X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z rocznika '90 vol.2
Odpowiedz

Staraczki z rocznika '90 vol.2

Oceń ten wątek:
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 7 lipca 2018, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny z samego rana <3

    U mnie seria niefortunnych zdarzeń nadal trwa... Wczoraj wróciłam o 2 w nocy z pogotowia bo mój mąż złamał sobie rękę na rowerze i jeszcze mu szyli :( zwolnienie do końca lipca i ja jestem teraz kierowcą. Ręka zagipsowana aż do barku - lepiej być nie może!

    A z tym wykresem OVU super sprawa wpisałam dzisiaj tempkę i wychodzi, że mam 3dc i dni niepłodne brawo :D nie wiem w zasadzie czy w ogóle miałam owulkę bo wydaje mi się, że nie z uwagi na infekcję. Powiem Wam, że jestem podłamana już w tym momencie wszystkim. Jedyne co pozytywwne, że w poniedziałek mam nowego ginekologa może on powie mi co mam robić, brać i coś podpowie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2018, 07:26

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • zuzi_c Autorytet
    Postów: 1642 955

    Wysłany: 7 lipca 2018, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Enka miałaś owulkę jak się czujesz ? :D

    Jeju ja jestem zrezygnowana już ten miesiąc stracony chociaż na wykresie mi piszą, że czas współżycia bardzo dobry hahaha :D nie no hit!

    Dziewczyny a w ogóle dobrego weekendu ja miałam dzisiaj malować jeszcze zostało mi pół sypialni ale skoro mąż będzie na zwolnieniu to lewą ręką też da radę :P

    m3sx43r8mntd6n8a.png
  • ABI90 Autorytet
    Postów: 4512 1455

    Wysłany: 7 lipca 2018, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny. U mnie dalej niskie temp.... Jestem w laboratorium, czekam na swoja kolej i pozniej 2 godz na kolejne pobrania.

  • enka90 Autorytet
    Postów: 613 405

    Wysłany: 7 lipca 2018, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś