X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania 40+
Odpowiedz

Starania 40+

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Gosiu ciesze sie,ze u Was wszystko dobrze :) no i szok jak czas leci corka juz do zerowki WOW !!!
    Jak rodzilam synka byla ze mna babka co rodzila pierwsze dziecko i miala 47 lat i mowila, ze chce miec wiecej dzieci i chce szybko o nie zawalczyc :)

    Akinom a lekarze po poronieniach zalecili Ci jakies badania i wsparcie lekami na czas ciazy?
    Pytam bo po mojej walce wiem jakie to wazne choc z drugiej strony tez genetyk nam mowila,ze najwazniejsze jest trafic na dobre jajeczko i plamnik bo czasem mimo brania tony lekow tez sie nie udaje. Trudne to wszystko do ogarniecia ale wuem,ze nadzieje trzeba miec.
    My najdluzej utrzymalismy ciaze do 13/14 tc i byla to ciaza blizniacza po niej dopiero po 11 miesiacach zaszlam w ciaze z synkiem tylko mialam lyzeczkowanie i troche musielismy odczekac a potem jakos sie nie udawalo.
    Dziewczyny dobrego dnia i weekendu zycze :)

  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 10:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia7122 wrote:
    Nie gniewam się też nie lubię pisać z telefonu.
    Mam w pracy koleżankę która urodziła córkę w wieku 48 lat ma 14 syna. Ciąża bezproblemowa miała cukrzycę ale to częsta przypadłość. Te późne ciąże nie są teraz wcale rzadkością.
    No tylko ze nie ktore zachodzą bezproblemowo a nie ktore mają sporo komplikacji albo strat to chyba tylko duze szczescie i cud😘😘

  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 13:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Hej.
    Gosiu ciesze sie,ze u Was wszystko dobrze :) no i szok jak czas leci corka juz do zerowki WOW !!!
    Jak rodzilam synka byla ze mna babka co rodzila pierwsze dziecko i miala 47 lat i mowila, ze chce miec wiecej dzieci i chce szybko o nie zawalczyc :)

    Akinom a lekarze po poronieniach zalecili Ci jakies badania i wsparcie lekami na czas ciazy?
    Pytam bo po mojej walce wiem jakie to wazne choc z drugiej strony tez genetyk nam mowila,ze najwazniejsze jest trafic na dobre jajeczko i plamnik bo czasem mimo brania tony lekow tez sie nie udaje. Trudne to wszystko do ogarniecia ale wuem,ze nadzieje trzeba miec.
    My najdluzej utrzymalismy ciaze do 13/14 tc i byla to ciaza blizniacza po niej dopiero po 11 miesiacach zaszlam w ciaze z synkiem tylko mialam lyzeczkowanie i troche musielismy odczekac a potem jakos sie nie udawalo.
    Dziewczyny dobrego dnia i weekendu zycze :)
    Nie skarbie nie zalecili żadnych badań,choć o nie błagałam!! Bo uznali że jak urodziłam 6 dzieci to jestem zdrowa a przecież każdy głupi wie że z wiekiem to jest różnie! Dzięki temu że mam wykresy,mierze temperaturę i kilka badań zrobiłam we własnym zakresie dowiedziałam się że mam nie domogę ciałka żółtego,ze mam podwyższone przeciw ciała anty TPO,zrobiłam sobie USG tarczycy mam tam jakiegoś guzka i z prawej strony złe przepływy ,w ciągu 10 miesięcy byłam 3 razy w ciąży więc w sumie jestem płodna ale coś idzie nie tak i nie wiem czy to z racji wieku te jajeczka dnia nie są zdrowe czy może mój organizm zgłupiał i sam atakuje zarodka! Ale na te badania nie stety już mnie nie stać! Musiała bym zrobić więcej badań w kierunku wszystkich przeciw ciał!

  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny mam nadzieję,że mnie przyjmiecie do waszego grona,przyznam,że szukałam Monia na jakim forum piszesz ☺️ Mam juz 47 lat i 3 dzieci,dwoje dorosłych (27 i 24) i 6 latka,moje ogromne szczęscie😍 Od urodzenia malego w sumie staralam sie o jeszcze jedno dziecko,rownolatka dla najmlodszego ale niestety miałam 2 poronienia ,ostatnie w kwietniu 2018 i kilkacb. Wiem że mam male szanse ale nadzieja ciągle jest więc sie staram,mierze,macam i czekam co miesiąc przyjdzie @ czy nie,narazie sie nie udaje niestety. Pozdrawiam wszystkie starające i te już z brzuszkami😘😘😘😘

    Samanta1006
  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samanta72 wrote:
    Hej dziewczyny mam nadzieję,że mnie przyjmiecie do waszego grona,przyznam,że szukałam Monia na jakim forum piszesz ☺️ Mam juz 47 lat i 3 dzieci,dwoje dorosłych (27 i 24) i 6 latka,moje ogromne szczęscie😍 Od urodzenia malego w sumie staralam sie o jeszcze jedno dziecko,rownolatka dla najmlodszego ale niestety miałam 2 poronienia ,ostatnie w kwietniu 2018 i kilkacb. Wiem że mam male szanse ale nadzieja ciągle jest więc sie staram,mierze,macam i czekam co miesiąc przyjdzie @ czy nie,narazie sie nie udaje niestety. Pozdrawiam wszystkie starające i te już z brzuszkami😘😘😘😘
    Hej Samiś witaj skarbie😘😘

  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Monia,jak sie czujesz,pytam bo nie mam za bardzo gdzie do Ciebie napisać a nie lubie wysylac wiadomosci bo tez pisze z telefonu😉

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2020, 16:20

    Samanta1006
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Akinom rozumiem z tymi badaniami wszystko niestety kosztuje a tez lekarze nie lubia zlecac badan kobietom w naszym wieku.
    A to co zdiagnozowalas to lekarze Cie w tym wsparli,bierzesz progesteron i cos na tarczyce? Pytam bo zwlaszcza problem z tarczyca moze powodowac poronienia ( ja mam haschimoto i guzki na tarczycy).
    Przepraszam,ze tak dopytuje ale chciapabym jakos pomoc ile potrafie. Jak nie chcesz nie odpowoadaj zrozumiem.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Samanto <3
    Nadzieja zawsze musi byc i wola walki to najwazniejsze :)
    Powodzenia życze :)

  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Witaj Samanto <3
    Nadzieja zawsze musi byc i wola walki to najwazniejsze :)
    Powodzenia życze :)
    A ty jeszcze sie starasz czy tylko wspierasz i przyjaznisz sie z dziewczynami z forum?

    Samanta1006
  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytam bo od poczatku chciałam maluszka w podobnym wieku jak Maksiu,moj najmłodszy synuś,niestety się nie udaje a różnica juz coraz wieksza będzie między nimi niestety...

    Samanta1006
  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samanta72 wrote:
    Hej Monia,jak sie czujesz,pytam bo nie mam za bardzo gdzie do Ciebie napisać a nie lubie wysylac wiadomosci bo tez pisze z telefonu😉
    W sobotę poroniłam, powiedziałam sobie ze juz tyle a po paru dniach poczułam jeszcze większe pragnienie😁 ale ten cykl sie oczyszczam, lekarz radził chociaż 2 miesiące odpoczynku, spróbuję teraz podejść do tego naprawdę spokojnie bez spiny, zobaczymy czy wytrwam!? Hi hi

  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciałabym by jakiś dobry lekarz wysłał mnie na badania wszystkich przeciwciał! Czy lekarz rodzinny moze to zrobić kochane wiecie może??

  • gosia7122 Autorytet
    Postów: 1145 4582

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę że forum się rozwija a brałyście sos na wspomożenie owolacji. Ja miałam niby wzorcowe wyniki i wykresy a ciąży 3 lata nie było. Brałam clo i w drugim cyklu się udało. Nie wiem czy to pomogło czy to był mój szczęśliwy cykl. Byłam już Bliska rezygnacji no bo ile można się starać.

    inessa lubi tę wiadomość

    201408184765.png
  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia7122 wrote:
    Widzę że forum się rozwija a brałyście sos na wspomożenie owolacji. Ja miałam niby wzorcowe wyniki i wykresy a ciąży 3 lata nie było. Brałam clo i w drugim cyklu się udało. Nie wiem czy to pomogło czy to był mój szczęśliwy cykl. Byłam już Bliska rezygnacji no bo ile można się starać.
    Gosia a co to jest to clo?

  • Akinom 59 Autorytet
    Postów: 996 543

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inessa wrote:
    Hej.
    Akinom rozumiem z tymi badaniami wszystko niestety kosztuje a tez lekarze nie lubia zlecac badan kobietom w naszym wieku.
    A to co zdiagnozowalas to lekarze Cie w tym wsparli,bierzesz progesteron i cos na tarczyce? Pytam bo zwlaszcza problem z tarczyca moze powodowac poronienia ( ja mam haschimoto i guzki na tarczycy).
    Przepraszam,ze tak dopytuje ale chciapabym jakos pomoc ile potrafie. Jak nie chcesz nie odpowoadaj zrozumiem.
    No coś ty kochanie ja będę wdzięczna za każdą pomoc 😘 podobno że mam Hashimoto,ale wyniki TSH,FT3 i FT4 mam super,więc endokrynolog stwierdził że to nie nadaje się jeszcze do leczenia,boję się że mam jakieś mutacje!! Ale tak jak mówisz lekarze nie chcą dawać skierowań na badania

    inessa lubi tę wiadomość

  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Monia chyba po poronieniu kazda z nas tak ma ,że dopiero pragnienie maleństwa wzrasta mimo strachu. Ja mialam czyszczenie,więc trochę potrwalo zanim moglam zacząc bo pani czyszcząca stwierdzila ze ja juz dzieci mam więc nie trzeba sie starac i wyczysciła na maksa niestety i endo bylo tak malenkie ze nawet gdyby się udalo to zarodek nie mial szans na zagnieżdżenie. Nic nie biorę bo moj ginekolog mówi ze jak sie uda to i tak bedzie cud,na wlasną rękę biorę biosteron i ostatnio castagnusa na wyrownanie cyklu bo ostatnie 3 cykle miałam po ok 60 dni☹

    Samanta1006
  • Samanta72 Przyjaciółka
    Postów: 80 64

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Gosia a jak u ciebie z fsh i lh bo u mnie fsh 26 a lh 16.6 czyli już dość wysokie?

    Samanta1006
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samanto powiem tak marzy nam sie 3 Maluch ale staramy sie juz na luzie bo za duzo przejsc za nami a 2 Cuda juz mamy. Choc nie powiem,ze bardzo bysmy sie cieszyli jakby jeszcze jeden cud sie zdarzyl :)

  • gosia7122 Autorytet
    Postów: 1145 4582

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akinom 59 wrote:
    Gosia a co to jest to clo?
    Jest to lek na wywołanie owolacji closcibegyt poprawia też jakość jajeczek podobno moja gin zapisała mi po drugim poronieniu.

    inessa lubi tę wiadomość

    201408184765.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 stycznia 2020, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akinom a endokrynolog robil Ci USG?
    Bo ja mam haschi stwierdzone na podstaeue ant tg i tpo oraz wlasnie obrazu usg bo tsh i ft3 oraz ft4 zwykle mieszcza sie w normach.
    Co do mutacji tez niestety mam ale genetyk twierdzi,ze jak sa hetero to je ma pilowa ludzkosci i one raczej wplywu nie maja na poronienia no ale co lekarz to inna teoria. Ja w ciazy muszr brac i profesteron i heparyne bo mi wyszedl zespol antyfisfolipidowy mam zaburzrnia krzepniecia no i przez mutacje wieksza dawke kwasu foliowego a to akurat polecam brac kazdej kobuecie i mezczyznie na lepsze plemniki. Biore tez witD moj maz rowniez. A i Acard od lat biore na lepsze przeplywy rownuez przeplywy w macicy.

1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ