X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki 95/96. Obecne ?
Odpowiedz

Staraczki 95/96. Obecne ?

Oceń ten wątek:
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 21 sierpnia 2016, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha. Uda sie na pewno :) trzeba w to wierzyć :)

  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 21 sierpnia 2016, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W koncu musi sie udac,ale nie wiem czy w tym cyklu liczyc na cokolwiek moj "staruszek" ;) wraca dopiero w sobote a dzisiaj zrobilam test owulacyjny i pokazala sie testowa jasna ale jednak dobrze ją tam widac. To moj pierwszy taki test w zyciu ;) wiec nie znam sie za bardzo ale tak sobie mysle ze jak wyszla taka jasna to znaczy ze owulacja juz niedlugo i nie wiem czy sobota to nie za pozno :(:(:(:(

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • guziczekm Koleżanka
    Postów: 54 28

    Wysłany: 21 sierpnia 2016, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola powtórz test za 2 dni, mi przez dobre 5 dni wychodziła druga blada kreska. To znaczy tylko tyle że LH jest obecne ale jeszcze w za małym stężeniu na owulkę. Dopiero jak jest taka sama jak kontrolna to znaczy, że najprawdopodobniej w ciągu 24h-36h nastąpi owulacja. Także może jeszcze jest szansa i Twój mężczyzna jednak zdąży wrócić na czas :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 sierpnia 2016, 22:09

    14.09.2016 r. [*] Aniołek
    15.10.2017 r. Maja
    13.08.2019 r. Zosia
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 21 sierpnia 2016, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola, zdąży wrócić :D

    Tak w ogóle miał tu być wczoraj teścior i gdzie on jest?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 sierpnia 2016, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola wrote:
    Marta, prawie 9 lat hehe wiem,wiem dla niektorych to szalenstwo ale to byla milosc od pierwszego wejrzenia i tak to trwa juz 6 lat ;)
    Mój mąż jest 5lat starszy :P

  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka! :)

  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 06:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Guziczekm, mam nadzieje ze zdazy. Tak mysle ze piatek albo sobota powinna byc dobrym dniem ale roznie to bywa... Mam nadzieje ze nie przegapimy a jezeli tak to w nastepnym cyklu nam sie uda ;)

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Landryneczka wrote:
    Mój mąż jest 5lat starszy :P

    Tez jestem zdania ze wiek nie ma znaczenia. Najwazniejsze ze sie kochamy ;)

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • guziczekm Koleżanka
    Postów: 54 28

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, testowałam i jest piękna druga kreska. Trochę cieńsza niż kontrolna, ale piękna, wyraźna. Zaraz lecę na betę potwierdzić :)

    14.09.2016 r. [*] Aniołek
    15.10.2017 r. Maja
    13.08.2019 r. Zosia
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    guziczekm wrote:
    Dziewczyny, testowałam i jest piękna druga kreska. Trochę cieńsza niż kontrolna, ale piękna, wyraźna. Zaraz lecę na betę potwierdzić :)
    To super! Czekamy na bete <3

  • guziczekm Koleżanka
    Postów: 54 28

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wynik 29 mIU/ml ! <3

    KarolaFasola lubi tę wiadomość

    14.09.2016 r. [*] Aniołek
    15.10.2017 r. Maja
    13.08.2019 r. Zosia
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    guziczek, pięknie! Gratulacje <3

  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Guziczekm, gratulacje ! Zycze spokojnej ciazy :)

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja znowu przechodze kryzys,haha, co jakiś czas :( ale wierzę że niedługo też będę się cieszyć z takiej bety :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 sierpnia 2016, 21:25

  • guziczekm Koleżanka
    Postów: 54 28

    Wysłany: 22 sierpnia 2016, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję <3
    Marta, ze spokojem a Wam też się uda. Jestem tego pewna :*
    Powodzenia!

    14.09.2016 r. [*] Aniołek
    15.10.2017 r. Maja
    13.08.2019 r. Zosia
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marta, teraz nasza kolej <3
    Ja w tym cyklu jakos sie specjalnie nienastawiam bo musielibysmy miec naprawde duuzo szczrscia zeby nam sie udalo, chociaz poprzednim razem tez byl tylko raz w dni plodne i sie udalo wiec zawsze mam jakas nadzieje ale jak sie nie uda w nastepnym cyklu bedzie juz lepiej ;)

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zrobialm kolejny test owulacyjny i testowa tylko delikatnie jasniejsza od kontrolnej wiec raczej nie zdazymy w sobote :(

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 23 sierpnia 2016, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :(zrobie w czwartek jeszcze i zobacze co wyjdzie. Bo jezeli np. W czwartek albo piatek by wyszedl pozytywny to chyba sob byla by ok? Na opakowaniu pisze ze owulacja nastepuje po 24-36 godz od pozytywnego testu.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 sierpnia 2016, 19:06

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • Lokokoko Autorytet
    Postów: 2246 1646

    Wysłany: 2 września 2016, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!
    Nie wiem czy mnie pamietacie :)
    Udzielalam sie troszke :)
    Co u Was?

    Kochany wymarzony Filipek. 01.05.2017r

    tb73upjyq2xrr14e.png

    [l22ngu1r4hvijs5d.png
  • marta95 Autorytet
    Postów: 1905 489

    Wysłany: 2 września 2016, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej wam. Coś się porobiło z tym of...nie wyświetlają mi się tematy w których byłam, ah no nic.

    U mnie ok. Dzisiaj w końcu przyszła @. Tak długo na nią czekałam.

    Lokokoko a u Ciebie jak sytuacja sie rozwija?

‹‹ 3 4 5 6 7
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ