przynajmniej wiem ze mam wysoki progesteron bo tesz mi wyszly cienie na czulosci 10 :P a teraz @ nie chce przyjsc...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2013, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    Macie racje co ma byc to bedzie. Glupia jestem i tyle bo zyje nadzieja ale coz powinnam sie pogodzic z faktem ze ciazy nie ma i nie bylo i w moim przypadku to chyba jeszcze dlugo nie bedzie a moze i wcale :-(
    Kochana bardzo czesto torbiel jajnika daje zfalszowane wyniki...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 30 lipca 2013, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aneczka2076 wrote:
    Kochana bardzo czesto torbiel jajnika daje zfalszowane wyniki...

    To teraz mnie przestraszylas :-(

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    2grdxgdsv8in25va.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2013, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka mowilam ci juz... idz do lekarza... powiedz ze ci sie okres spoznia... podaj date okresu tego z poprzedniego cyklu... i zrobia ci badania... nawet usg.... ale trzeba pokrecic... i przestan sie denerwowac... to nic nie da

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2013, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    To teraz mnie przestraszylas :-(
    albo masz wysoki progesteron, i dlatego ci wychodzi ta druga kreska blada, moim zdaniem to przy utrzymujacej sie tak wysoko temperaturze i w tak dlugim czasie juz powinny ci wyjsc dwie wyrazne krechy.

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 30 lipca 2013, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzianka się rozebrała i od razu jest w ciąży to może ja chociaż fryzurę zmienię bo się obcięłam,zaraz poszukam jakiejś podobnej.

    aneczka2076, doris85, Makak, kalitria lubią tę wiadomość

    Andzia33
  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 30 lipca 2013, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety brak fajnych fryzur

    Andzia33
  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 30 lipca 2013, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzianka myślę,że powinnaś spokojnie poczekac z 2 dni i zrobic z porannego

    Andzia33
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 30 lipca 2013, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzianka wrote:
    To teraz mnie przestraszylas :-(


    może nie musi ja miałam torbiel krwotoczną wykonałam test bo lekarka najpierw podejrzewała ciaże pozamaciczną i test był ujemny bez cienia cienia... baeta tez wyszła ujemna... potem po zrobieniu usg wyszło że to torbiel... temp miałam w górze a @ mi się spóźniała co nie było normalne...

    tylko ze u mnie przy torbieli to brzuch mnie bolał jak na @ do tego bóle okropne w plecach...

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego