X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
Odpowiedz

Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...

Oceń ten wątek:
  • Wojcinka Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2017, 15:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 16:06

Zuza33 lubi tę wiadomość

Życie na pustyni📍Abu Dhabi
    34 👩 🧔‍♂️31
    • 2015-2017 - starania z ex: 17cs, 2 poronienia
    • 2021 - powrót do starań po 4 latach przerwy
    🌸 Maya z 2cs 💛 15/03/2022
    • 2024 - starania o rodzeństwo
    🌸 Lea z 4cs 💛 12/07/2025

Rodzina w komplecie 👨‍👩‍👧‍👦💗

age.png

age.png
  • Tasza Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2017, 15:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    AJ ja zwiększam prg to miewam gluty w pierwszych chwilach jego zapodania - moze w naturze też to tak działa? na naturze nie znam się, co prawda bo to, co naturalne to występuje akurat przeciwko mnie ale w sprawie prg - byłabym za. Zwłaszcza, ze Martynka nie pisze o żadnych kolorach, odbarwieniach. Tylko o ilości tego co z niej wylatuje.

według OM
    cd9bvfxmx4d8chbr.png
    cd9bvfxmn74huw9m.png
    Aniołek (początek 6t.c.), 3 c.biochemiczne
    cykle 28 - dniowe; 14 cs
  • Effy Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2017, 15:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Effy wrote:
    Haaa nieźle! :P
    idziemy w styczniu jak burza. Będzie dobrze. Kuchcninka Ty doobrze wiesz że się uda.
    Przeczytałam super sen :D!! proroczy :P

ckai3e3kx36ebscz.png
  • Tasza Autorytet

Wysłany: 2 stycznia 2017, 15:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote: