Forum Starając się - ogólne Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)
Odpowiedz

Sierpniowe testowanie - pamiątki z wakacji :)

Oceń ten wątek:
  • SylwiaLu Autorytet
    Postów: 501 428

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam wyniki (7/8 dpo) i zagwozdkę

    Estradiol Estradiol 32,20 pg/ml
    Progesteron Progesteron 33,44 ng/ml

    29.07. miałam estradiol 222, czyli w sam raz na dojrzały pęcherzyk. (30/31 lipca owu) Dziś powinien być ok. połowę mniejszy, a jest dużo, dużo niższy. Obawiam się, że coś jest nie tak z jakością moich komórek jajowych :(
    A progesteron wyjaśnia ból piersi, niestety nie gwarantuje niczego.

    22.06.2020 Luiza :*
    XII 2018 poronienie zatrzymane; Łucja - 10tc [*]
    Hashimoto od 2007
    Starania od XII 2015
    jajowody drożne, histeroskopia ok
    Mąż - morfologia 6%
    AMH 8,07; 3 x UIU :(
    X 2018 elektrokauteryzacja jajnika, usunięcie ognisk endometriozy
    mthfr hetero, kwas metylowany i wit prenatalne
  • Tysia150 Autorytet
    Postów: 655 394

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SylwiaLu wrote:
    mam wyniki (7/8 dpo) i zagwozdkę

    Estradiol Estradiol 32,20 pg/ml
    Progesteron Progesteron 33,44 ng/ml

    29.07. miałam estradiol 222, czyli w sam raz na dojrzały pęcherzyk. (30/31 lipca owu) Dziś powinien być ok. połowę mniejszy, a jest dużo, dużo niższy. Obawiam się, że coś jest nie tak z jakością moich komórek jajowych :(
    A progesteron wyjaśnia ból piersi, niestety nie gwarantuje niczego.
    Jakbym ja zobaczyła takiego proga u siebie.. To już bym myślała że jestem w ciąży haha. Piękny :*

  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SylwiaLu wrote:
    AAAAA zdziwko.gif

    haha, uwielbiam takie historie :D ale mądry i rozsądny mąż po Twojej stronie to skarb :)

    A jeszcze najlepsze są klasyki, chciałam pomóc, miałam dobre intencje itp :P


    Oj tak moj maz to skarb nir pozwoli na takie cos 😍😍. Ona ma jeszcze corke w moim wieku gdzie ona ani stalego faceta ani dzieci i ciagle do mojego mowila bierz przyklad z siostry chce sie wybawic a nie a ty mlody 24 lata i juz sie chcesz pakowac w staly zwiazek zamiast skakac z kwiatka na kwiatek. A ten do niej wiesz co ja juz postanowilem mam kobiete ktora kocham a i wlasnie sie jej oswiadczylem bys widziala jej mine 🙉🙉🙉🙉🙉😂😂😂😜

    SylwiaLu lubi tę wiadomość

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
  • SylwiaLu Autorytet
    Postów: 501 428

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki Tysia, :) ale ten estradiol mnie ciągle martwi.
    W poprzednim cyklu 7dpo miała estradiol 80 i gin mi powiedziała, że to może być błąd laboratorium, bo przy takim progesteronie (wtedy ok. 24) owulacja na pewno była i estradiol powinien wynosić co najmniej 100.

    Widocznie to jednak nie błędy labu. Obawiam się, że do owulacji dochodzi, ale później dochodzi do uwolnienia "chorej" "złej" "upośledzonej" komórki jajowej. Dlatego właśnie jestem skłonna podejść do in vitro, żeby dowiedzieć się czegoś o swoich komórkach

    22.06.2020 Luiza :*
    XII 2018 poronienie zatrzymane; Łucja - 10tc [*]
    Hashimoto od 2007
    Starania od XII 2015
    jajowody drożne, histeroskopia ok
    Mąż - morfologia 6%
    AMH 8,07; 3 x UIU :(
    X 2018 elektrokauteryzacja jajnika, usunięcie ognisk endometriozy
    mthfr hetero, kwas metylowany i wit prenatalne
  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ma_ho wrote:
    Ja bym Pana wzięła do lekarza, żeby mu fachowiec wyjaśnił sytuację małżonki Jeśli to nie zmieniłoby jego zdania to zostawilabym chłopa W akcie desperacji podziurawilabym te gumki a nie ze strzykawka latała


    Tylko ze on ma je w portfelu i nie ma ona dostepu donich. Nie bedziemy gdybac zobaczymy jak to sie skonczy tez jestem ciekawa. A u lekarza z nia byl i lekarz powiedzial ze gora 5 lat wiec on mowi jest czas a ona czasu nie ma.... Bo po mimo ze czlowiek zdrowy to w wiekszosci rok czasu by zaskoczyc. A ona ma coraz mniejsze szanse

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 sierpnia 2019, 13:33

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ma_ho wrote:
    2a6wbwm.jpg

    Koleżanki ekspertki zerknijcie proszę i podpowiedzcie co z tą owu? To testy z domowego laboratorium Dziś 13dc i facelle ewidentnie ujemny Skoku temp nie ma (chociaż wczoraj coś szalało) Śluzu też niewiele Dodam że 10dc skończyłam dowcipny antybiotyk Pierwszy test z 11dc robiony rano (drugie siusiu więc może za bardzo stężone) Jakiś dziwny ten cykl Może bezowulacyjny?🤔
    Domowe laboratorium potrafi zrobić w bambuko... Ja też ich już nie kupuje... Mogłaś jeszcze nie mieć owulki.. To dopiero 13 dc... Ja tak myślę.. A te testy mogły dawać fałszywe wyniki. Już nie jedna pisała że przez pół cyklu domowe laboratorium wychodziło pozytywne.

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Twinsowa Autorytet
    Postów: 445 422

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa wrote:
    Tylko ze on ma je w portfelu i nie ma ona dostepu donich. Nie bedziemy gdybac zobaczymy jak to sie skonczy tez jestem ciekawa. A u lekarza z nia byl i lekarz powiedzial ze gora 5 lat wiec on mowi jest czas a ona czasu nie ma.... Bo po mimo ze czlowiek zdrowy to w wiekszosci rok czasu by zaskoczyc. A ona ma coraz mniejsze szanse

    Jeśli mój mąż nosilby ze sobą gumki w portfelu to zastanowilabym się czy wszystko jest ok. Takie noszenie gumek kojarzy mi się bardziej z wolnym strzelcem, który jest przygotowany na każdą ewentualność, poza domem.
    Nie chce oceniać ale z mojej perspektywy dziwnie to wygląda..

    Nona lubi tę wiadomość

    30 lat
    01.2012 - 37tc bliźniaki, synusie ❤️

    17.12.2017-6tc* Aniołek

    17.12.19 - beta hcg 16.99
    27.12 - beta 144.60 💔
    28.12 - beta 55 🍷
    30.12 ciąża pozamaciczna nieznanego położenia, łyżeczkowanie 🥺
  • Ynka__ Znajoma
    Postów: 24 31

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do tych żeli to uważajcie. Ja w tym cyklu wymysliłam sobie żel Fertilsafe PLUS. I mój mąż dostał uczulenia :O
    Używaliśmy różnych żeli i nigdy nie było problemu a tu taki szok. Na szczęscie zaczeliśmy używac go kilka dni przed owulacją, a bo to tam nigdy nie wiadomo czy się nie przesunie i po 2 dniach doszedł do siebie i mogliśmy działać.

  • Niecierpliwa Ekspertka
    Postów: 245 249

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twinsowa wrote:
    Jeśli mój mąż nosilby ze sobą gumki w portfelu to zastanowilabym się czy wszystko jest ok. Takie noszenie gumek kojarzy mi się bardziej z wolnym strzelcem, który jest przygotowany na każdą ewentualność, poza domem.
    Nie chce oceniać ale z mojej perspektywy dziwnie to wygląda..

    No ja nie wiem nie wnikam

    w4sqgzu3r3rkzllr.png
  • Marika92 Autorytet
    Postów: 468 344

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ynka__ wrote:
    Co do tych żeli to uważajcie. Ja w tym cyklu wymysliłam sobie żel Fertilsafe PLUS. I mój mąż dostał uczulenia :O
    Używaliśmy różnych żeli i nigdy nie było problemu a tu taki szok. Na szczęscie zaczeliśmy używac go kilka dni przed owulacją, a bo to tam nigdy nie wiadomo czy się nie przesunie i po 2 dniach doszedł do siebie i mogliśmy działać.
    Też go używałam w tym cyklu i mam pytanie, czy on u Was też tak działa rozgrzewająco jakby 🤔 Przy pierwszym stosowaniu troszkę się przestraszyłam, bo tak mnie paliło, ale przeszło to po chwili. Mężowi nic nie było

    mhsvi09k9f9yh4tj.png

    14.07.2020 Michaś ❤️

    08.01.2019 [*] 9tc 💔
    08.2019 ciąża biochemiczna
    ~ Trombofilia wrodzona
    ~ MTHFR 677 CT homo
  • Ynka__ Znajoma
    Postów: 24 31

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Też go używałam w tym cyklu i mam pytanie, czy on u Was też tak działa rozgrzewająco jakby 🤔 Przy pierwszym stosowaniu troszkę się przestraszyłam, bo tak mnie paliło, ale przeszło to po chwili. Mężowi nic nie było

    Ja nie odczułam nic. :)

  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twinsowa wrote:
    Jeśli mój mąż nosilby ze sobą gumki w portfelu to zastanowilabym się czy wszystko jest ok. Takie noszenie gumek kojarzy mi się bardziej z wolnym strzelcem, który jest przygotowany na każdą ewentualność, poza domem.
    Nie chce oceniać ale z mojej perspektywy dziwnie to wygląda..
    No masz racje... Fakt że jak nosi je w portfelu to coś może być na rzeczy... Ze potrzebne mu są nie tylko w domu... I nie tylko z żoną.. Też bym coś zaczęła wtedy podejrzewać... U nas gumek nie używamy bo wiadomo.. Starania ale stare jeszcze sprzed starań leżą w domu w szafce...

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Twinsowa Autorytet
    Postów: 445 422

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze mam testy domowego laboratorium owulacyjne i teraz jak tak piszecie to przejade się do Rossmanna i jeszcze kupię tamte. Będę mogła sobie porównać.

    30 lat
    01.2012 - 37tc bliźniaki, synusie ❤️

    17.12.2017-6tc* Aniołek

    17.12.19 - beta hcg 16.99
    27.12 - beta 144.60 💔
    28.12 - beta 55 🍷
    30.12 ciąża pozamaciczna nieznanego położenia, łyżeczkowanie 🥺
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ynka__ wrote:
    Co do tych żeli to uważajcie. Ja w tym cyklu wymysliłam sobie żel Fertilsafe PLUS. I mój mąż dostał uczulenia :O
    Używaliśmy różnych żeli i nigdy nie było problemu a tu taki szok. Na szczęscie zaczeliśmy używac go kilka dni przed owulacją, a bo to tam nigdy nie wiadomo czy się nie przesunie i po 2 dniach doszedł do siebie i mogliśmy działać.
    Az mnie przestaszylas ☹️☹️☹️☹️☹️ ale to samo przeszło te uczulenie czy coś stosował?

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twinsowa wrote:
    Kurcze mam testy domowego laboratorium owulacyjne i teraz jak tak piszecie to przejade się do Rossmanna i jeszcze kupię tamte. Będę mogła sobie porównać.
    No ja wcześniej tylko domowe laboratorium... Ale po tych wszystkich złych opiniach z nich zrezygnowałam i kupilam facelle..

    Twinsowa lubi tę wiadomość

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Twinsowa Autorytet
    Postów: 445 422

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna1719 wrote:
    No masz racje... Fakt że jak nosi je w portfelu to coś może być na rzeczy... Ze potrzebne mu są nie tylko w domu... I nie tylko z żoną.. Też bym coś zaczęła wtedy podejrzewać... U nas gumek nie używamy bo wiadomo.. Starania ale stare jeszcze sprzed starań leżą w domu w szafce...

    No dokładnie, nasze nieużywane leżą w garderobie pod ciuchami (żeby dzieci nie znalazły :) Jakby mój zaczął je wozić ze sobą to zaczęła bym chyba liczyć czy nie ubywaja bez mojego udziału 🤣🤣🤣

    Justyna1719, Ma_ho, Tysia150 lubią tę wiadomość

    30 lat
    01.2012 - 37tc bliźniaki, synusie ❤️

    17.12.2017-6tc* Aniołek

    17.12.19 - beta hcg 16.99
    27.12 - beta 144.60 💔
    28.12 - beta 55 🍷
    30.12 ciąża pozamaciczna nieznanego położenia, łyżeczkowanie 🥺
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to mam dylemat nad tym żelem ☹️ żeby nic nie wynikło.............

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twinsowa wrote:
    No dokładnie, nasze nieużywane leżą w garderobie pod ciuchami (żeby dzieci nie znalazły :) Jakby mój zaczął je wozić ze sobą to zaczęła bym chyba liczyć czy nie ubywaja bez mojego udziału 🤣🤣🤣
    Haha 😀 ja chyba też 😀

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Justyna1719 Autorytet
    Postów: 4000 1692

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny które używał tych żeli.... Też któraś miała lub partner uczulenie po nich... Ja kupiłam Prefert....

    Ja - 31 lat, mąż - 36 lat

    Starania od czerwca 2018
    Ja: badania ok.
    Mąż: (w dzieciństwie zabieg na wedrujace jądro)
    🔻17.01.2020 wyniki nasienia - brak plemników w spermie ☹️ - jeden plemnik nieruchomy po odwirowaniu..
    🔻23.02 wyniki hormonow:
    Estradiol 33,06 (0-25)
    Fsh 20,69 (0,9-7,0)
    Lh 17,56 (1,4-7,7)
    Prolsktyna 36,16 (3,0-16,5)
    Testosteron 6,20 (2,27-9,76)
    Tsh 1,819 (0,55-4,78)
    🔻07.02.2020 USG jąder - małe jądra:(
    🔻17.02.2020 azospermia, posiew ok
    🔻03.03 wizyta u androloga, jest nadzieja 😊 jądra prawidłowo umieszczone, żylaków nie ma.
    🔻 17.03 badanie kariotypu
    🔻Kariotyp męski nieprawidłowy - zespół klinefeltera
    🔻28.07 powtórka badań - bez zmian
    🔻Konsultacja wyników z dr Wolskim-szans raczej brak
    😭 Stoimy w martwym punkcie, brak jakichkolwiek działań 😭
  • Pani Ciasio Autorytet
    Postów: 1102 728

    Wysłany: 6 sierpnia 2019, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marika92 wrote:
    Też go używałam w tym cyklu i mam pytanie, czy on u Was też tak działa rozgrzewająco jakby 🤔 Przy pierwszym stosowaniu troszkę się przestraszyłam, bo tak mnie paliło, ale przeszło to po chwili. Mężowi nic nie było

    Czasami tak. Nie wiem, od czego to zależy. Czasem czuję po prostu ciepło tam na dole, ale szybko mija

    Marika92 lubi tę wiadomość

    Leki: Bromergon, Duphaston, Glucophage, Acard, wit. D, foliany, inozytol, Neoparin
    HSG: ok

    17.01.2020r. II
    4.02 Jest serduszko! <3 <3 <3
    Cudzie trwaj! <3
    Czekamy na Ciebie :*



    w4sq3e3klu5z76iy.png
‹‹ 44 45 46 47 48 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego