X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staraczki z Wrocławia :)
Odpowiedz

Staraczki z Wrocławia :)

Oceń ten wątek:
  • marchev Autorytet
    Postów: 379 223

    Wysłany: 13 czerwca 2019, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda. Serdeczne gratulacje ;) niesamowite, ze chcialas rodzic 11 i tak tez sie stalo ;) powodzenia w karmieniu i szybkiego powrotu do domku :)

    Magda - mbc lubi tę wiadomość

  • Paula_071 Autorytet
    Postów: 6579 7139

    Wysłany: 14 czerwca 2019, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja po wizycie u hematologa, jednak zaleca 12 tygodni po porodzie brać heparynę więc się jeszcze pokuje.

    13.08.2015 r.
    11.05.2019 r.
  • marchev Autorytet
    Postów: 379 223

    Wysłany: 14 czerwca 2019, 11:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cos dlugo kaze ja odstawiac. Ja w sumie po poronieniu odstawialam z dnia na dzien.

    Rozumiem okres pologu, ale az 12tyg. hmm

  • Paula_071 Autorytet
    Postów: 6579 7139

    Wysłany: 14 czerwca 2019, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niektórzy uważają, że połóg po CC to 12 tygodni.

    13.08.2015 r.
    11.05.2019 r.
  • mig00ttka Ekspertka
    Postów: 241 105

    Wysłany: 15 czerwca 2019, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :)
    U mnie nadal bez zmian - w tym cyklu oczekiwania były dość spore bo pierwszy raz od dawna miałam owu i ze staraniami trafiliśmy w idealnym momencie, jednak jak zwykle się nie udało ... cóż trzeba dalej szukać przyczyny,

    Mój mąż był ostatnio na morfologii nasienia u E. Zagockiej (wcześniej robił tylko komputerowe w Invicta). I mam pytanie odnośnie jednego parametru - wyszła mu aglutynacja 7% (norma - nieobecna). Na konsultacji wyniku powiedziano mu, że to może być przyczyna niepowodzeń i w przyszłym tyg idzie na badanie przeciwciał. Wszędzie jako wskaźnik aglutynacji podają stopnie - od I do IV, który zależy od tego jak duże grupki plemników się tworzą. Nie mam pojęcia jak interpretować ten procentowy wynik - czy to ilość ogólnych plemników, które były "związane" ? Czy 7% to dużo? Info o Pani Ewie mam od was więc pewnie nie jednej z was partner był tam na badaniu i może też się nad tym głowiłyście?

    Pozdrawiam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2019, 10:28

    Starania od maja 2017.
    Hiperprolaktynemia czynnościowa.
    Mąż - aglutynacja 7%, IgA 20%, IgG 16%
    MTHFR A1298C – heterozygotyczny
    PAI I 4G/5G – homozygotyczny
    09.2019 poronienie samoistne (6tc)
    11.2019 poronienie samoistne (5tc)

    12.2019
    29dc beta 147, progesteron 33
    31dc beta 314
    33 dc beta 714, progesteron 32,4
    43 dc ❤
  • Pati88 Autorytet
    Postów: 890 318

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda jak tam juz w domu czy jeszcze szpital? Jak sie czujecie? Pozdrowionka:)

    07.2018 i 10.2018 laparaskopowe usunięcie zrostow otrzewnej i uwolnieniu jajników i jajowodów.
    hiperprolaktynemia oraz zaburzenia glikemii, zespół FAP, MTHFR 677C-T heterozygota, PAI-1 4G heterozygota, fibrynogen 489 mg/dl (norma 200-450)
  • marchev Autorytet
    Postów: 379 223

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj Migotka ja Ci nie pomogę. U Nas maz mial 0% morfologii i leczylismy sie u dr Przybyly.
    Z ta morfologia tez nie jestem do konca przekonana bo w invicie mial 0 a u dr Ewy 3.

  • mig00ttka Ekspertka
    Postów: 241 105

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marchev wrote:
    Oj Migotka ja Ci nie pomogę. U Nas maz mial 0% morfologii i leczylismy sie u dr Przybyly.
    Z ta morfologia tez nie jestem do konca przekonana bo w invicie mial 0 a u dr Ewy 3.

    Marchew a masz możliwość sprawdzić jaka była aglutynacja na badaniu u Pani Ewy? Ona to robi w standardzie morfologii.
    U nas wszystko inne wyszło ok - chociaż te wyniki, które miał rok temu komputerowo teraz wyszły trochę niższe (ilość itp.) ale nadal w normie. Ta aglutynacja to pierwszy od bardzo dawna punkt zaczepienia. Nawet niezbyt pomyślna diagnoza jest już chyba łatwiejsza do przyjęcia niż ta niewiedza. Przynajmniej będziemy mogli coś działać w konkretnym kierunku.

    Starania od maja 2017.
    Hiperprolaktynemia czynnościowa.
    Mąż - aglutynacja 7%, IgA 20%, IgG 16%
    MTHFR A1298C – heterozygotyczny
    PAI I 4G/5G – homozygotyczny
    09.2019 poronienie samoistne (6tc)
    11.2019 poronienie samoistne (5tc)

    12.2019
    29dc beta 147, progesteron 33
    31dc beta 314
    33 dc beta 714, progesteron 32,4
    43 dc ❤
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1501 620

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej,
    Magda wyszłas juz z malym czy jeszcze w szpitalu?
    ja wczoraj bylam na awaryjnej wizycie ,bo mam brzuch twardy i bole w pachwinach a temu Luxmedowi juz nie wierze. Bylam w ginmedice-calkiem fajnie tam jest ale za wizyte zaplacilam prawie 300 zl :-o
    W skrocie mam podejrzenie łożyska przodujacego-ale tylko podejrzenie bo moze sie podniesc ale mam lezec, nie wspolzyc, luteine brac i taki emerytalny tryb zycia :-/ Slabo

    860i3e5edambhnvb.png
  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    hej,
    Magda wyszłas juz z malym czy jeszcze w szpitalu?
    ja wczoraj bylam na awaryjnej wizycie ,bo mam brzuch twardy i bole w pachwinach a temu Luxmedowi juz nie wierze. Bylam w ginmedice-calkiem fajnie tam jest ale za wizyte zaplacilam prawie 300 zl :-o
    W skrocie mam podejrzenie łożyska przodujacego-ale tylko podejrzenie bo moze sie podniesc ale mam lezec, nie wspolzyc, luteine brac i taki emerytalny tryb zycia :-/ Slabo


    A u kogo bylas? Tez mialam podejrzenie ale to nie wplywalo na nic. Gdy szyjka sie skracala ( co nie bylo powiazane w ogole z lozyskiem) wtedy dostalam nakaz oszczedzania sie i zakaz wspolzycia :p mi tlumaczono, ze z lozyskiem problem jest jak jest nisko po 30 tc. Przed to jeszcze "wedruje".

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 7050 5333

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 10:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, od soboty jesteśmy w domu :)
    Paula_30, oszczędzaj się, oszczędzaj z takimi zaleceniami lepiej nie dyskutować.

    Seli, futuremama lubią tę wiadomość

    💙11.06.2019
    💙 05.08.2021
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1501 620

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda - mbc wrote:
    Tak, od soboty jesteśmy w domu :)
    Paula_30, oszczędzaj się, oszczędzaj z takimi zaleceniami lepiej nie dyskutować.

    Magda jaki ładny nowy wykresik <3 jak Ci upływaja dnie? Młody spi?
    Wiem,ze łozysko moze sie podniesc ale czekac do 30 tc z ozczedzaniem sie i zakazem wspolzycia jak teraz jest najelpszy czas to az skoda :-(
    Byłam u pani Doroty Wilczynskiej. Wiekszosc kobiet na tym etapie ma juz lozysko wyzej a ja musze czekac podniesie sie/nie podniesie

    860i3e5edambhnvb.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1501 620

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w ogole młody jakis duzy jest-bo wazy 240 gram a wg wszystkich info w necie w 17 tc mam miec ok 150 gr a w 18 tc ok 200

    860i3e5edambhnvb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Raczej nie przykladalabym uwagi do wagi malucha na tym etapie. To się zmieni jeszcze pierdyliard razy :)

    My wróciliśmy z nad morza wczoraj wieczorem. Ech to co dobre zdecydowanie za szybko się kończy.

    Paula_30, Paula_071, Magda - mbc, futuremama lubią tę wiadomość

  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda opowiadaj ;)

    Paula a mi mowiono, ze lozysko na tym etapie moze sie zmienic u wielu kobiet. Mowil mi to Fabijanski, Rubisz i Szewczuk ;p i podobno wiele kobiet tak ma. Nie denerwowalabym sie na zapas. Jeszcze ma czas ;) choc mi latwiej mowic bo jestem po a wtedy tez mialam stresa. Ale nie mialam tez zakazow.
    A co do wagi to zgadzam sie z Veritaserum, zmieni sie i to tylko aparat. U mnie zaden nie mierzyl dobrze 😁 i maly mial byc maly a w sumie nie byl mikrusem :D obecnie jest dosc dlugi bo 75 cm i 7250 ;D

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Magda - mbc Autorytet
    Postów: 7050 5333

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ach, dużo opowiadać...

    Od początku po porodzie mamy problem z jedzeniem...
    Dziś była u mnie certyfikowana doradczyni laktacyjna (polecona przez Paulę, której baaardzo dziękuję! <3) - siedziała od 12 do 15!

    Okazuje sie, ze Jurek mimo ze nie jest wczesniakiem, to ma zaburzone odruchy ssania, polykania i oddychania przy jedzeniu jak wczesniak i o cycu na razie zapominamy. Ja mam sciagac pokarm, ale do butli. Wprowadzamy specjalne butelki i pilnujemy ilosci pokarmow i przyrostu wagi (wagę już mam ogarniętą) Mamy troche cwiczen. Za tydzien kontrola, jak cos zmieni nam cwiczenia a jak to nie pomoze, to pokieruje nas do innych specjalistów.

    Jestem totalnie w szoku.
    Nie poddajemy się i pracujemy, trzymajcie kciuki.
    Pewnie będzie mnie tu mało, ale postaram się napisać czasem jakiś apdejt ;)

    Paula_071, Simons_cat, futuremama lubią tę wiadomość

    💙11.06.2019
    💙 05.08.2021
  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda kciuki w takim razie ;) moj tez mial zaburzony, byl dwa tygodnie na butli a potem stal sie cycochem :D jak sie nie zniechecisz od laktatora to potem bedzie gladko.

    Najsmieszniejsze u nas, ze on odrzucil calkowicie butelke... i jak mnie nie ma to juz tylko kubek albo bidon 🤷‍♀️

    Magda - mbc, Paula_30 lubią tę wiadomość

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Paula_071 Autorytet
    Postów: 6579 7139

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Większość dzieci, które są na piersi nie chce później butelki.
    Trzymam kciuki Magda aby młody szybko załapał ssanie.

    Magda - mbc lubi tę wiadomość

    13.08.2015 r.
    11.05.2019 r.
  • Seli Autorytet
    Postów: 12180 2027

    Wysłany: 19 czerwca 2019, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_071 wrote:
    Większość dzieci, które są na piersi nie chce później butelki.
    Trzymam kciuki Magda aby młody szybko załapał ssanie.

    Tak, tylko jak jest na poczatku i wylacznie na samej butli to roznica. Piers byla przez miesiac jeszcze glownie w dzien a na noc butla. Wiec Gabrys nie byl tak przyzwyczajony.

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Paula_071 Autorytet
    Postów: 6579 7139

    Wysłany: 19 czerwca 2019, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to co innego.
    My jutro mamy chrzciny :)

    futuremama lubi tę wiadomość

    13.08.2015 r.
    11.05.2019 r.
‹‹ 353 354 355 356 357 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ