X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki w 2015 !!!
Odpowiedz

Staraczki w 2015 !!!

Oceń ten wątek:
  • Kicior Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 16:23

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kirys wrote:
    Kicior ja też ostatnio bawiłam się z 2 latką - siostrzenicą, też słodziak i łobuziak. Jeszcze nie mówi tylko tak śmiesznie po swojemu :-)
    Też mam czasem takie sny, że mam małe dziecko, albo że rodzę, a ostatnio śniło mi się, że dostałam okres hehe :-) więc mam nadzieję, że śni się na odwrót :-D

Kirys ja to mam nadzieję, że mi się wyśniło :D :P

A wiecie co ja robię? Studiuję projekt domu, który (mam nadzieję nie długo) będziemy budować :) Mężuś znalazł ideał i teraz tylko się musimy dowiedzieć czy jest możliwość stawiać ten domek tam gdzie planujemy, czy trzeba będzie najpierw o działeczce pomyśleć. Ale myślę, że na spokojnie wszystko się poukłada :) A jeszcze jak mi się w międzyczasie ten sen spełni to oszaleje ze szczęścia :D

26.08. - Ignaś ❤️ 1730 g 42 cm (ur. w 31 tc 3 dc)
    mhsv2n0asvtkxel6.png
  • Kicior Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 16:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aneczka musowo idź na tą BETĘĘĘĘ!! to rozkaz! :D

A kota pewnie, że mam nazywa się Kola (jest kotką ma się rozumieć) i jest extra :D a Ty masz jakiegoś kotka Fiolet?

mhsv2n0asvtkxel6.png
  • Kicior Autorytet

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 16:40

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kirys looknij na prywatne wiadomości, bo coś Ci wysłałam :)

mhsv2n0asvtkxel6.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 23 sierpnia 2015, 16:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kicior a jak wyglada kwestia finansowa budowy domu? Pewnie w ciulll..
    Kurde cale zycie mieszkalam w domu, od dwoch lat mieszkam w bloku i jak stoje przed decyzja kupna mieszkania i kredytuna 35lat to zapala sie taka mala lampka i marzenie o swoim domku ale chyba nie do spelnienia..

Mam trzech lobuzow:)
    Minnie najstarsza 3 latka pers
    Lili rok syberyjczyk