X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne SŁONECZNIE I WAKACYJNIE - LIPCOWE TESTOWANIE
Odpowiedz

SŁONECZNIE I WAKACYJNIE - LIPCOWE TESTOWANIE

Oceń ten wątek:
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 645 276

    Wysłany: 25 lipca 2018, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sung wrote:
    Kuzmoni SIBO?
    sprawdź jak metronidazol w ciąży. Czy można.
    Ja swój rozkminialam, bo też mi szkoda.
    Chyba nie. Nikt nie powiedzial ze to sibo. Tylko ze mam przerost flory bakteryjnej.
    Nie znam się na tym, ale wierze lekarzowi :)

    Zakladam ze na kazdym antybityku nawet stosunkowo niegroznym jest informacja zeby skonsultowac to z lekarzrm lub farmaceuta :P
    Nie kupilam jeszcze wiec nie wiem :)

  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 645 276

    Wysłany: 25 lipca 2018, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To chyba jednak sibo. Ten test mialam robiony i pisze ze to przerost. Ale nie nazwali tego w tej sposob :P

    Norma jest 20 a mnie wyszlo ponad 150 po 1.5 godzinie. Potem juz przerwali bad2amke bo i tak bylo stwierdzenie.