Staraczki w 2015 !!!
-
WIADOMOŚĆ
-
kirys wrote:Kicior ja też ostatnio bawiłam się z 2 latką - siostrzenicą, też słodziak i łobuziak. Jeszcze nie mówi tylko tak śmiesznie po swojemu
Też mam czasem takie sny, że mam małe dziecko, albo że rodzę, a ostatnio śniło mi się, że dostałam okres hehewięc mam nadzieję, że śni się na odwrót
Kirys ja to mam nadzieję, że mi się wyśniło
A wiecie co ja robię? Studiuję projekt domu, który (mam nadzieję nie długo) będziemy budowaćMężuś znalazł ideał i teraz tylko się musimy dowiedzieć czy jest możliwość stawiać ten domek tam gdzie planujemy, czy trzeba będzie najpierw o działeczce pomyśleć. Ale myślę, że na spokojnie wszystko się poukłada
A jeszcze jak mi się w międzyczasie ten sen spełni to oszaleje ze szczęścia
26.08. - Ignaś ❤️ 1730 g 42 cm (ur. w 31 tc 3 dc)
-
nick nieaktualnyKicior a jak wyglada kwestia finansowa budowy domu? Pewnie w ciulll..
Kurde cale zycie mieszkalam w domu, od dwoch lat mieszkam w bloku i jak stoje przed decyzja kupna mieszkania i kredytuna 35lat to zapala sie taka mala lampka i marzenie o swoim domku ale chyba nie do spelnienia..
Mam trzech lobuzow:)
Minnie najstarsza 3 latka pers
Lili rok syberyjczyk
I Niki najmlodszy rok mieszanka z norweskim. (Chyba bo mam go odkad mial 3 tyg, chcieli go utopic jak jeszcze nie widzial z matka i rodzenstwem w worku)
Kupa siersci z nimi ale tez mnostwo milosci
-
Ale fajnie też bym chciała jeszcze jednego
ale ja za to mam 3 psy bo też mi pod domem ktoś z auta wywalił sukę z 5cioma szczeniaczkami no a że 1 już mieliśmy to wzięliśmy dwa a resztę kto inny przygarnął
Co do budowy domu to jak się ma działkę i tak z 300/350 tys. to domek stoi w stanie deweloperskim + może łazienką i kuchnią i spanie na materacu (może łóżku)takie mniej więcej koszty szacunkowe mamy
26.08. - Ignaś ❤️ 1730 g 42 cm (ur. w 31 tc 3 dc)
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
O matko, rozmarzyłam się