Forum Starając się - ogólne staraczki w UK
Odpowiedz

staraczki w UK

Oceń ten wątek:
  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem w szoku ! Zadzwoniłam i poniedziałek mam to hsg :( juz sie boje!!!

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka czego sie boisz? nic nie bedzie bolec jestem zywym przykladem, jak sie tak bardzo boisz to mozesz zabrac przedbadaniem tabletke przeciwbolowa, ale mnie kompletnie nic nie bolalo. Oni chyba inaczej wykonuja to badanie niz w PL, bo w PL mnie bolalo, ale dalo sie wytrzymac a nie mam wysokiego progu bolu :P

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza tyle sie naczytałam o tym hsg ze strasznie sie tego boje! Mam nadzieje ze u mnie tez to tak gładko pójdzie

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 22:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każdy inaczej reaguje na ból. Mi w pl jak robiłam to badanie prywatnie i niby jakimś super sprzętem ,mówiono mi ze mam się nie bać i ze nic nie boli. Tak nie bylo. Weź sobie tabletkę przecibwolowa, ze 2 . Ja oprócz tego dostałam tez 2 zastrzyki które nic nie pomogły. Nie chce Cię straszyć. Życzę aby było bezboleśnie, z reszta jak by nie było robimy to dla naszego maleństwa :) i każdy ból zniesiemy żeby w końcu ujrzeć dwie krechy na teście. :) także nic się nie martw , będzie dobrze :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 stycznia 2016, 22:06

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Sandra181192 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 6 stycznia 2016, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez sie staram ;) ale juz 4 test i nic:(

    Aniolkowa Mama Zosieńki:p
  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 08:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jestem w stanie to wszystko przejść tylko by te dwie krechy sie pojawiły ! Nafaszeruje sie przeciwbolowcami i bedzie ok :)

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    stiffie mysle ze nie mozna porownywac Polski do uk, ja milam robione w Pl prywatnie i tutaj w szpitalu. U mnie wygladalo to tak ze w gabincie(uk) bylo lozko kladlam sie na plasko tylko nogi podkurczalam, w Pl chodze do bardzo dobrego gina cenni sie bierze od 250-300zl za wizyte wiec sprzet ma bardzo dobry tak mi sie wydawalo :P a i tak mnie bolalo. Tutaj natomiast sprzet jest duzo duzo lepszy, nad lozkiem 4 monitory, lekarz 2 pielgniarki i studentka tak bylo u mnie, kompletnie nic nie bolalo :P. Biedronka nie sluchaj tych ktorzy mieli w PL bo to inna bajka, nie mozna porownywac wykonywania badan w dwoch roznych krajach. Lyknij sobie w razie czego tabletke przeciwbolowa pol h przed :)

    Jakby mi kazano znowu sie poddac hsg tutaj mogli by mi co miesiac robic :P, a w Pl to raczej tylko jakbym musiala oczywiscie az tak zle nie bylo, wiec tez bym sie poddala jakbym musiala :P

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myśle ze kazda z nas jest gotowa na wszystko tylko by zostać mama, to jest silniejsze od strachu czy bólu.
    Co do porównania to zgadzam sie ze nie mozna porównywać bo to dwa rożne kraje. A niewieście moze czy maz moze byc przy zabiegu ?

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 16:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie moze byc przy badaniu bynajmniej u mnie nie bylo takiej mozliwosci

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Buu wolałabym by tam był :(

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedronka dasz rade:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2016, 17:52

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki ! Obiecuje juz nie bede tu juz wiecej marudzić :)

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedronka7 wrote:
    Buu wolałabym by tam był :(


    nie ma takiej potrzeby zeby byl. Takie moje zdanie :) nie panikuj. Ja sie ciesze, ze moj mąż nie był ze mną przy badaniu. Pojechal tylko ze mna

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    biedronka bez wzgledu na to co inni napisza zawsze bedzie obawa, wiec to normalne. Tez chcialam zeby moj byl przy mnie podczas badania, jakby bylo to tylko mozliwe bylby ze mna. Moj to zawsze i wszedzie ze mna chodzi jest mi razniej zawsze za raczke moze potrzymac :P wesprzeć, zareagowac bo wiadomo czasami sie nie mysli jak czlowieka cos boli wiec potrzebna jest osoba trzeźwo myslaca hehe:)

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    siemanko dziewczyny. Dostaliśmy dziś telefon z kliniki i aż byłam w szoku bo powiedzieli ze czeka na nas recepta u GP na poprawe nasienia męża, żeby sie poprawiły do czasu wizyty a na list mamy dalej czekac. jestem w szoku ze dali nam receptę bez wizytty ale to dobrze bo mozemy zaczać je poprawiać lekami a nie witaminami:)
    Jak wam minęly świeta kobietki?

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 7 stycznia 2016, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lusia to super u mnie swieta jak zreszta tez pod czas ostatnich musialam sobie zrobic krzywde i spadlam ze schodow w domu :p na szczescie na siniakach sie skonczylo. Moj kochany maz powiedzial mi ze chyba za duzo naogladalam sie kevina sam w domu i chyba tez chcialam zjechac ze schodow tylko ze zapomnialam ze nie mam sanek hehe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2016, 22:39

    Biedronka7 lubi tę wiadomość

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 8 stycznia 2016, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza sorki chciałam zacytować a nie lajkowac. Ja juz dwa razy tu ze schodów zleciałam. Strasznie strome mamy a jeszcze ten dywan wcale nie pomaga.
    Dziewczyny jak sie przygotować ? Co ze soba zabrac ?

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • Biedronka7 Autorytet
    Postów: 640 197

    Wysłany: 8 stycznia 2016, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lusia no super ze juz dali cos na poprawę nasienia bo to troszkę czasu zajmuje. Gdzieś czytałam ze pierwsze efekty to po 3 miesiącach ale nie wiem czy to prawda.

    34bwugpje1vo91cp.png
    Będzie córeczka :)
  • lusia1988 Przyjaciółka
    Postów: 197 34

    Wysłany: 8 stycznia 2016, 14:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem w szoku źe zadzwonili ze recepta na nas czeka. Bez wizyty i niczego w sumie dla nas bomba. Bo na wizytę i tak byśmy czekali a tak to podreperujemy nasienie;)
    Całe szczęście ze nic ci sir nie stało Zuza., ja spadłam u teściów ze schodów a u nas to namawiam męża na wywalenie tego dywanu.
    Biedronka nie pomogę z badaniem bo nie miałam. Jedyne co to nie denerwuj się. Mój mąż miał kolonoskopie tutaj i mówił ze jest lepiej niż w polsce. Ale wiesz jak to jest co osoba to inna opinia.

  • zuza1212 Ekspertka
    Postów: 823 89

    Wysłany: 8 stycznia 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Biedronka ja nic ze soba nie bralam jedynie zabezpieczylam sie we
    wkladki bo na kartce odnosnie hsg bylo napisane ze moze wystapic male krwawienie. Po badaniu pielegniarka dala mi wkladke wiec w sumie nie musialam nic brac.

    Podobno bezpieczne schody sa wtedy kiedy cala stopa miesci sie na schodku u mnie tak nie ma wiec spadlam hihi nio i dywanem sa calkowicie oblozone:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 stycznia 2016, 15:48

    09.2010- 1 poronienie/ciaza naturalna
    06.2015- 2 poronienie/ciaza naturalna
    11.2015 / 12.2015- 2proby iui- nie udane
    01.2016- 3 poronienie/ciaza naturalna

‹‹ 22 23 24 25 26 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego