X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • Rubii Autorytet
    Postów: 2016 577

    Wysłany: 13 sierpnia 2018, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martek&M wrote:
    Byłam w piątek u ginekolog i wtedy powiedziała że widzi w prawym jajniku pęcherzyk 14mm a w drugim 12mm - i że mniej więcej rosną 2mm dziennie (wiadomo nie jest to stała)

    Na czym polega taki monitoring Rubii?
    Monitoring ze chodzisz czesciej do lekarza na kontrole czy pecherzyki rosns i pekaja. Jak bylas w piatek u lekarza i byl pecherzyk to zebys za kilka dni znow poszla zobaczyla czy urosl czy pekl a jak bedzie potrzeba to jeszcze raz isc. Ja przed owu to ze dwa trzy razy jestem u lekarza i raz po owulacji zeby potwierdzil ze pekl pecherzyk. Wtedy bedziesz miala 100% pewnosci czy owulka byla

    f762f9eb67.png
    Długo wyczekiwany cud <3

    22d689dd2f.png
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 816 664

    Wysłany: 13 sierpnia 2018, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubii wrote:
    Monitoring ze chodzisz czesciej do lekarza na kontrole czy pecherzyki rosns i pekaja. Jak bylas w piatek u lekarza i byl pecherzyk to zebys za kilka dni znow poszla zobaczyla czy urosl czy pekl a jak bedzie potrzeba to jeszcze raz isc. Ja przed owu to ze dwa trzy razy jestem u lekarza i raz po owulacji zeby potwierdzil ze pekl pecherzyk. Wtedy bedziesz miala 100% pewnosci czy owulka byla

    Rubbi, dzięki za radę kochana <3 zapisałam się na jutro do ginekologa do LuxMed'u - nie mojej Pani doktor ale to był jedyny termin dostępny. Miałam szczęście :) więc jutro się dowiem co i jak :)

    0d1yflw1hjz2sp8e.png
    ❤️Mikuś❤️
    relgjw4z4aumzjx4.png
    ❤️
  • marta_kwk Autorytet
    Postów: 478 202

    Wysłany: 13 sierpnia 2018, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja juz nie musze robić testu... Rozpoczynam nowy cykl.