X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki 2016
Odpowiedz

Staraczki 2016

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 26 stycznia 2016, 10:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    O rzeczywiście Kornelia teraz patrzę :-) Ja chcę iść już 19 bo będzie to 7 tydzień ciąży, a ze względu na moją pracę nie chcę dłużej narażać maleństwa na różne wirusy i bakterie. Wiecie ja jestem pielęgniarką i pracuję na oddziale pediatrycznym i tam niestety człowiek co chwila jest chory. No i do tego dochodzi praca na nocną zmianę, co też nie sprzyja :-)

• nick nieaktualny

Wysłany: 26 stycznia 2016, 10:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia92
    Ja bym troszkę wcześniej może i poszła, ale 19 lutego to najwcześniejszy termin do mojego gina na NFZ :) ale to nic, w pierwszej ciąży też 1 wizytę miałam w 8 tyg :)
    A co do zwolnienia, jasne :) brać i leżeć, odpoczywać... bo później w drugiej ciąży nie ma szans na to (jak mała różnica wieku, jak większe dziecko to inaczej) :)

• KlaudyŚ Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2016, 10:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basiunia śliczny malec:* taki maly a juz kochany przez wszystkie e-ciocie: *

basiunia lubi tę wiadomość

p19uskjonvbututx.png

relgwn15ul8mpggj.png

• nick nieaktualny

Wysłany: 26 stycznia 2016, 10:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia gratulacje :)))

Heheh Żabko, moja psiapsióła tez po 4 latach powiedziała szefowej, ze chce odejsć, to bylo jej 3 podjescie do tematu bo za kazdym razems zefowa jej ryła banię, ze traktuje ją jak rodzinę, ze nie może odejsć itp;/ ale ugadały niby do końca litego;)
    ja nie rozumiem paradoksu prace zleźć cieżko, rzucić jeszcze cieżej :D

• nick nieaktualny

Wysłany: 26 stycznia 2016, 11:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale dzisiaj ponura pogoda, pada od rana :( chcę wiosnę :)

basiunia
    ja za każdym razem jak chciałam zmienić pracę, to mi ciężko było :P

• Fipsik Autorytet

Wysłany: 26 stycznia 2016, 11:04

Cytuj  /     /  Zgłoś