X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Staramy się i wspieramy
Odpowiedz

Staramy się i wspieramy

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 września 2015, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev ty zaciążyc musisz a nie ;)
    Nitka88 cóż i tak bywa pewnie dlatego ze prowadze wykres i ogólnie to napewno ma wielki wplyw na podejscie i psychike moze nawet nie jestem tego swiadoma :)
    Dlatego teraz prawdopodobnie nie bede go prowadzic...
    Postaram sie ogólnie nie myslec o ciązy i zajscu ..może to pomoże i bedzie niespodzianka jak z synkiem :)

    Ev lubi tę wiadomość

  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 26 września 2015, 23:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kat wiem :)) mam nadzieje ze niebawem .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 06:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochane :)

    U mnie dziś lekki spadek tepki ( jednak nie ponizej 0,2 :p) ... @ puki co nie widac , ale ona lubi zaskakiwac :) . No nic ... Czekam dalej . Wg OWF powinna pojawić się w środe ale wg mnie i dł. moich cykli - dziś . Tylko jesli owu wystapila serio w niejscu gdzie mi ja OWF wyznaczyl , to jest prawdopodobienstwo ze faktycznie przyjdzie w środe.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września 2015, 10:04

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Karolla. Autorytet
    Postów: 373 300

    Wysłany: 27 września 2015, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)

    Jak tam weekend mija? ;)
    Ev, masz jakies objawy?
    Nitka, ktory to wasz cykl staran?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września 2015, 11:54

  • Nitka88 Przyjaciółka
    Postów: 74 47

    Wysłany: 27 września 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Karolla to nasz pierwszy cykl staran chociaz od czasu slubu a minely juz 3 lata nigdy sie nie zabezpieczalismy a dzidzi nie ma moze po prostu nie utrafialismy bo wtedy o tym nie myslalam ale wczoraj sie troche przestraszylam bo ostatnio robilam sobie badania ogolne i dopiero spojrzalam na wyniki tsh tarczycy Ze wzgledu ze choruje na niedoczynnosc i sie lecze stwierdzilam ze jest ok i nie zajrzalam bo inne wyniki byly mi bardziej potrzebne do innej dolegliwosci no i co okazalo sie ze mimo ze biore leki juz baardzo dlugo to wynik tsh wynosi 4.3! Normy nie mam napisanej ale z tego co sie orientuje jest do 4.2.. takze boje sie ze bede miala problem z zajsciem poki tego nie zbije chociaz dziewczyny na forum pisaly ze zachodzily w ciaze pomimo wysokiego tsh Hmm jutro pd tazu zapisuje sie do endokrynologa no i co za kilka dni owulacja o ile bedzie i mam nadzieje ze ten cykl nie okaze sie przez to zmarnowany..

    614f516043.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolla. wrote:
    Hej dziewczyny :)

    Jak tam weekend mija? ;)
    Ev, masz jakies objawy?
    Nitka, ktory to wasz cykl staran?

    Powoli i do przodu :). Troche mnie boli brzuch jak na @ i mam gazy :/ ale to juz od jakiegos czasu .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • słońce82 Ekspertka
    Postów: 129 102

    Wysłany: 27 września 2015, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nitka88 wrote:
    Hej Karolla to nasz pierwszy cykl staran chociaz od czasu slubu a minely juz 3 lata nigdy sie nie zabezpieczalismy a dzidzi nie ma moze po prostu nie utrafialismy bo wtedy o tym nie myslalam ale wczoraj sie troche przestraszylam bo ostatnio robilam sobie badania ogolne i dopiero spojrzalam na wyniki tsh tarczycy Ze wzgledu ze choruje na niedoczynnosc i sie lecze stwierdzilam ze jest ok i nie zajrzalam bo inne wyniki byly mi bardziej potrzebne do innej dolegliwosci no i co okazalo sie ze mimo ze biore leki juz baardzo dlugo to wynik tsh wynosi 4.3! Normy nie mam napisanej ale z tego co sie orientuje jest do 4.2.. takze boje sie ze bede miala problem z zajsciem poki tego nie zbije chociaz dziewczyny na forum pisaly ze zachodzily w ciaze pomimo wysokiego tsh Hmm jutro pd tazu zapisuje sie do endokrynologa no i co za kilka dni owulacja o ile bedzie i mam nadzieje ze ten cykl nie okaze sie przez to zmarnowany..
    Też mam niedoczynność tarczycy, moja endo mowi, że przy staraniach o dziecko idealny wynik tsh to w granicach 1, twierdzi też, że wysokie tsh nie jest powodem niemożności zajścia w ciążę, ale trudno ją utrzymać.

    3jgxrjjgmue5631q.png
  • Nitka88 Przyjaciółka
    Postów: 74 47

    Wysłany: 27 września 2015, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    słońce82 wrote:
    Też mam niedoczynność tarczycy, moja endo mowi, że przy staraniach o dziecko idealny wynik tsh to w granicach 1, twierdzi też, że wysokie tsh nie jest powodem niemożności zajścia w ciążę, ale trudno ją utrzymać.

    Masz rację wiec jutro koniecznie sie umawiam bo takiego wysokiego wyniku nie widzialam u siebie juz dawno

    614f516043.png
  • Karolla. Autorytet
    Postów: 373 300

    Wysłany: 27 września 2015, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wczoraj troche pobiegałam, pogoda sprzyjała, wiec rozładowałam troche stres, dzisiaj może uda mi sie wyciagnac meza na jakas wycieczke ;)

    Nitka, my tez jestesmy dwa lata po ślubie, do marca tego roku sie zabezpieczalismy, pozniej uwazalismy a staramy sie teraz drugi cykl. Czasami troszke zaluje,ze zabezpieczalismy sie przez te dwa lata po ślubie ale czasu nie cofniemy, trzeba isc do przodu.

    Mnie zastanawia mój śluz kilka dni po owu miala sucho, pozniej juz morko, sluz ogolnie lepki, dosyc gesty a dzis jakis wodnisty i nawet troche rozciagliwy a @ powinnam dostac za 2 dni...chyba w nastepnym mscu przestane zwracac tak obsesyjnie uwage na ten sluz bo sama nie wiem co mam myslec :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września 2015, 13:27

  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolla nie mysl o tym :) co ma byc to bedze :) ma byc dzidzia bd dzidzia a jak @ bd @ :) .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 27 września 2015, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczynki troszkę mnie nie było bo zajecia były jakies caly czas.waczoraj w gościach, dziś na grzybach pol dnia. Ktoras testowala? cos się zmienilo?

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • Karolla. Autorytet
    Postów: 373 300

    Wysłany: 27 września 2015, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev wrote:
    Karolla nie mysl o tym :) co ma byc to bedze :) ma byc dzidzia bd dzidzia a jak @ bd @ :) .

    :) Chciałabym odpuścić i nie myśleć, tylko jak to zrobić? :P

    zuzanna, udało sie cos zanelezc :D? My pojechalismy do lasu pochodzilismy z pol godziny i nic nie znalezlismy, nie ma grzybów u nas.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września 2015, 18:18

  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolla. wrote:
    :) Chciałabym odpuścić i nie myśleć, tylko jak to zrobić? :P

    zuzanna, udało sie cos zanelezc :D? My pojechalismy do lasu pochodzilismy z pol godziny i nic nie znalezlismy, nie ma grzybów u nas.

    Po prostu starac sie myslec o czyms innym :) , trzeba sie uzbroić w cierpliwość i pozytywne myślenie ( ja sie staram ) :) .

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleeee tu cicho :((

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Nitka88 Przyjaciółka
    Postów: 74 47

    Wysłany: 27 września 2015, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niedziela jest wiec wiekszosc dziewczyn pewnie w gosciach jest :)

    Ev lubi tę wiadomość

    614f516043.png
  • Karolla. Autorytet
    Postów: 373 300

    Wysłany: 27 września 2015, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ev, staram sie zajac tez czyms innym, moim handmade albo chodze od czasu do czasu na zumbe, ten stres przychodzi w drugiej polowie cyklu, bardzo bardzo chce myslec pozytywnie i nawet moze za bardzo sie nakrecilam, moze zbyt bardzo nastawilam sie, ze uda sie za pierwszym strzałem? :P dobra, juz nie rozmyślam i nie bede o tym myslec, tak bedzie lepiej ;) bo myslenie tu nie pomaga :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 września 2015, 20:24

  • zuzanna Autorytet
    Postów: 736 351

    Wysłany: 27 września 2015, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolla. wrote:
    :) Chciałabym odpuścić i nie myśleć, tylko jak to zrobić? :P

    zuzanna, udało sie cos zanelezc :D? My pojechalismy do lasu pochodzilismy z pol godziny i nic nie znalezlismy, nie ma grzybów u nas.
    No zaczely się pokazywać. Pol reklamówki uzbieraliśmy. Duzo rydzow się pojawilo. Cieszy jak się cos znajduje a pozatym fajne dotlenienie jak się pochodzi po lesie.

    ponad 3 lata starań...
    01.17 IVF- 10 dpt- beta 80, 13 dpt- beta 394, 15 dpt beta 763.
    11.01.16 1 IUI :-(, 28.04.16 2 IUI :-(
    eiktdqk3hdkjj4b6.png
  • Ev Autorytet
    Postów: 1199 554

    Wysłany: 27 września 2015, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak :)) Ja się gościłam wczoraj :) .

    No to super , masz zajedzie a to najważniejsze ;) . Rozumiem Cie i w cale sie nie dziwie.

    J a teraz czytam ze jak sie przyjmuje progesteron to tempka wzrasta - wiec juz wiem skad u mnie prawdopodobnie ten wzrost temperatury po 20 dc.

    Tylko gdzie moja @ !? ;/

    8599yx8d9t871y8x.png
    eoc93ew1yklyxdn4.png
  • Nitka88 Przyjaciółka
    Postów: 74 47

    Wysłany: 27 września 2015, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czytalam teraz troszke o oleju z wiesiolka i mam do Was pytanie lepszy jest olej czy tabletki? Podobno poprawia ilosc i jakoś sluzu a u mnie z tym ciężko jest

    614f516043.png
  • maluutka90 Ekspertka
    Postów: 248 213

    Wysłany: 27 września 2015, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny przepraszam, za ciszę... Ale tak jakoś nie było zbytnio czasu do pisania... Ja jutro idę na obserwację.. i zobaczymy.. szału się nie spodziewam, bo generalnie poza lekkim pobolewaniem lewego jajnika, nie mam żadnych objawów owu. Więc sądzę, że CLO nie podziałało.. :(

    f2w33e3khxcaayjq.png
‹‹ 135 136 137 138 139 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ