Staraczki z Niemiec
-
WIADOMOŚĆ
-
W sumie to sama nie wiem dlaczego. Chyba pochłonięta opieka nad dwójką, coraz mniej czasu miałam. Ale zawsze myślę bardzo ciepło o naszym forum. To ono dało mi nadzieję i wsparcie w ponownym byciu mamą.
U nas czas leci bardzo szybki. Trochę zmian u nas,ale ogólnie pozytywnie.
Jagódka jest cudowną, rezolutną i kochaną dziewczynką. Jak na swój wiek niewiele mówi ( syn w tym wieku gadał jak najęty),ale wszystko opowie na swój sposób.
Ja jestem na etapie szukania pracy, bo Jagoda idzie do przedszkola od sierpnia. Może nawet będę w tym właśnie przedszkolu pracować. Okaże się jak dyrektorka wnikliwie obejrzy mój dyplom. Z zawodu jestem nauczycielką a nie przedszkolanka,ale jest to przedszkole polsko- niemieckie, i teraz potrzebują kogoś polskojęzycznego. Zobaczymy.
Mamaxa,jak się czujesz? Z tego co czytałam malutka Ninka ma się dobrze. Jak się czujesz w roli mamy parki?Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 czerwca 2021, 22:40
Mamaxa lubi tę wiadomość
-
Cierpliwa jak się czujecie ?
Ygi i Mamaxa co u Was jak wasze maluszki ? Wszystko dobrze ?
Jestem w szoku w poniedziałek złożyłam wniosek o dofinansowanie i dziś już przyszła decyzja 😬 już mam wszystkie sprawy papierkowe załatwione w następnym tyg dostarczę behandlungsplan i za trzy tyg badanie przeciwciał oby były wystarczające 🤞🏻To w lipcu ruszam 🙈🙈Mamaxa, Ewelina_90, Ygiywi lubią tę wiadomość
Starania od 2019 🚼
👱🏼♀️33👱🏻♂️34
▪️Luty 2020 CP 7 tc 💔
( operacja jajowód zachowany )
▪️Maj 2021 klinika w De
Endometrioza
Zrost lewego jajnika z macicą
Lewy jajowód niedrożny
▪️Sierpień 2021 IVF
Protokół długi
19.08 punkcja 10:15 🧫🔬💉
Pobrano 9 komórek, zapłodniło się 6
24.08 Transfer 🐣 14:05 🍀
Mamy jeszcze ❄️❄️ blastki
Beta 6 dpt 31,6 Prog 11,6
Beta 9 dpt 128,0 Prog 29,40
Beta 14 dpt 800,0 Prog 51,5
13.09 Pierwsze USG 😍🤞🏻
20.09 Mamy ❤️
12.10 Wizyta 👩🏼⚕️ CRL 3cm 😍
03.11 Prenatalne 12+6 CRL 6,49 cm chłopczyka 💙
04.01.22 połówkowe 21+5 457 g 💙
17.02 badanie III trymestru 28+0 1260g i 37 cm milosci 💙