Forum Starając się - ogólne Staraczki z Niemiec
Odpowiedz

Staraczki z Niemiec

Oceń ten wątek:
  • Kuba12 Autorytet
    Postów: 1012 437

    Wysłany: 5 listopada 2019, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justbelieve, Patrys cudny. Jaki malenki. Ale te dzieci szybko rosna. Moja ma 2 mce a juz tak wydoroslała. A takładnie Ci spi. Chyba z niego spioszek bedzie. A jaki jest? Spokojny czy płaczliwy?
    Dla mnie 5 rano juz oznacza przespana noc. Syn budzil sie zazwyczaj o 5 i juz nie spal a Jagoda dalej w kimono. Jestem mega wyspana. Az dwa razy w nocy zagladalam do niej i sprawdzalam o co chodzi, ze sie nie budzi.

    Anetolek, zycze Ci zebys jak najszybciej wyzdrowiala. I zeby chlopcy pozostali zdrowi. Opieka nad trójką to wielkie wyzwanie. Potrzebujesz sił wiec wypoczywaj.

    Mamaxa, rozumiem cie bo moj syn byl taki sam. Tez dlugo budzil sie w nocy. Jagoda jest zupelnie inna. Potrafi dlugo sie bawic, lezec, ogladac raczki. A nagle jak zacznie krzyczec to pol bloku stawia na nogi.

    Cierpliwa, ja tez mam zamiar szybko Jagodke posłac do przedszkola.

    Aleksa, co u Ciebie?

    km5stv737l6i1n6l.png
    961lha00h9qbpz3i.png
  • Aleksa87 Autorytet
    Postów: 987 339

    Wysłany: 5 listopada 2019, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny milo czytac o waszych pociechach. <3

    JustB. Patryk jest przeuroczy no i jak sie juz zmienil od porodu, to niesamowite, jest przeuroczy. taki szczuplutki. czasami sa noworodki takie bardzo pulchne a on juz tak wydoroslal :)

    Kuba ciesze sie ze Jagodka jest takim spiochem a nie glodomorkiem..
    Ze pozwala mamie sie wyspac :)

    Anetolek Tobie biedulko zycze szybkiego powrotu do zdrowka.

    Cierpliwa :*
    Mia jest niesamowita ona rozniesie cale rzedszkole, bedzie tam rzadzic :D

    ja mam mega pecha bo strasznie rozbolal mnie przed 2 dniami zab kiedy ubryzlam miesko.... masakra.
    No i jeszcze mam 3 tyg do konca pierwszego trymestru moj stomatolog juz tylko czekal kiedy ten zab bedziemy robic...
    No i niestety jak nazlosc teraz rozbolal, wczoraj bylo ok nie bolal mocno ale dzisiaj jest gorzej i zadzwonilam.
    Jutro o 9 ide do niego i zobaczymy co powie... bo ja na razie zadnych tabletek nie chce brac bo w pierwszym tr. nie powinno sie.

    Cierpie naprawde strasznie dzis az mi sie plakac chce jak mysle o moim malenstwiem . Mam nadzieje ze nie ucierpi na tym. Zeby tylko serduszko dalej bilo... :(

    wizyta u gina dopiero za 9 dni...

    przepraszam ze te smenty...

    1) 16.01.18 crio ivf - 1 mrozaczek ;(,
    2) 27.03.18 transfer- 1 embrio ;(
    3) 18.05.18 Crio-transfer-2 mrozaczki 5-dni UDALO SIE!
    [*]14.02.19 Annabelle-Aniolek - cichy porod w 42tc
    4) 30.07.19 transfer- 1 embrio ;(
    5) 21.09.19 Crio-transfer- 1 embrio UDALO SIE!
    8599gov33b6h6gc5.png
  • JustBelieve Autorytet
    Postów: 916 386

    Wysłany: 5 listopada 2019, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez uważam ze Mia będzie rządzić w przedszkolu 😁😁

    On taki chudziutki jest bo tylko 3 kg wazy, spadł 200gram od urodzenia. Dlatego karmimy się, karmimy i jeszcze raz karmimy..

    Póki co jeszcze nie umiem powiedzieć czy to śpioch czy głodomorek bo w szpitalu różnie było a w domu dopiero jeden dzień za nami 😉 zobaczymy ☺️

    Synek 1.11.2019 ❤️
    53 cm i 3210g
  • JustBelieve Autorytet
    Postów: 916 386

    Wysłany: 5 listopada 2019, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksa idź do dentysty i może coś zaradzi bezpiecznego 😊 są przecież i znieczulenia bezpieczne w ciazy i leki wiec coś napewno zaradzi 😘

    Synek 1.11.2019 ❤️
    53 cm i 3210g
  • Mamaxa Autorytet
    Postów: 1507 436

    Wysłany: 5 listopada 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha, ale mnie rozbawilyscie stwierdzeniem, że Mia będzie rządzić. Haha. Sama prawda 😂😂

    d9rgh371ho2zlpz3.png

    7v8rhqvkq03c4g0d.png

    PCOS, IO
    Starania o drugiego maluszka od 09.2019
    Metformina 2x850
    Luty-kwiecien 2020: clo
    Stymulacja cykl wrzesien: Ovaleap:
    2-8 dc: 37,5 i.E
    Od 9 dc: 62,5 i.E
    19.09. Ovitrelle (17 dc)
    05.10. Test: beta 926
    12.10. wizyta: pecherzyk 11mm
    19.10. wizyta: serduszko
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JustBelieve wrote:
    On tez ma dostawkę ale ewidentnie gryzie go w dupke 😁 na lozku mamy najlepiej 🙈

    Dziewczyny czy potrzebowalyscie wasz akt urodzenia i akt urodzenia ojca dziecka do Geburtenburo?! Bo pisze mi w papierach ze trzeba a ja nie mam tu 😳 mam tylko akt ślubu


    Nie, tylko akt ślubu. Ale mój mąż to Niemiec, nie wiem czy to coś zmienia

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamaxa wrote:
    Ja nie potrzebowałam ale może dlatego że my ślub tutaj braliśmy... Gdyby mnie ktoś spytał to powiedziałabym że nie potrzeba... I wprowadziłabym w błąd. Myślałam że akt urodzenia ojca trzeba tylko gdy rodzice nie mają ślubu....


    My ślub braliśmy w Polsce

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa wrote:
    Ewelina, to i tak mialas dlugo spokoj, skoro mowisz ze koniec dopiero teraz😂
    Mia w wieku Adusia juz dawno zapewniala nam brak spokoju...
    Baaaz ona jak miala 7,5 miesiaca, to wchodzila sama na kanape i kwiatki z parapetu zrzucala, a jak miala 8,5 miesiaca, to wchodzila na oparcie kanapy i rzucala sie z niego na siedzisko🤦‍♀️ a to tylko jedne z delikatniejszych wybrykow😂😂😂
    W sumie to teraz mialam wiecej spokoju z nia jak wtedy, bo ostatnimi czasy bywalo, ze pobawila sie w salonie, po czym szla sie do siebie troche pobawic i porobic balaganu😂 fakt, ze przy trj odrobinie spokoju sprzatania razy 2, no ale...

    Za to od 3 dni ma straszna mamoze i tylko mama jest dobra🙄 chce isc cos zrobic, maz chce ja wziac, to jak widzi, ze idzie w nasza strone, to zrywem wczepia mi sie w spodnie, wpucha miedzy nogi w panice ogladajac sie za siebie i tylko "mama mama mama mama" albo jeszcze mowi na mnei "mimi"
    W nocy sie przebudzi, to tez odrazu slysze tylko "mimi" i "mimi"
    Serio nie zlicze, ile razy uslyszalam w ten weekend "mama" i "mimi"🙈
    Jeszcze moja suczka ma cieczke i tez przyleoa straszna i stekaczka, bo ma zachciewajki kulinarne i wiecznie o jakis smakolyk steka, takze kombo takie, ze mozna se w leb wieczorem, po calym dniu strzelić




    Haha cccierpliwa takiego rzepa u nogi to ja mam często. Tylko mama, reszta obojętna. Ale niechwalac się od powrotu ze szpitala moje dziecko bawi się często samo swoimi zabawkami i śpi w nocy! Znów przesypia całe noce. Oj jaka ja wyspana ostatnio jestem ;)

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • Kuba12 Autorytet
    Postów: 1012 437

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksa, wszystko bedzie dobrze. Wierze, ze zab cie boli, ale nie miej czarnych mysli. Dentysta cos zaradzi. A Maluszek ma sie dobrze i juz tak zostanie. 😘🤞😘

    km5stv737l6i1n6l.png
    961lha00h9qbpz3i.png
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A z tym zlobkiem to różnie bywa . Mój też poleciał od razu do dzieci, o mnie zapomnial. Myślałam że nie będzie z nim problemu . I tak było przy każdych odwiedzinach . Dopóki nie kapnal się że ja mam zamiar wyjść i go zostawić. Jak już wyjdę i się uspokoi to jest ok.

    Moja rada, dziecko musi wyraźnie okazywać, że lubi te ciocie ze żłobka.
    Moje chyba za nimi nie przepada. Myślę albo nad zmianą albo nad pozostaniem w domu i zaciążeniem ;)

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • Mamaxa Autorytet
    Postów: 1507 436

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    akilegna♥ wrote:
    My ślub braliśmy w Polsce
    Ale napewno umiejscawialiscie akt ślubu w Niemczech... A dziewczyny brały ślub w Polsce i w żadnym urzędzie w Niemczech nie ma żadnych aktów ich ślubu ani urodzenia... Tak ja sobie myślę, moja logika... . Moja koleżanka też brała w Polsce ślub z Niemcem ale wszystkie dokumenty tak jakby z niemieckiego urzędu stanu cywilnego płynęły do Polski a tam był tylko udzielany ślub. My braliśmy a Nimeczech cywilny a w Polsce kościelny. I akt ślubu z Niemiec umiejscawialam w Polsce aby móc wyrobić sobie tam nowy dowód osobisty...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 listopada 2019, 21:49

    d9rgh371ho2zlpz3.png

    7v8rhqvkq03c4g0d.png

    PCOS, IO
    Starania o drugiego maluszka od 09.2019
    Metformina 2x850
    Luty-kwiecien 2020: clo
    Stymulacja cykl wrzesien: Ovaleap:
    2-8 dc: 37,5 i.E
    Od 9 dc: 62,5 i.E
    19.09. Ovitrelle (17 dc)
    05.10. Test: beta 926
    12.10. wizyta: pecherzyk 11mm
    19.10. wizyta: serduszko
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 20212 10532

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    akilegna♥ wrote:
    Nie, tylko akt ślubu. Ale mój mąż to Niemiec, nie wiem czy to coś zmienia
    Moj maz ma juz od kilku lat wylacznie niemieckie dokumenty, polskie zapomnial juz jak wygladaja, Mia tez ma niemueckie, a akt urodzenia oboje potrzebowalismy...
    Ale pewnie to tez lezy w tym, ze twoj maz w de urodzony, a moj w pl, a u Mamaxy pewnie potrzebowali do slubu, wiec juz tez gdzies tutaj bymg, moze dlatego inaczej...
    Wczesniej myslalam, ze moze jeszcze od landu, ale to by Just Believe tez nie potrzebowala...



    Super, ze Ben tak dobrze! Mia ogolnie tez sie sama bawi zazwyczaj, sama sie czyms zajmie, nie mam problemow wiekszych, dopoki sie moze gdzies w poblizu krecic... ale jak juz chce sama np do lazienki, na zakupy itp, to mamoza totalna... a no i nie mowiac juz o tym, ze nawet jak sie bawi, to i tak co chwile alysze wolanie "mamaaaaa"🤦‍♀️ nawet jak siedze dwa metry dalej...
    U nas ostatnio 9dpukac z 1-2 pobudek na mleko, zmienilo sie na 0-1😅 i sen od 20-21 do ok 8:30-10:00 wiec jak dla mnie, to mega luksus!


    Aleksa, JustBelieve😂😂😂😂 tez sie usmialam, ale musze powiedziec, ze autentycznie sie dzis zastanowilam ile razy bede wzywana na rozmowy😅
    Dzis jej dziewczynka wciskala zabawke, ktorej nie chciala, to odpychala raczka, a ze ta dalej jej nie proponowala, to noga odepchala🙈 takze w kasze se dmuchac nie da, a moze i lobuziara bedzie...


    Aleksa, cale szczescie, ze idziesz do dentysty, moze cie uspokoi, a moze nawet cos juz nawet na tym etapie pomoga:*

    iv099vvj3sqle66v.png
    m3sxgox1itknuyq5.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 20212 10532

    Wysłany: 5 listopada 2019, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    akilegna♥ wrote:
    A z tym zlobkiem to różnie bywa . Mój też poleciał od razu do dzieci, o mnie zapomnial. Myślałam że nie będzie z nim problemu . I tak było przy każdych odwiedzinach . Dopóki nie kapnal się że ja mam zamiar wyjść i go zostawić. Jak już wyjdę i się uspokoi to jest ok.

    Moja rada, dziecko musi wyraźnie okazywać, że lubi te ciocie ze żłobka.
    Moje chyba za nimi nie przepada. Myślę albo nad zmianą albo nad pozostaniem w domu i zaciążeniem ;)
    U nas to Mia mnie dluzszy czas nie widziala dzis, bo ja bylam w zuoelnie innym pomieszczeniu jak ona, z ktorego ona uciekla do sali z dziecmi😂 w sumie z pol godziny mnie w ogole nie widziala, bo ja w biurze rozmawialam z dyrektorka, a ona sie bawila w najlepsze...
    Ale to samo jest jak np jakies spotkanie rodzinne gdzie sa dzieci, to tez moge wyjsc, a ona nawet nie zauwazy...
    Inaczej jest jak sa sami dorosli, to zaraz jest "mamaaaa"...

    Ale tak czy inaczej pojdzie dopiero od sierpnia, a do tego czasu jej sie jeszcze moze piec razy pozmieniac wszystko, wiec narazie fajnie, ze tak pozytywnie, ale jak faktycznie zobaczymy latem...
    Jak bedzie jej sie podobalo, to super, jak beda nie placzki przy rozstaniu, a histerie przez pol dnia, to zawsze moze jeszcze zostac w domu, wiec nie zaprzatam sobie specjalnie tym glowy co bedzie za kilka miesiecy, bo jeszcze duzo moze sie pozmieniac...

    iv099vvj3sqle66v.png
    m3sxgox1itknuyq5.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 6 listopada 2019, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamaxa wrote:
    Ale napewno umiejscawialiscie akt ślubu w Niemczech... A dziewczyny brały ślub w Polsce i w żadnym urzędzie w Niemczech nie ma żadnych aktów ich ślubu ani urodzenia... Tak ja sobie myślę, moja logika... . Moja koleżanka też brała w Polsce ślub z Niemcem ale wszystkie dokumenty tak jakby z niemieckiego urzędu stanu cywilnego płynęły do Polski a tam był tylko udzielany ślub. My braliśmy a Nimeczech cywilny a w Polsce kościelny. I akt ślubu z Niemiec umiejscawialam w Polsce aby móc wyrobić sobie tam nowy dowód osobisty...


    Tak, musieliśmy zanieść akt ślubu do urzędu stanu cywilnego tu w Monachium

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 6 listopada 2019, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Just Belive gapa ze mnie ;) Wielkie gratulacje dla Was :)

    JustBelieve lubi tę wiadomość

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • akilegna♥ Autorytet
    Postów: 2760 1442

    Wysłany: 6 listopada 2019, 08:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa no właśnie wszystko może się zmienić. Póki co oddaję placzace dziecko. Panie mówią że szybko się uspokaja i bawi ładnie z dziećmi. Jak będzie płacz nieutulony to po mnie zadzwonią.


    No i masz, wczoraj pochwalilam a mały spał od godz około 3.00 bardzo niespokojnie :/


    Cccierpliwa chciałam Ci jeszcze napisać żebyś korzystała z tego dobrego snu Mii, bo jak pójdzie do żłobka to będziesz musiała ją budzić 😱 chyba że przestanie tak długo sypiac

    cb7w3e3kliu3igpn.png
    74dianlikkw71sia.png
    ICSI 09.2020 -> 7❄
    Crio 10.2020 -> 🤰
    3❄
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 20212 10532

    Wysłany: 6 listopada 2019, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akilegna, wolalabym, zeby do tego czasu przestala tak dobrze sypiac😂
    To chyba obecnie moje najwieksze zmartwienie, jak ona bedzie wstawac🙊
    Dzis wstala przed 9🙈 w tym na mleko raz po 1

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 listopada 2019, 09:22

    iv099vvj3sqle66v.png
    m3sxgox1itknuyq5.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • Mamaxa Autorytet
    Postów: 1507 436

    Wysłany: 6 listopada 2019, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cierpliwa, do lata jeszcze troche czasu.... Moze Mia jeszcze troszke zmieni tryb spania...
    A powiedz mi, to bedzie juz naprawde przedszkole czy zlobek? W jakim wieku dzieci w grupie sa?

    U nas jest grupa zlobkowa 1-3 a potem 3 grupy przedszkolne dla dzieci 3-6

    Bedziecie ogladac jeszcze jakies inne przedszkola?

    d9rgh371ho2zlpz3.png

    7v8rhqvkq03c4g0d.png

    PCOS, IO
    Starania o drugiego maluszka od 09.2019
    Metformina 2x850
    Luty-kwiecien 2020: clo
    Stymulacja cykl wrzesien: Ovaleap:
    2-8 dc: 37,5 i.E
    Od 9 dc: 62,5 i.E
    19.09. Ovitrelle (17 dc)
    05.10. Test: beta 926
    12.10. wizyta: pecherzyk 11mm
    19.10. wizyta: serduszko
  • Mamaxa Autorytet
    Postów: 1507 436

    Wysłany: 6 listopada 2019, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akilegna, u nas tez byl na poczatku placz, i tak jak u Was uspokajal sie po jakims czasie. u nas definitywnie byl problem z jedna opiekunka, po prostu brakowalo sympatii i ona ogolnie miala ogromny problem z moim, jednak nieco wiecej wymygajacym uwagi dzieckiem. Maxik odzywal zawsze gdy ona byla chora lub miala urlop. Kilka razy przymierzalam sie do zmany zlobka ale w rezultacie nie odwazylam sie. Teraz w przedszkolu nie ma juz zadnych a to zadnych problemow. Nawet ostatnio na placu zabaw spotkalam jedna opiekunke ze zlobka i jej komentarz zwalil mnie z nog. Stwierdzila z usmiechem na twarzy, ze przejscie ze zlobka do przeszkola odbylo sie jednak tak bezproblemowo... A wczesniej wysluchiwalam przeroznych komentarzy wlacznie ze stwierdzeniem, ze panie w przedszkolu ukreca im glowe gdy on taki przyjdzie do przedszkola....

    Nieraz zastanawiam sie co zrobie gdyby bylo drugie dziecko... Logistycznie najwygodniej byloby dac je do tego samego przedszkola czyli do starego maxiowego zlobka... Ta jedna opiekunka jest juz w wieki przedemerytalnym wiec licze po cichu na to, ze moze akurat nam sie poszczesci i juz nie bedzie tam pracowac....

    d9rgh371ho2zlpz3.png

    7v8rhqvkq03c4g0d.png

    PCOS, IO
    Starania o drugiego maluszka od 09.2019
    Metformina 2x850
    Luty-kwiecien 2020: clo
    Stymulacja cykl wrzesien: Ovaleap:
    2-8 dc: 37,5 i.E
    Od 9 dc: 62,5 i.E
    19.09. Ovitrelle (17 dc)
    05.10. Test: beta 926
    12.10. wizyta: pecherzyk 11mm
    19.10. wizyta: serduszko
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 20212 10532

    Wysłany: 6 listopada 2019, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamaxa, to jest bardziej takie zlobko przedszkole, maja trzy grupy 4miesiace-3 lata (tu zazwyczaj sa roczne do dwuletnich maluszkow), 2-6lat ale w tej grupie zazwyczaj sa 2-3 lata i 3-6 lat, takze w sumie jak nam bedzie odpowiadac, to M moze juz do konca chodzic do jednej tej samej placowki...
    Chce jeszcze zobaczyc w tym tygodniu jedno-dwa inne, zeby miec alternatywe w razie jakby sie tutaj nie dostala...
    Ale to jest pierwszego wyboru, bo raz, ze maja jako jedyne tak duzy, bogaty i piekny plac zabaw na podworku, gdzie spedzaja bardzo duzo czasu, zwlaszcza latem, czego niestety inne nie maja, lub maja namiastke, no a dwa to polecenie znajomych, ktorzy juz maja tam swoje pociechy, no i moje odczucie tez bylo tylko na plus

    iv099vvj3sqle66v.png
    m3sxgox1itknuyq5.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
‹‹ 730 731 732 733 734 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego