Staraczki 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyO rzeczywiście Kornelia teraz patrzę Ja chcę iść już 19 bo będzie to 7 tydzień ciąży, a ze względu na moją pracę nie chcę dłużej narażać maleństwa na różne wirusy i bakterie. Wiecie ja jestem pielęgniarką i pracuję na oddziale pediatrycznym i tam niestety człowiek co chwila jest chory. No i do tego dochodzi praca na nocną zmianę, co też nie sprzyja
-
nick nieaktualnysylwia92
Ja bym troszkę wcześniej może i poszła, ale 19 lutego to najwcześniejszy termin do mojego gina na NFZ ale to nic, w pierwszej ciąży też 1 wizytę miałam w 8 tyg
A co do zwolnienia, jasne brać i leżeć, odpoczywać... bo później w drugiej ciąży nie ma szans na to (jak mała różnica wieku, jak większe dziecko to inaczej) -
nick nieaktualnysylwia gratulacje ))
Heheh Żabko, moja psiapsióła tez po 4 latach powiedziała szefowej, ze chce odejsć, to bylo jej 3 podjescie do tematu bo za kazdym razems zefowa jej ryła banię, ze traktuje ją jak rodzinę, ze nie może odejsć itp;/ ale ugadały niby do końca litego;)
ja nie rozumiem paradoksu prace zleźć cieżko, rzucić jeszcze cieżej -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyNo mi z tej obecnej tez ciezko bedzie kiedys odejsc, moze nie bede musiala
No ja mam termin na 5 wrzesnia, ale jak to poweidziala Pani dr tylko 5%kobiet rodzi w terminie takze kto wie moze zahacze o sierpien albo polowe wrzesnia 27 mamy rocznice slubu ale dlugo to juz raczej nie donosze -
nick nieaktualnyFipsik obecnie jest 95
Ja mam na 21 września
Jejku gadam jakbym widziała już malucha z bijatyk serduszkiem
Oby tak było.
Mnie dziś w pachwinach strasznie ciągnie kłuje od wczoraj
Dzisiaj rano koleżanka mi zrobiła niespodziankę i mówi że jej osobisty kurier przyjedzie do mnie i przywiezie torcik dla mnie hahha tak o bo jej się nudzi i mi chce zrobic niespodziankę żebym była weselna do tej czwartkowej wizyty. Oczywiście zjem kawałek tylko resztę oddam mężowi i córce pewnie się ucieszą.
I czekam na tego kuriera hahah -
nick nieaktualny
-