Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
-
WIADOMOŚĆ
-
.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 16:06
Zuza33 lubi tę wiadomość
-
AJ ja zwiększam prg to miewam gluty w pierwszych chwilach jego zapodania - moze w naturze też to tak działa? na naturze nie znam się, co prawda bo to, co naturalne to występuje akurat przeciwko mnie ale w sprawie prg - byłabym za. Zwłaszcza, ze Martynka nie pisze o żadnych kolorach, odbarwieniach. Tylko o ilości tego co z niej wylatuje.według OM
Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
cykle 28 - dniowe; 14 cs -
Kuchcinka wrote:Tasza głupia prośba z mojej storny, ale jak będziesz sie lepiej czuła i będziesz miała chwilkę i ochotę to wygooglujesz cos na temat tego jak wysokie AMH moze informować o złej jakości komórek jajowych? Kurde ja szukałam i nie moge niczego sensownego znaleźć , a Tobie takie reserch'e zawsze swietnie idą
Mój lekarz powiedział ze AMH 6,2 moze świadczyć o złej jakości jajeczek, PCOS nie mam wiec nie wiem skąd taki wynik i sie teraz martwię
... jeśli sie oczywiście nie czujesz na siłach zeby czegokolwiek szukać to nie ma sprawy
jesteś tutaj po prostu nasza nieoceniona encyklopedia wszelkiej wiedzy
ja mam w rodzinie informatyków ;)znajdę Ci. Nie ma sprawy.
Wojcinka lubi tę wiadomość
według OM
Tasza wrote:to nie mi tak tak dobrze idzie
ja mam w rodzinie informatyków ;)znajdę Ci. Nie ma sprawy.
-
nick nieaktualnyKuchcinka wrote:Tasza głupia prośba z mojej storny, ale jak będziesz sie lepiej czuła i będziesz miała chwilkę i ochotę to wygooglujesz cos na temat tego jak wysokie AMH moze informować o złej jakości komórek jajowych? Kurde ja szukałam i nie moge niczego sensownego znaleźć , a Tobie takie reserch'e zawsze swietnie idą
Mój lekarz powiedział ze AMH 6,2 moze świadczyć o złej jakości jajeczek, PCOS nie mam wiec nie wiem skąd taki wynik i sie teraz martwię
... jeśli sie oczywiście nie czujesz na siłach zeby czegokolwiek szukać to nie ma sprawy