Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 :)
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 kwietnia 2014, 19:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nasz rocznik jest wyjatkowy :) nie wiem czemu ale mi sie podoba :)

    anka17189, Spero lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny jak wam mija dzisiejszy dzień?

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi ogolnie dobrze :) ale dłuzy sie bo jutro czeka mnie testowanie

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    mi ogolnie dobrze :) ale dłuzy sie bo jutro czeka mnie testowanie
    rozumiem mi takze sie dłuży jak czekam na @.
    Daj znać jak testowanie
    trzymam KCIUKI :):):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    test dzisiaj wyszedł pozytywny, jutro odbieram bete :)

    anka17189, Spero, lilianna, Z. lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratulacje :):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo sie ciesze ze chociaż Tobie sie udało
    mam nadziej ze któryś cykl bedzie i dla mnie owocny :):)

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    uda sie :)najwazniejsze to sie nie poddawac :)

    anka17189 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo cześć dziewczyny to i ja dołączę do '90 :)

    my się staramy 2 lata, ale już nie długo mam nadzieję. wszystko w końcu zmierza ku dobremu :D

    Karola i tu gratuluję raz jeszcze!

    kaarolaa, anka17189, mrth666 lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 16 kwietnia 2014, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    uda sie :)najwazniejsze to sie nie poddawac :)
    nie poddaje sie

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • kizia90 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bede tu i ja zagladać :)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    916au6bdtc8hmdbi.png
  • kizia90 Debiutantka
    Postów: 15 5

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem rocznik 90 i to nasz 13 cykl starań, meża badania ok, ja mam niedobór wit d, za dużo DHEA-S, biorę glucophage 750xr i wit d. ostatnio dostałam skierowanie na laparoskopie z czymś tam :P nie umiem rozczytać :P 6 maja ide sie umówić kiedy to nastąpi :)

    mrth666 lubi tę wiadomość

    916au6bdtc8hmdbi.png
  • lilianna Autorytet
    Postów: 428 537

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wesołych Świąt dla Was Kochane :*
    1008309um52of8bs4.gif

    __________________________________________________________________________

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 kwietnia 2014, 18:54

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    3i49p07wxglh0lzs.png
  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 18 kwietnia 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WESOŁYCH ŚWIĄT DZIEWCZYNY
    oby każdej z nas sie udało :):):)

    kizia90, kaarolaa lubią tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 20 kwietnia 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny jak wam mijają święta?
    mi dość nudno...
    ogólnie jakaś taka poddenerwowana jestem...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 kwietnia 2014, 17:10

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 kwietnia 2014, 19:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja u tesciow siedze, mezu juz odsypia % wiec weszlam sobie na ovu :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 kwietnia 2014, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam:) Wesołych Świat życzę;)
    Rocznik 90 to i ja:)
    To dopiero początek Naszej drogi... Pierwszy cykl za Nami nie udany, ale będziemy dzielnie walczyć;)

    kaarolaa, kizia90, anka17189 lubią tę wiadomość

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 18:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moni_1990 wrote:
    Witam:) Wesołych Świat życzę;)
    Rocznik 90 to i ja:)
    To dopiero początek Naszej drogi... Pierwszy cykl za Nami nie udany, ale będziemy dzielnie walczyć;)
    oby następny cykl był dla was owocny :)
    co by nie było nie poddawajcie sie :):)

    kaarolaa lubi tę wiadomość

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • anka17189 Przyjaciółka
    Postów: 147 39

    Wysłany: 26 kwietnia 2014, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ehhh i kolejny wątek umarł....

    "Bo każdy z nas ma takie marzenie,
    za którego spełnienie oddał by wszystko"

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 kwietnia 2014, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo mało nas tu jest :)

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego