Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 :)
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nasz rocznik jest wyjatkowy :) nie wiem czemu ale mi sie podoba :)

    anka17189, Spero lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny jak wam mija dzisiejszy dzień?

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi ogolnie dobrze :) ale dłuzy sie bo jutro czeka mnie testowanie

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    mi ogolnie dobrze :) ale dłuzy sie bo jutro czeka mnie testowanie
    rozumiem mi takze sie dłuży jak czekam na @.
    Daj znać jak testowanie
    trzymam KCIUKI :):):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    test dzisiaj wyszedł pozytywny, jutro odbieram bete :)

    anka17189, Spero, lilianna, Z. lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratulacje :):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo sie ciesze ze chociaż Tobie sie udało
    mam nadziej ze któryś cykl bedzie i dla mnie owocny :):)

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uda sie :)najwazniejsze to sie nie poddawac :)

    anka17189 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo cześć dziewczyny to i ja dołączę do '90 :)

    my się staramy 2 lata, ale już nie długo mam nadzieję. wszystko w końcu zmierza ku dobremu :D

    Karola i tu gratuluję raz jeszcze!

    kaarolaa, anka17189, mrth666 lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    uda sie :)najwazniejsze to sie nie poddawac :)
    nie poddaje sie

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • kizia90 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bede tu i ja zagladać :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    916au6bdtc8hmdbi.png
  • kizia90 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem rocznik 90 i to nasz 13 cykl starań, meża badania ok, ja mam niedobór wit d, za dużo DHEA-S, biorę glucophage 750xr i wit d. ostatnio dostałam skierowanie na laparoskopie z czymś tam :P nie umiem rozczytać :P 6 maja ide sie umówić kiedy to nastąpi :)

    mrth666 lubi tę wiadomość

    916au6bdtc8hmdbi.png
  • lilianna Autorytet
    Postów: 428 537

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołych Świąt dla Was Kochane :*
    1008309um52of8bs4.gif

    __________________________________________________________________________

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 kwietnia 2014, 18:54

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    3i49p07wxglh0lzs.png
  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WESOŁYCH ŚWIĄT DZIEWCZYNY
    oby każdej z nas sie udało :):):)

    kizia90, kaarolaa lubią tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 20 kwietnia 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny jak wam mijają święta?
    mi dość nudno...
    ogólnie jakaś taka poddenerwowana jestem...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 kwietnia 2014, 17:10

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 kwietnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja u tesciow siedze, mezu juz odsypia % wiec weszlam sobie na ovu :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 kwietnia 2014, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam:) Wesołych Świat życzę;)
    Rocznik 90 to i ja:)
    To dopiero początek Naszej drogi... Pierwszy cykl za Nami nie udany, ale będziemy dzielnie walczyć;)

    kaarolaa, kizia90, anka17189 lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moni_1990 wrote:
    Witam:) Wesołych Świat życzę;)
    Rocznik 90 to i ja:)
    To dopiero początek Naszej drogi... Pierwszy cykl za Nami nie udany, ale będziemy dzielnie walczyć;)
    oby następny cykl był dla was owocny :)
    co by nie było nie poddawajcie sie :):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 26 kwietnia 2014, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehhh i kolejny wątek umarł....

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2014, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo mało nas tu jest :)

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ