Forum Starając się - ogólne Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
Odpowiedz

Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosialinka wszystko dobrze. @ przyszła i teraz czekam juz na jej koniec żeby znów rozpocząć starania :) a jak u Ciebie?

    Ktosialinka lubi tę wiadomość

  • 19Biedroneczka91 Autorytet
    Postów: 1981 1889

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 14:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane baaaardzo Wam dziękuję:*:* za wsparcie podczas starań, które były ciężkie, ale na szczescie niedlugie. Za kazde dobre slowo podczas ciąży, za rady w chwilach gdy wpadalam w paranoje:*:* wreszcie dziekujemy za wspanialy prezent, który dzis do nas dotarł:* jesteście kochane, wspaniale i niezastapione:* razem z Ignasiem baaaaardzo dziekujemy. Sciskamy wszystkie ciocie:):)

    Masza, emidomi, Caro lubią tę wiadomość


    w4sq9jcgmw79sv3t.png
    yf3b3vt.png
    __________________
    Marysia(*) 21.05.2016r. 41tc.
    Kocham Cię Aniołku
    https://biedroneczkolecdonieba.blogspot.com
  • Masza Koleżanka
    Postów: 35 4

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 15:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny, podpatruję Was tu często, ale nie mam kiedy napisać:(

    Cieszę się, że takie tu ładne brzuszki widać:)

    I trzymam kciuki z całych sił za te z Was, którym jeszcze się nie udało :*

    Jakiś czas temu pisałam o jednodniowym spadku temperatury i często pozytywnych testach owulacyjnych. Mój obecny cykl to najdłuższy cykl w moim życiu (poza dwiema ciążami oczywiście :) ). W okolicach 40dc poszłam do pierwszego lepszego ginekologa, co było błędem i dostałam duphaston na wywołanie okresu. W 60dc okresu dalej brak i udało mi się dostać do swojego ulubionego ginekologa. Okazało się, że moje endometrium w 60dc miało 1,4mm grubość, czyli mniej więcej tyle, co dzień po miesiąccze powinno być. Dlatego też duphaston nie wywołał okresu i nie pojawiła się dzidzia, bo nawet jeśli do zapłodnienia doszło, to nie miało gdzie się zagniździć. Dostałam estrofem na 28dni, a od 16 dnia estrofemu dodatkowo duphaston na sztuczne odtworzenie cyklu. Teraz jestem 3 dni po odstawiniu leków i czekam na @. Dawno tak paskudy nie oczekiwałam. Mam nadzieję, że rozpocznie nowy bezproblemowy cykl...

    Czy któraś z Was miała problemy z endometrium? Jeśli tak, to była sytuacja jednorazowa czy początek katastrofy?

    27 lat, 5cs
    Częściowa strumektomia tarczycy w wieku 16lat, obecnie 3mm zdrowego miąższu,
    wysoka prolaktyna po obciążeniu metoklopramidem.
    Euthyrox 150, bromergon.
    Mam już dwoje cudownych dzieci <3 cel :czwórka :)
  • Ktosialinka Przyjaciółka
    Postów: 151 42

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    naacia wrote:
    Ktosialinka wszystko dobrze. @ przyszła i teraz czekam juz na jej koniec żeby znów rozpocząć starania :) a jak u Ciebie?
    No niestety i u mnie sie pojawila @ 13 czerwca :/ tez czekam na koniec. Oby w tym cyklu sie udalo nam wszystkim. Bardzo bym tego chciala.

    Ktosialinka
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 czerwca 2017, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ktosialinka wrote:
    No niestety i u mnie sie pojawila @ 13 czerwca :/ tez czekam na koniec. Oby w tym cyklu sie udalo nam wszystkim. Bardzo bym tego chciala.
    Ehh, nie dość, ze się spóźniła to jeszcze tak się daje we znaki, że dosłownie ledwo chodze :( Będę trzymać kciuki za Ciebie i resztę staraczek żeby ten cykl był tym szczęśliwym! ;)

  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 17 czerwca 2017, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trochę nas mało staraczek zostało :( ale to dobrze :)
    Ja to już babcią forumowa jestem :) dziewczyny które pamiętam jak zaczęłam pisać na forum teraz już rodzą swoje dzieciaczki. A wydawało mi się że 9 miesięcy to długo :) szybko leci :):):)

    A z każdym miesiącem nadziei coraz mniej....

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Koko_jun Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 17 czerwca 2017, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny,
    od dawna Was obserwuje na Ovufriend ale dopiero dzisiaj do Was dolaczylam.
    Mam 33 lata, staramy sie z mezem od 18 cykli. Badania robione: HCG, laparo, hormony, cytologia, krew...moja ginekolog twierdzi, ze wszystko ok, a dwoch kresek nie ma.
    Jednoczesnie nie interesuje jej fakt, ze moje cykle sa dosyc nieregularne a do tygodnia przed miesiaczka mam plamienia. Wtedy juz wiem, ze z tego cyklu staran nici.
    Czy ktoras z Was miala podobny problem? co to moze oznaczac?
    Jak zaradzic na to naturalnymi srodkami?
    Od tego cyklu na wlasna reke mam zamiar wystartowac z vitexem (odpowiednik Castagnusa, mieszkam zagranica), olejem z wiesiolka, spirulina i pylkiem pszczelim..a odstawic suplement z witaminami, ktory mi przepisala.
    Dziekuje Wam z gory za podpowiedzi...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 czerwca 2017, 11:15

    Koko_jun
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć kochane ;)
    W końcu dzisiaj słoneczko wyszło :):)

    Trochę nie miałam ostatnio czasu na forum i niby was nadrabiam ale ciekawa jestem co u naszych mamusiek słychać. Niektórych nie widziałam na fioletowym wątku.

    Pesteczka, Mysia, Czarnulka??? Jak u was?

    Aha :) Ines urodziła synka :)

    czarnulka24 lubi tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Koko_jun wrote:
    Czesc dziewczyny,
    od dawna Was obserwuje na Ovufriend ale dopiero dzisiaj do Was dolaczylam.
    Mam 33 lata, staramy sie z mezem od 18 cykli. Badania robione: HCG, laparo, hormony, cytologia, krew...moja ginekolog twierdzi, ze wszystko ok, a dwoch kresek nie ma.
    Jednoczesnie nie interesuje jej fakt, ze moje cykle sa dosyc nieregularne a do tygodnia przed miesiaczka mam plamienia. Wtedy juz wiem, ze z tego cyklu staran nici.
    Czy ktoras z Was miala podobny problem? co to moze oznaczac?
    Jak zaradzic na to naturalnymi srodkami?
    Od tego cyklu na wlasna reke mam zamiar wystartowac z vitexem (odpowiednik Castagnusa, mieszkam zagranica), olejem z wiesiolka, spirulina i pylkiem pszczelim..a odstawic suplement z witaminami, ktory mi przepisala.
    Dziekuje Wam z gory za podpowiedzi...

    Ja nie mam plamien ale na chłopski rozum to plamienia zależą chyba od poziomu progesteronu. Ale widzę że pisałaś że hormony masz ok także nie wiem o co może chodzić.
    Żeby tu każda z nas wiedziała co jest przyczyną niepowodzeń kochana....
    U mnie też niby wszystko ok, hsg,mąż, hormony, dwoje dzieci już mam. A trzecie jakoś nie wychodzi :) tylko u mnie TSH żyje własnym życiem, raz nisko raz wysoko. Nie mogę dać sobie z nim rady.

    Może zbadaj poziom progesteronu w drugiej fazie cyklu - zobaczymy czy to nie przez jego niski poziom masz plamienia

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • mysia09 Autorytet
    Postów: 699 461

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 10:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Cześć kochane ;)
    W końcu dzisiaj słoneczko wyszło :):)

    Trochę nie miałam ostatnio czasu na forum i niby was nadrabiam ale ciekawa jestem co u naszych mamusiek słychać. Niektórych nie widziałam na fioletowym wątku.

    Pesteczka, Mysia, Czarnulka??? Jak u was?

    Aha :) Ines urodziła synka :)
    Cześć Kochane:* ja wczoraj byłam na wizycie:) Wszystko Ok i będę mieć córeczkę - prawdopodobnie będzie Julcia:)

    Caro, emidomi, Coco55 lubią tę wiadomość

    14.03.2017 - II kreseczki <3
    Córeczka <3
    p19ucsqvolueqdlw.png
  • Caro Autorytet
    Postów: 3141 3456

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny :**

    mysia córeczka? Gratuluję <3 Będzie Mała Księżniczka :-)

    emidomi jaka tam forumowa babcia :-P Ja też mam tak, że dziewczyny które poznałam na początku zdążyły zajść, urodzić i ich maleństwa mają już kilka miesięcy także wszystko przed Toba :* A jak tam z tym Twoim TSH? Skacze nadal?

    Koko_jun a progesteron napewno jest ok? Wiem, że na regulacje cyklu pomaga Ovarin. Dodatkowo na innym forum koleżance na takie właśnie plamienia pomogło lykanie zwykłego magnezu.

    mysia09 lubi tę wiadomość

    3i49df9h0xti2cto.png
  • czarnulka24 Autorytet
    Postów: 5609 2727

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Cześć kochane ;)
    W końcu dzisiaj słoneczko wyszło :):)

    Trochę nie miałam ostatnio czasu na forum i niby was nadrabiam ale ciekawa jestem co u naszych mamusiek słychać. Niektórych nie widziałam na fioletowym wątku.

    Pesteczka, Mysia, Czarnulka??? Jak u was?

    Aha :) Ines urodziła synka :)

    Hej emidomi. U mnie niby oki. Pisałam wam jakiś czas temu że będę prawdopodobnie mieć synów. Tak mówiła doktorka w klinice. W piątek miałam wizytę u swojego lekarza i on coś mówił ze prawdopodobnie dziewczynki. Także dopiero na prenatalnych się dowiem 5 lipca co dokładnie. . Z wyprawką musze zaczekać

    27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby
    07.06.2019 synek
    3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb


    BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity
  • czarnulka24 Autorytet
    Postów: 5609 2727

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysia gratuluję dziewczynki

    mysia09 lubi tę wiadomość

    27.08.17 22.00 i 22.01 - moje 2 największe skarby
    07.06.2019 synek
    3 aniołki w niebie [ <3 13tc,<3 10tc,<3 10tc] Cb


    BARDZO SKUTECZNA MODLITWA W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH - Modlitwa do Św. Rity
  • k91 Autorytet
    Postów: 376 104

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny.

    Zniknęłam na chwilę, zaczytałam się w książkach :)

    U mnie zaczyna się stresujący czas - czekanie na @ lub na dwie kreski.Staram się nie nakręcać, ale dobrze wiecie jak to jest.

    Dzisiaj pojawiło się słoneczko więc może będzie przyjemniej :)

    45cs, 28 lat, BMI 21
    endometrioza, PCOS,
    ANA2(-); MTHFR i PAI- heterozygoty, AMH- 9,25
    Leczenie immunologiczne- Accofil
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 23:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Caro wrote:
    Hej Dziewczyny :**

    mysia córeczka? Gratuluję <3 Będzie Mała Księżniczka :-)

    emidomi jaka tam forumowa babcia :-P Ja też mam tak, że dziewczyny które poznałam na początku zdążyły zajść, urodzić i ich maleństwa mają już kilka miesięcy także wszystko przed Toba :* A jak tam z tym Twoim TSH? Skacze nadal?

    Koko_jun a progesteron napewno jest ok? Wiem, że na regulacje cyklu pomaga Ovarin. Dodatkowo na innym forum koleżance na takie właśnie plamienia pomogło lykanie zwykłego magnezu.



    Jak mi wystarczy czasu to w tym tygodniu pójdę zbadać poziom TSH bo, około 29.06 miałam się pojawić endo.

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 23:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    k91 wrote:
    Hej dziewczyny.

    Zniknęłam na chwilę, zaczytałam się w książkach :)

    U mnie zaczyna się stresujący czas - czekanie na @ lub na dwie kreski.Staram się nie nakręcać, ale dobrze wiecie jak to jest.

    Dzisiaj pojawiło się słoneczko więc może będzie przyjemniej :)


    Też namiętnie czytam :)
    kiedy testujesz? u mnie we wtorek termin @

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 18 czerwca 2017, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarnulka24 wrote:
    Hej emidomi. U mnie niby oki. Pisałam wam jakiś czas temu że będę prawdopodobnie mieć synów. Tak mówiła doktorka w klinice. W piątek miałam wizytę u swojego lekarza i on coś mówił ze prawdopodobnie dziewczynki. Także dopiero na prenatalnych się dowiem 5 lipca co dokładnie. . Z wyprawką musze zaczekać


    Kochanie co by nie było najważniejsze żeby były zdrowe. Dziewczynki też są fajne - coś o tym wiem , mam dwie :)

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • k91 Autorytet
    Postów: 376 104

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emidomi wrote:
    Też namiętnie czytam :)
    kiedy testujesz? u mnie we wtorek termin @

    Termin @ w czwartek i już ją trochę czuję, więc nie wiem czy będę testować

    45cs, 28 lat, BMI 21
    endometrioza, PCOS,
    ANA2(-); MTHFR i PAI- heterozygoty, AMH- 9,25
    Leczenie immunologiczne- Accofil
  • 19Biedroneczka91 Autorytet
    Postów: 1981 1889

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Kochane:))) zaglądam zobaczyć co u Was slychac:* wiruskowac juz nie mam czym więc tylko kibicuje:) u nas czas biegnie jak szalony, Ignaś ma już 4 tygodnie:D i chociaż Malutki dużo śpi, to i tak jakos godziny uciekaja mi przez palce i ani sie obejrze jest wieczor:):)

    emidomi, mysia09 lubią tę wiadomość


    w4sq9jcgmw79sv3t.png
    yf3b3vt.png
    __________________
    Marysia(*) 21.05.2016r. 41tc.
    Kocham Cię Aniołku
    https://biedroneczkolecdonieba.blogspot.com
  • mysia09 Autorytet
    Postów: 699 461

    Wysłany: 19 czerwca 2017, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emidomi, K91 trzymam kciuki z całych sil!<3
    I wiruski przesyłam #@€%&*&%€#@¥£$>< :*

    14.03.2017 - II kreseczki <3
    Córeczka <3
    p19ucsqvolueqdlw.png
‹‹ 4131 4132 4133 4134 4135 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego