Forum Starając się - ogólne Starania o drugiego maluszka
Odpowiedz

Starania o drugiego maluszka

Oceń ten wątek:
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5938 1497

    Wysłany: 6 października 2016, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita obstawiam @ na 20-21.10 wiec w tych dniach jak @ nie przyjdzie to testuje :) ale mam tez innym plan mianowicie zrobię moze betę jakos 18.10 zeby miec pewność jak wyjdzie ze ciąży nie ma to ide do gina po tabl przesuwające @ bo nie chce jej miec na ślubie

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 6 października 2016, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej:)mi dzis ovu wyznaczyl dzien owulacji.. Ciekswe jest to ze przed domniemana owulacja bylam u gina, stwierdzil ze juz po owulacji.. A po wizycie na drugi dzien testy ovu zaczely pieknie wychodzic:) plus sluz sie pojawil.. Nic z tego nie rozumiem.. Mam bialy sluz ale nie wiemczy to nie przez progesteron ktory biore..

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • Magdziunia12 Przyjaciółka
    Postów: 96 51

    Wysłany: 6 października 2016, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kobiety jak tam kolejne ciężkie dni starań? Ja wam powiem że jak w tym miesiącu pojawi się @ to będę bardzo zawiedziona i przestraszona bo co 2 dni strzelamy równo. A tu takie jaja

    f2w3rjjgaua4gbje.png

    74di9vvjgrdnsmro.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5938 1497

    Wysłany: 6 października 2016, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziunia wiesz ze wiele czynników musi sie złożyć zeby się udalo :) czasem wystarczy raz w miesiącu i sie uda :P
    Kiedys gdzies przeczytałam ze poczecie dziecka to cud :) i o tym zawsze mysle jak sie nie udaje kolejny miesiąc. Ze ten cud w końcu nadejdzie w odpowiednim czasie :) pewnie wtedy kiedy nie będziemy sie go spodziewac

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 7 października 2016, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdziunia12 wrote:
    Hej kobiety jak tam kolejne ciężkie dni starań? Ja wam powiem że jak w tym miesiącu pojawi się @ to będę bardzo zawiedziona i przestraszona bo co 2 dni strzelamy równo. A tu takie jaja

    No u nas tez co dwa dni <3 i widzę że nic z tego :(

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

  • santoocha Autorytet
    Postów: 3387 6121

    Wysłany: 7 października 2016, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    6dpo. Jeszcze tyle czasu!

    Mi się wydaje, że mogłam być we wczesnej ciąży w poprzednim cyklu, bo miałam w 10dpo rano lekkie różowe plamienie (zagnieżdżenie?), a w 12dpo przyszla @ i była bardziej obfita niż zazwyczaj.

    Takie moje rozkminy....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 października 2016, 07:24

    HquGp2.png
    MnW9p2.png

    9cs7p1.png
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 7 października 2016, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny:) znikam stad bo moj wypowiedzi sa omijane i bez sensu chyba zebym pisala sama do siebie:( zycze wszystkim szczescia i samych pozytywnych testow.

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • Kat83 Autorytet
    Postów: 951 285

    Wysłany: 7 października 2016, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika :) jest cala banda bab na forum i wiele rozmow rownoleglych w kazdym watku ;) Czasem sie cos gubi po drodze, ot co. Nie przejmuj sie :)

    santoocha, o rany, ja tez tak rozkminialam, wscieku mozna dostac, bo sie czlowiek i tak nie dowie ;)

    60 cs......
    PCO
    7 cykli z Clo
    hsg 05.16 jajowody drozne
    laparo 08.17 tuning :)
  • Magdziunia12 Przyjaciółka
    Postów: 96 51

    Wysłany: 7 października 2016, 12:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny gdzie jestescie bo widzę że nas tu Bardzo malo

    f2w3rjjgaua4gbje.png

    74di9vvjgrdnsmro.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 października 2016, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w pracy siedzę :)

    w weekendy odpoczywam od komputera i internetu :)

  • Kasiula09 Autorytet
    Postów: 2497 1836

    Wysłany: 7 października 2016, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita wrote:
    ja w pracy siedzę :)

    w weekendy odpoczywam od komputera i internetu :)

    u mnie dokładnie to samo :) tyle że w weekendy brak czasu na wchodzenie.

    3jgx43r8irebp29g.png
    iv09ej28dcmqad95.png
  • Malinka181216 Koleżanka
    Postów: 52 19

    Wysłany: 7 października 2016, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja w domu. tata dzisiaj zjezdza z znajomymi z niemiec na weekend. 10 osob. nie wiem w co najpierw rece wlozyc. do tego moja matka nie znosi jak przyjezdzaja goscie(dla niej cale zycie to siedzenie przed tv) wiec jest afera za afera czepia sie o wszystko.

  • Pianistka Autorytet
    Postów: 6780 2545

    Wysłany: 7 października 2016, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    halo halo :) a gdzie tu II kreseczki?
    u mnie chyba beta pięknie rośnie bo test już dzisiaj wyszedł prawdopodobnie maksymalnie ciemny :) jest super
    wiruskuję! ^*$)*)^$%&)$%*)%$(

    zFolwarku, Kat83 lubią tę wiadomość

    zrz6f71x2ep3qd02.png

    relgjw4z62i31eb7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 października 2016, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    super Pianistko, zazdroszcze <3

  • Magdziunia12 Przyjaciółka
    Postów: 96 51

    Wysłany: 7 października 2016, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistko super. Bardzo Ci zazdroszczę. Ja w weekend na uczelnie.

    f2w3rjjgaua4gbje.png

    74di9vvjgrdnsmro.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5938 1497

    Wysłany: 7 października 2016, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pianistko ja rowniez sie ciesze :)

    Mi pol dnia zajelo pieczenie torta pietrowego :D wyprawiamy jutro 5 urodziny synka :)

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • santoocha Autorytet
    Postów: 3387 6121

    Wysłany: 7 października 2016, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słuchajcie mam pytanie. Czy gdy sprawdzacie szyjkę macicy to nie macie wrażenia, że jest cały czas otwarta? Przed ciążą super czułam kiedy była otwarta, a kiedy zamknięta, a teraz non stop taka sama...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 października 2016, 17:21

    HquGp2.png
    MnW9p2.png

    9cs7p1.png
  • Adele27 Autorytet
    Postów: 5938 1497

    Wysłany: 7 października 2016, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Santoocha ja nie pomoge. W ogole nie umiem gadac szyjki. Ale czytalam ze po porodzie szyjka moze byc ciagle troche otwarta

    Syn 10.2011 ♥️
    Starania od luty 2016
    25.07.19 - II kreski ♥️
    (wakacje+lametta :))

    mhsv2n0as8v3ms2c.png
  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 7 października 2016, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adele27 wrote:
    Santoocha ja nie pomoge. W ogole nie umiem gadac szyjki. Ale czytalam ze po porodzie szyjka moze byc ciagle troche otwarta

    Ja tez tak czytałam, ze jest niedomknięta po ciązy ;)

    U mnie dziś 28dc, 10 dpo, mam cykle 27-28 dni, ale spadek temp jest wiec marnie widzę szansę na II krechy. Chociaz jak przegladam niektore wykresy ciążowe, to z takich spadkowych też są ciąże, wiec jakąs tam malutką nadzieję jeszcze mam

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

  • She86 Autorytet
    Postów: 825 858

    Wysłany: 7 października 2016, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    Hej hej:)mi dzis ovu wyznaczyl dzien owulacji.. Ciekswe jest to ze przed domniemana owulacja bylam u gina, stwierdzil ze juz po owulacji.. A po wizycie na drugi dzien testy ovu zaczely pieknie wychodzic:) plus sluz sie pojawil.. Nic z tego nie rozumiem.. Mam bialy sluz ale nie wiemczy to nie przez progesteron ktory biore..

    Pewnie tak, ja też biorę teraz luteinę i jest białawy :) Ale w większosci taki wodnisty bardzo, aż mnie zalewa momentami i latam sprawdzać czy to już @

    Natalia <3 27.03.2016
    3i49krhmwfp2unuq.png
    ckaiqqmzo2wel1fv.png

‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego