Forum Starając się - ogólne Starając się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Starając się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • gacka89 Autorytet
    Postów: 847 256

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 21:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Toruń piękny ❤
    Ja teraz bede siedzieć nie wiadomo do której, nie nige zasnąć jak śpię w ciagu dnia. Ja siedze sama, mój M. ma w pracy nadgodziny i bedzie dopiero o 2. Mi został wieczór z kotami przed tv.

    Laparoskopia- torbiel okołojajnikowa, jajowody drożne
    HSG - oba drożne :-)2018
    PCOS - długie cykle, problem z owłosieniem, owulacja jest!
    wczesne dojrzewanie
    Moje wyniki -ok
    Wyniki nasienia -ok 2018, 2020
    ovarin,
    Stymulacja clo trzecie podejście, metformina
  • Spinka_86 Ekspertka
    Postów: 194 55

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 21:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o matko ja to chodząca tragedia dzisiaj wieczór katastrofa żywieniowa zjadłam na kolacje białą pieczoną kiełbasę z chrzanem w dodatku mi nie smakował bo nie był ostry ( jak mózgu nie wypala to nie chrzan ;)) przegryzłam Big Milkiem i chrupkami ketchupowymi ZAŁAMKA

    bd2597be3948e47b5b53dd575ebf3622.png
    85993e3kecgcce4m.png
    Szczęście to coś do zrobienia, ktoś do kochania i nadzieja na coś...
  • SanKwt Autorytet
    Postów: 850 221

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 21:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No my zdedydowalismy obejrzeć fale zbrodni;) hehe
    I sacze winko ;)
    Piekny a jeszcze nie bylam , nastawilam sie ze pojedziemy ale musimy moja mame z pracy o 3 odebrac bo nie bedzie miala autobusu do domu.
    Ale maz obiecał ze jutro pojedziemy;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 sierpnia 2017, 21:36

    xnw4dqk3jk6esv7t.png
  • Anuś_ku Ekspertka
    Postów: 222 103

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 21:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My z mezek bylismy ba diecie od dietetyczki rok temu za zrzucilam 10 kg a maz 15 kg. Teraz staram sie jesc regularnie 5 posilkow duuuzo owocow i warzyw, czasem nam sie zdazy jakas pizza, ja mam duuuza slabosc do wina :-) ale tylko w piatek i sobota

  • SanKwt Autorytet
    Postów: 850 221

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anuś_ku wrote:
    My z mezek bylismy ba diecie od dietetyczki rok temu za zrzucilam 10 kg a maz 15 kg. Teraz staram sie jesc regularnie 5 posilkow duuuzo owocow i warzyw, czasem nam sie zdazy jakas pizza, ja mam duuuza slabosc do wina :-) ale tylko w piatek i sobota
    Ja za winem jakos nie przepadam, pije na endo;) ja ogolnie za alk nie przepadam.

    xnw4dqk3jk6esv7t.png
  • gacka89 Autorytet
    Postów: 847 256

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spinka ale mieszankę wybuchową zrobiłaś. Chciaż w sumie to nie lepiej miałam xD kanpki z serem i szynką do tego śledz, a na koniec wciągnęłam chrupki barbequ xD
    To czekanie tak wpływa czy zachcianki sie nam zaczeły xD

    Laparoskopia- torbiel okołojajnikowa, jajowody drożne
    HSG - oba drożne :-)2018
    PCOS - długie cykle, problem z owłosieniem, owulacja jest!
    wczesne dojrzewanie
    Moje wyniki -ok
    Wyniki nasienia -ok 2018, 2020
    ovarin,
    Stymulacja clo trzecie podejście, metformina
  • Spinka_86 Ekspertka
    Postów: 194 55

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha no ładnie Gacka aż strach pomyśleć co będzie dalej, a do testu jeszcze trochę...

    bd2597be3948e47b5b53dd575ebf3622.png
    85993e3kecgcce4m.png
    Szczęście to coś do zrobienia, ktoś do kochania i nadzieja na coś...
  • gacka89 Autorytet
    Postów: 847 256

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spinka_86 wrote:
    hahaha no ładnie Gacka aż strach pomyśleć co będzie dalej, a do testu jeszcze trochę...
    Nooo, mojego już starsze że bedzie latać w nocy po moje zachcianki hihi

    Laparoskopia- torbiel okołojajnikowa, jajowody drożne
    HSG - oba drożne :-)2018
    PCOS - długie cykle, problem z owłosieniem, owulacja jest!
    wczesne dojrzewanie
    Moje wyniki -ok
    Wyniki nasienia -ok 2018, 2020
    ovarin,
    Stymulacja clo trzecie podejście, metformina
  • agaaa90 Autorytet
    Postów: 830 439

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz po pracy wiec moglam poczytac to tam pisalyscie ;) ja mam 165 cm i waze 55 kg, waga raczej mi sie 3ma ;) nie mam problemu z piciem wody,natomiast zadnych gazowanych napojow nie tykam bo chwile pozniej zaraz mi wywala brzuch ;p a nieznosze tego uczucia :p kawe pije w porywach 3 razy w tyg bo jakos nie mam na nia checi a dwa ze nie dziala na mnie pobudzajaco ... Herbate pije jeszcze rzadziej xD a co do zachcianek to ja bym sie dala pokroic za ketchup i ogorki pod kazda postacia;D uwielbiam :) aaaa i zapomnialabyn o fasolce szparagowej ;D pycha :) tyle,ze jak sie jej najem to potem mnie brzuchol boli ze hoho ;p


    f2wlcwa14j2ws32z.png
    zem39vvjg4h0wvyl.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4180 7486

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 23:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja kluska przy Was straszna, aż wstyd, ale mam bujną przeszłość żywieniową przez co metabolizm koszmarny więc i tak się cieszę że udało mi się ustabilizować wagę żeby nie rosła... 164cm 64kg, więc Oda nie tylko Ty taka niska! :)
    Co do diety ja nie jem mięsa, ryb bardzo mało (za mało..) i prawie nabiału nie jem, jajka jedynie i masło do chleba chociaż kanapek raczej unikam. Teraz przez urlop strasznie jadłam, jak wrócę do pracy wrócę na dobrą ścieżkę :p na śniadanie jakiś mus z owoców albo owsianka, drugie śniadanie jakaś sałatka, obiado-kolacja zwykle jakaś kasza z warzywami chociaż zdążą się frytki czy coś kiepskiego jak czasu na gotowanie nie ma a mąż ma dość kaszy :p w dumie trzy posiłki jem, czasami jakiś owoc. Teraz jak wieczorem biorę bromergon to zawsze coś zjem małego na wieczo inaczej strasznie źle się czuje :(
    Z endo też mam problem, próbuję pić wino czerwone a strasznie mi nie smakuje. Testuje, jutro inne otworze może lepsze będzie...
    Z suplementów ja biorę wit. D3, femibion 1, salfazin, oeparol do tego acard, euthyrox i bromergon. Trochę tego jest...

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My też nic nie robimy ciekawego. Poczytamy i zasniemy pewnie. Niesety zjedlismy fasfooda na kolacje, maz mnie namowil :(
    Jestem zmeczona nie wiem czym :p lenistwem!

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pilik - ja ważyłam ponad 60 kg a jestem niższa i nie uważalam sie za kluske :p chociaz po ubraniach widac bardzo, jak mam jakies z tamtego okresu to mysle ze na ciaze zostawie, ale w glowie tak nie czuje sie szczuplejsza, a moze nie czuje ze bylam za gruba.

    Zdrowe odzywianie jest mega wazne! A waga, wadze nierowna. nieraz ciezsza osoba wyglada lepiej od malowazacej osoby, ktora zle
    Sie odzywia.

    Ja na szczescie wino czerwone lubię, ale jakoś nie mam ochoty i w tym cyklu chyba bezalkoholowo już bedzie.

    Dzis dopiero 4 dpo...

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • agaaa90 Autorytet
    Postów: 830 439

    Wysłany: 14 sierpnia 2017, 23:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie z waga nie zawsze bylo kolorowo... Ale w pore sie opamietalam ;D nie ma co sie sugerowac kg,ktore widzimy na wadze zwlaszcza ze kazda i tak pokaze co innego :p sama wiem kiedy czuje sie najlepiej ;) a co do suplementacji to lykam kwas foliowy i magnez bo zdarza mi sie miec skurcze lydek a czesciej drganie powiek .... Zapytam gina moze mi podpowie co ewentualnie moglabym jeszcze lykac :) no i jak to moje endometrium sie sprawuje bi jak znowu bedzie takie mizwrne to chyba sie wsciekne ....

    Marudaruda lubi tę wiadomość


    f2wlcwa14j2ws32z.png
    zem39vvjg4h0wvyl.png
  • Spinka_86 Ekspertka
    Postów: 194 55

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 06:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny
    Aga potas bierz. W tv reklamują wszędzie magnez ale brak potasu też jest odpowiedzialny za skurcze.
    Miłego dnia Dziewczyny :* <3 ja dzisiaj M wyciągne na przejażdżkę rowerową ;)

    bd2597be3948e47b5b53dd575ebf3622.png
    85993e3kecgcce4m.png
    Szczęście to coś do zrobienia, ktoś do kochania i nadzieja na coś...
  • agaaa90 Autorytet
    Postów: 830 439

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Spinka ;) tak też zrobię i kupię ;) rower bardzo fajna sprawa :D ja za to może przejdę się z M do kina o ile coś z repertuaru nam podejdzie :)


    f2wlcwa14j2ws32z.png
    zem39vvjg4h0wvyl.png
  • SanKwt Autorytet
    Postów: 850 221

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oo a ja sie nie wyspalam.. maz obudził mnie ze jak chce jechac do Torunia to mam sie szykowac juz bo ma mnie zawsze yrzeba czekac;)
    Tak wiec jade na Toruńskiego piernika;) milego dzionka. Czuję sie jak w niedzielę;)

    xnw4dqk3jk6esv7t.png
  • agaaa90 Autorytet
    Postów: 830 439

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Udanego wypadu i mile spędzonego wtorku ;) pogoda zapowiada się przednia więc nic tylko korzystać :D my z M byliśmy w maju w Toruniu i bardzo mi się podobało :)

    SanKwt lubi tę wiadomość


    f2wlcwa14j2ws32z.png
    zem39vvjg4h0wvyl.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej !

    U mnie dziś będzie też leniwy dzień, ale w ogrodzie poleżę, poczytam, może się opalę? Słońce ładnie świeci :)

    A mąż mówi, że jeszcze jakąś wycieczkę zaplanujemy,więc w ogóle bomba! Tymczasem idę na najlepsze naleśniki pod słońcem, jakie robi mój ukochany :)

    Miłego dnia dziewczyny!!

    Do testowania zostało mi "tylko" 9 dni, Gacka i Spinka, Wam już tylko 6 ;)

    Ja w 7dpo mam zrobić badania progesteronu i prolaktyny - gdzieś czytałam, ze już po tym można wykluczyc ciąże (jak są ze wyniki), prawda to?

    * hormony w normie
    * naturalna owulacja
    * badanie drożności - wrzesień 2017
    * słabe wyniki nasienia
  • gacka89 Autorytet
    Postów: 847 256

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! U mnie kolejny dzień nudy, K idzie do pracy, ale jeszcze chwilę czasu mamy więc pójdziemy przynajmniej na spacer :) jutro już do pracy niestety, ale może i dobrze szybciej zleci do testowania

    Temperaturę mierze dla nawyku teraz bo wiem że nic szczególnego mi nie powie przez urlop wstawanie o różnych godzinach, ale wydaje mi się, że po tym jak utrzymywała się na tym samym poziomie, wczoraj spadła, a dzisiaj znowu w górę poszła. Wiem, wiem to nic mi nie daje i nie ma co się nakręcać, ale szyjka dalej wysoko i zamknięta więc może i to jakiś znak :) udanego leniuchowania :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 sierpnia 2017, 11:28

    Laparoskopia- torbiel okołojajnikowa, jajowody drożne
    HSG - oba drożne :-)2018
    PCOS - długie cykle, problem z owłosieniem, owulacja jest!
    wczesne dojrzewanie
    Moje wyniki -ok
    Wyniki nasienia -ok 2018, 2020
    ovarin,
    Stymulacja clo trzecie podejście, metformina
  • Sońkaa Autorytet
    Postów: 582 256

    Wysłany: 15 sierpnia 2017, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uff,nadrobilam Was!

    U mnie dobre wieści o tyle, że chyba jednak miałam owu (gin powiedział, że się nie zanosi). Myślę, że chyba leki trochę mnie ruszyły, bo miałam wyraźne bóle i test owu pozytywny jak nigdy i to w 14 dc co u mnie jest anomalia! Szansa oczywiście wykorzystana należycie <3

    Z supli to wszystko mam w stopce, waga i wzrost 165/67 ( więc mała kluska :p). O tyle w tym dobrze, że mam figurę klepsydry, wąska talia a krągłości w strategicznych miejscach ;) Ale wiecie, że walczę :D

    Też pilam do tej pory mało wody, kawa u mnie musi być konieczne i jadłam nieregularnie.

    Teraz wykluczyłam z zalecenia gina węgle i cukier, sama z siebie alko, chociaż zdarza mi się zgrzeszyc niestety ostatnio ( wiecie jak jest - rocznica, wypad do brata, ale staram się dalej ;) )

    I czekamy na dobre wieści od najwcześniej testujących! :-*

    10 cs szczęśliwy <3

    ckaiyx8d0qvwe3ub.png
‹‹ 154 155 156 157 158 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego