Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny
No i mamy piąteczekJa z racji prowadzenia swojej działalności - zrobiłam sobie wolne
siedzimy z Fifkiem
odebrałam go wczoraj od rodziców
Całe wczorajsze popołudnie pomagałam Mężowi i heblowałam deski i malowałam, - na altankę
Robimy sobie u rodziców takie małe studio
40m2, żeby mieć kawalek działki
bo na co dzień mieszkam w bloku
Kupilam wczoraj ten wiesiołek w tabletkach... OEPAROL... jedna tabletka ma 510 mg, więc będę brała 3 razy dziennie.. do owulki...
Po @ idę na morfologię i zrobić hormony tarczycy... Ja walczę z anemią.. jestem biegaczką - amatorką i ostatnio hemoglobina 10,5 ;/ biore cały czas żelazo...
Aniu ciesze się ze skoku tempki Twojej
I podziwiam wszystkie szyjące i szydełkujące... dla mnie to czarna magiaAniaŁ123, Evelin lubią tę wiadomość
-
AniaŁ123 wrote:Dzień dobry,
Humor neutralny: Wzrost, ale bardzo malutki
Ale wieczorem się poprawi, bo jadę do mojego Mężula
Życzę miłego dnia Kochane -
AniaŁ123 wrote:Nie jestem pewna czy będę się starać w przyszłym miesiącu, w ogóle przez najbliższe miesiące, bo mam zobowiązania (śluby i wesela) od końca kwietnia do października..musimy się poważnie zastanowić co robić
Dlatego teraz tak panikuję, bo czuję że to ostatnia szansa na razie.AniaŁ123 lubi tę wiadomość
Mama aniołka 21.06 (*)4cs 30 lat
6cs po poronieniu ROŚNIJ AMELKO
-
hej
u mnie już praktycznie po @ lekkie plamienie pozostało i myślę że i po nim do wieczora nie będzie śladu ... także Kim spakowałam ciotkę klotkę i wysyłam ją poleconym priorytetem do Ciebie