X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starając się o pierwsze dziecko
Odpowiedz

Starając się o pierwsze dziecko

Oceń ten wątek:
  • Agu90 Przyjaciółka
    Postów: 200 44

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda_33 wrote:
    Nie znam się Kochana na temp, ale ja z rozczarowaniem piję kawę , że mnie nie odrzuca,
    Bo to mialy wszystkie moje kolezanki w @. Jedna to miala test negatywny w dniu spodziewanej @ a kawy nie moga wypic i powtorzyla test i sie udalo :)
    Ja się w sumie na temp też nie znam, dopiero w tym cyklu zaczęłam mierzyć. A mój organizm żyje własnym życiem więc ciężko coś z tych moich pomiarów wywnioskowac. W każdym razie jeśli u mnie to byłaby ciąża, to byłby CUD.

    p19us65g7l1efcda.png
  • Agu90 Przyjaciółka
    Postów: 200 44

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oda_33 wrote:
    Mysle, ze trzeba czerpac radosc z tego, ze mamy przy sobie takich cudownych przyszlych ojcow. Nie mozesz sie obwiniac, bo to na pewno zle wplynie na starania. A jak sie kochacie to predzej, czy pozniej, ale sie uda!
    Wasze dziecko bedzie po prostu wyjatkowe, jak sie pojawi, zobaczysz je, to zrozumiesz ze warto bylo na nie tyle czekac i donrze ze sie wczesniej nie udalo, bo teraz masz takie cudo.

    Ja tak sobie tlumcze :))

    Dokładnie, pięknie napisane

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 czerwca 2017, 10:47

    p19us65g7l1efcda.png
  • Oda_33 Autorytet
    Postów: 1355 257

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 10:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    papillon26 wrote:
    Ahh tak mi dobrze sie z Wami pisze. Ze tez mi placa za to siedzenie na kom :p w sumie raz nie zawsze


    Mi tez sie z Wami dobrzr pisze! Tylko mieszkanie wyglada caly czas bez zmian :) moj szanowny malzonek dopiero wstaje, a ja czekam glodna ze sniadaniem na niego. Ale nie mialam serca go budzic.