Forum Starając się - ogólne Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...
Odpowiedz

Starania o dziecko 2016 - 2017 cd KAFE...

Oceń ten wątek:
  • Zuza33 Autorytet
    Postów: 2311 3079

    Wysłany: 14 marca 2017, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Charlutek super! To na prawdę dobra informacja :) od jutra leki i wszystko już będzie dobrze zobaczysz :) fajnie ze się tam jednak Tobą zajęli bo ciagle tu czytam ze zagranica wczesna ciąża to nie ciąża a jednak :)

    No niestety jaja sobie robią aż mi się nie chce o tym już pisać, fiuty z energii (tej co się oddała opatrzności Bożej -.- nie wiem czy o tym słyszałyście O.o ) sobie jaja robią , nie zdziwię się jak jutro tez prądu nie będzie... Najgorsze jest to ze w niedziele pojechałyśmy na zakupy i zrobiłyśmy masę zapasów, właśnie wróciłyśmy od jednej koleżanki z kursu u której usmazylysmy całe mięso które się rozmroziło... także mam teraz gar spagetti i 3 opakowania sznycli z indyka usmażone... Paula ma drugie tyle ...

    A Effy jeśli Cię to pocieszy to tez mam tylko jedna pare kapci Haha ;)


    A ja nie mam pomysłu i siły na obiady ....dawaj te gary do mnie :)

  • Wojcinka Autorytet
    Postów: 759 1224

    Wysłany: 14 marca 2017, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza33 wrote:
    A ja nie mam pomysłu i siły na obiady ....dawaj te gary do mnie :)
    Wyślę Ci kurierem ;P

    Ona 30l 👩‍❤️‍👨 28l On
    Życie na pustyni📍Abu Dhabi
    0d1y43r8frhq432d.png
  • sheerah24 Autorytet
    Postów: 1239 880

    Wysłany: 14 marca 2017, 23:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, chciałam napisać tylko, że te zioła o. Sroki nieźle mi pieprzą temperatury, ovufriend mi wyznaczył owu na 9dc, ja sobie wyznaczyłam na 13dc, a w pracy mnie wyjątkowo kłuły dziś dwa jajniki więc po powrocie do domu zrobiłam test owu a tu niespodzianka.. kreseczka znowu ciemnieje w porównaniu do testu z przedwczoraj.
    Czyli owu pewnie mam standadowo 17dc, chociaz teraz to kij wie czy w ogóle będzie...

    15hdiqb.jpg

    klz9df9hm3p6vj95.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2017, 23:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marlena24 wrote:
    DOmbrusia a mogę zapytać dokładniej z jakiego miasta jestes?
    Mielec :-)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 marca 2017, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze Karolinaaaa89 jest z Polanca także też nie daleko :-) myślałam że z moich okolic mało co osób będzie a tu się okazuje że coraz większe grono :-) kiedyś trzeba zorganizować spotkanie :-)

  • Wojcinka Autorytet
    Postów: 759 1224

    Wysłany: 15 marca 2017, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 13:06

    Ona 30l 👩‍❤️‍👨 28l On
    Życie na pustyni📍Abu Dhabi
    0d1y43r8frhq432d.png
  • caroline29 Autorytet
    Postów: 2617 1153

    Wysłany: 15 marca 2017, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Charlutek wrote:
    Wlasnie dzwonili do mnie z gabinetu - badania krwi potwierdzily za niski progesteron. jutro mam jechac po recepte i brac 3xdziennie tabletki. Moze jeszcze nie wszystko stracone...
    Bedzie dobrze, nie martw sie! Dbajcie o siebie i wypoczywajcie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 marca 2017, 07:21

    Staś ur.29.04.17 (21.40) 1900,46cm ❤❤❤
    Nasz synek - nasza mala wielka miłość
  • caroline29 Autorytet
    Postów: 2617 1153

    Wysłany: 15 marca 2017, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina co u ciebie? Kolejny cykl z Clo ?
    Kiedy masz wizytę żeby zobaczyć pęcherzyki. Podchodzicie do inseminacji w tym cyklu?

    Staś ur.29.04.17 (21.40) 1900,46cm ❤❤❤
    Nasz synek - nasza mala wielka miłość
  • Bajkaaa Autorytet
    Postów: 4691 6053

    Wysłany: 15 marca 2017, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ja was podczytuje cały czas jednak nie bardzo wiem co mam pisać więc tylko czytam:) miłej środy wam życzę i trzymam kciuki za udane cykle :)
    P.s. Ja jutro mam wizytę u ginekologa i juz sobie wkrecam że coś jest nie tak... Nienawidzę tej niewiedzy, pewnie jak się dowiem że już po wszystkim to się poplacze ale chyba lepsza wiedzą niż niewiedza,
    A czy któraś z was orientuje się czy ten duphaston lub luteina działa jakoś na rozwój dziecka czy tylko hamuje ewentualne krwawienie?

    bhywdf9hizoki5ai.png
    Córeczka <3 Zosieńka <3
  • Ewelina2605 Autorytet
    Postów: 1242 597

    Wysłany: 15 marca 2017, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    caroline29 wrote:
    Ewelina co u ciebie? Kolejny cykl z Clo ?
    Kiedy masz wizytę żeby zobaczyć pęcherzyki. Podchodzicie do inseminacji w tym cyklu?


    Jutro mam wizyte i zobaczymy co dalej tak clo bralam tez w tym cyklu jezeli pecherzyk by byl po droznej stronie to podejdziemy do inseminacji ale boje sie ze ostatnio dwa miesiace byl i teraz po drugiej stronie no ale zobaczymy a jak Ty sie czujesz ?:)

    bfaregz28gz5h2oi.png
    31 lat - 16cs - ostatnia @ 06.04
    4 cykl z CLO
    2 IUI- :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2017, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajkaaa wrote:
    Hej dziewczyny ja was podczytuje cały czas jednak nie bardzo wiem co mam pisać więc tylko czytam:) miłej środy wam życzę i trzymam kciuki za udane cykle :)
    P.s. Ja jutro mam wizytę u ginekologa i juz sobie wkrecam że coś jest nie tak... Nienawidzę tej niewiedzy, pewnie jak się dowiem że już po wszystkim to się poplacze ale chyba lepsza wiedzą niż niewiedza,
    A czy któraś z was orientuje się czy ten duphaston lub luteina działa jakoś na rozwój dziecka czy tylko hamuje ewentualne krwawienie?
    Z tego co wiem to tylko podtrzymuję do konca ciążę nie wpływa na rozwój płodu i minimalizuje ryzyko poronienia

  • olciaa Autorytet
    Postów: 2616 1624

    Wysłany: 15 marca 2017, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak tylko na szybko zaglądam. Życzę Wam spokojnego dnia :) u mnie leje :(

    Bajka nie zadręczaj się, bo to nic nie da. Trzymam kciuki za jutro :*

    Bajkaaa lubi tę wiadomość

    34bwgywludlpcf5y.png
    wniddf9hzq10g49n.png

  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 15 marca 2017, 08:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezeli chodzi o testy to czasami jest tak, ze kreska jest raz ciemniejsza, raz jasniejsza i znowu jej niem ma. Tak ma prawo sie dziac w calym cyklu i to nic nie oznacza.
    W okolicach owu kreska czesto ciemnieje, az do pozytywu, ale nie zawsze. Raz mialam tak, ze pozytyw pokazal sie nagle.
    U Ciebie Sheerah te odcienie sa slabe i raczej nic bym z nich nie wrozyla. Jezeli kreska jest bardzo mocna, ale jeszcze nie taka sama jak kontrolna, to wtedy jest duza szansa, ze pozytyw bedzie na drugi dzien. Do tego czasu nie sugerowalabym sie nimi.
    Rob dalej, moze faktycznie owu bedziesz miala standardowo w okolicy 17dc i wtedy bedzie wyrazny skok temp i wszystko jasne.

    Lili91, sheerah24 lubią tę wiadomość

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • Bluebell1984 Autorytet
    Postów: 1808 2095

    Wysłany: 15 marca 2017, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 kwietnia 2017, 16:15

    olciaa, sheerah24 lubią tę wiadomość

    uwo93e3kugumthmw.png
  • Viriki Autorytet
    Postów: 765 917

    Wysłany: 15 marca 2017, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bajka czy dupek czy luteina to progesteron czyli hormon odpowiedzialny za utrzymanie ciąży w macicy - jednak jeśli zarodek jest wadliwy genetycznie i obumrze to progesteron nic nie pomoże niestety. To działa na podtrzymanie ciąży w takim wymiarze jak u Charlutka czy u mnie czy u wielu jeszcze innych - kiedy masz niski hormon i zaczynają się krwawienia, ale zarodek jest ogólnie prawidłowy.
    U ciebie będzie wszystko dobrze i tego się trzymaj!

    <3 Daniel <3
    3jgxqqmzdvdetwpe.png

  • caroline29 Autorytet
    Postów: 2617 1153

    Wysłany: 15 marca 2017, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina2605 wrote:
    Jutro mam wizyte i zobaczymy co dalej tak clo bralam tez w tym cyklu jezeli pecherzyk by byl po droznej stronie to podejdziemy do inseminacji ale boje sie ze ostatnio dwa miesiace byl i teraz po drugiej stronie no ale zobaczymy a jak Ty sie czujesz ?:)
    To trzymam kciuki za pęcherzyk po droznej stronie i czekam na wieść z wizyty.
    A ja dobrze sie czuje, zaczynam odczuwać kręgosłup czyli nadmiar kilogramów robi swoje. Jeszcze zostały u nas 3 miesiące wiec mam nadzieje ze szybko zleci.

    Staś ur.29.04.17 (21.40) 1900,46cm ❤❤❤
    Nasz synek - nasza mala wielka miłość
  • Lili91 Autorytet
    Postów: 497 724

    Wysłany: 15 marca 2017, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miłej środy dziewuszki! Ja za 2 godziny juz kończę prace i chyba lecę prosto do łóżka bo te pobudki o 4 mnie zabijają...

    Ewelina trzymam kciuki za wizytę! Moze pęcherzyk bedzie tak miły i jeszcze sie znowu pokaże na droznym :)

    Bajka daj nam koniecznie znac po lekarzu. Na pewno to ciężka sytuacja dla Ciebie ale mam nadzieje ze wszystko sie skończy dobrze :*

    Inka spóźnione sto lat dla Ciebie :*

    Bluebell bezpiecznej podróży! Z Danii to juz w sumie blisko do mnie, jak Ci sie bedzie nudzic to wskakuj na prom do Oslo :D

    Kuchcinka trzymam kciuki za wizytę :) i jeszcze a propos postu chyba na ciężarówkach to mnie tez tak wywaliło pod pępkiem na początku ciąży i czytałam ze winny moze byc progesteron wiec tego sie trzymałam :D czekam na zdjecie Twojej fasolinki tutaj <3

    [email protected], Bluebell1984 lubią tę wiadomość

    Aniołek 29.12.16

    hchy3e3ka4wry07j.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2017, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Annie1981 wrote:
    Jezeli chodzi o testy to czasami jest tak, ze kreska jest raz ciemniejsza, raz jasniejsza i znowu jej niem ma. Tak ma prawo sie dziac w calym cyklu i to nic nie oznacza.
    W okolicach owu kreska czesto ciemnieje, az do pozytywu, ale nie zawsze. Raz mialam tak, ze pozytyw pokazal sie nagle.
    U Ciebie Sheerah te odcienie sa slabe i raczej nic bym z nich nie wrozyla. Jezeli kreska jest bardzo mocna, ale jeszcze nie taka sama jak kontrolna, to wtedy jest duza szansa, ze pozytyw bedzie na drugi dzien. Do tego czasu nie sugerowalabym sie nimi.
    Rob dalej, moze faktycznie owu bedziesz miala standardowo w okolicy 17dc i wtedy bedzie wyrazny skok temp i wszystko jasne.
    No mi pisałaś że ta kreska u mnie blada może oznaczać koniec owulacji i faktycznie więcej się nie pojawiła czyli to było już po dzięki bogu użyłam sobie na mężu przed tym testem więc teraz tylko czekać do @

  • Ewelina2605 Autorytet
    Postów: 1242 597

    Wysłany: 15 marca 2017, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    caroline29 wrote:
    To trzymam kciuki za pęcherzyk po droznej stronie i czekam na wieść z wizyty.
    A ja dobrze sie czuje, zaczynam odczuwać kręgosłup czyli nadmiar kilogramów robi swoje. Jeszcze zostały u nas 3 miesiące wiec mam nadzieje ze szybko zleci.


    Wizyte mam ok 20.00 to wieczorkiem dam znac

    A zobaczysz jak zleci moment :) a tam kilogtamy to synus rosnie :)

    Bluebell1984, caroline29 lubią tę wiadomość

    bfaregz28gz5h2oi.png
    31 lat - 16cs - ostatnia @ 06.04
    4 cykl z CLO
    2 IUI- :(
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6657

    Wysłany: 15 marca 2017, 10:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dombrusia wrote:
    No mi pisałaś że ta kreska u mnie blada może oznaczać koniec owulacji i faktycznie więcej się nie pojawiła czyli to było już po dzięki bogu użyłam sobie na mężu przed tym testem więc teraz tylko czekać do @
    U Ciebie kreska byla o wiele ciemniejsza niz u Sheerah :)

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
‹‹ 2159 2160 2161 2162 2163 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Testy hormonalne w leczeniu niepłodności

Problemy hormonalne są jedną z najczęstszych przyczyn trudności z zajściem w ciążę. Jakie testy hormonalne warto wykonać podczas diagnostyki i leczenia problemów z płodnością?

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Stres oksydacyjny w plemnikach jako przyczyna męskiej niepłodności

Wiadomo, że stres może mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Ale co ma wspólnego stres oksydacyjny z plemnikami? Czy może być on przyczyną męskiej niepłodności? Dowiedz się, skąd bierze się stres oksydacyjny oraz jak diagnozuje się jego obecność w męskim nasieniu?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego