Forum Starając się - ogólne Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają
Odpowiedz

Starania o maluszka, porady, - dla tych co dołączyli dopiero i jeszcze się nie znają

Oceń ten wątek:
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 14 lipca 2017, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5cfc34d5ebf3.jpg

    <3 <3 ZAFASOLKOWAŁY <3 <3 mini-graphics-baby-660831.gif


    27.11 -Cherry_Blossom pozytywny
    11.12 -Amelia pozytywny
    11.12 –MamaMery pozytywny
    18.12 –Pestka1 pozytywny
    23.12 –Kim87 pozytywny
    31.01 –Elmo88 pozytywny
    02.02 –Bella_Bella pozytywny
    06.02 – Caro pozytywny
    11.02 – Pola89 pozytywny
    13.02 –Wvmvw pozytywny
    10.03 –Czarnulka24 pozytywny
    14.03 – Mysia09 pozytywny
    30.03 – Coco55 pozytywny
    13.05 – Marzenia pozytywny
    22.06 - Dzezabella pozytywny
    - Magnolia pozytywny


    TESTUJĄ

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6ec3a65400ab.jpg


    Emidomi - 22.07.2017



    mini-graphics-baby-377766.gifmini-graphics-baby-377766.gifIm się udało <3 Uda się i nam! https://naforum.zapodaj.net/thumbs/99c5e3cf19f3.jpg mini-graphics-baby-377766.gifmini-graphics-baby-377766.gifmini-graphics-baby-377766.gif


    Cherry_Blossom -TP-> 06.08.2017
    Pestka -TP->24.08.2017
    Caro -TP -> 12.10.2017
    Wvmvw -TP -> 20.10.2017
    Mysia09 -TP -> 20.11.2017
    Czarnulka29 -TP -> 22.11.2017




    FORUMOWE BOBASKI


    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e02f965188ab.jpg

    Basia ur 12.10.2016 córunia Sylwii GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Leoś ur 18.11.2016 synek Monii GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Olgierd ur 4.12.2016 synek Dusii GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Kornelia ur 10.12.2016 , córeczka Szuflady GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Lilianka – ur 16.12.2016 , córeczka Anuli86 GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Gabryś - ur 19.12.2016 , synuś Eveli_ny GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Lucjan - ur 15.01.2017 , synuś Allmity GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Błażej – ur. 02.02.17, synuś Sandruli GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Zuza – ur 02.02.2016 , córeczka Nats GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Mikołaj – ur.19.02.2017, synek Klaudysi GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Kubuś – ur.17.03.2017, synek Evelin GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Alex - ur 07.04.2017, synek Worldbyme GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Artur - ur 07.05.2017, synek Flaming vel Bita Śmietana GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Ignaś – ur.22.05.2017, synuś Biedroneczki GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Michaś – ur.24.05.2017, synek Lilith GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Tymoteusz - ur. 07.06.2017, synek Szatynki GRATULUJEMY <3 <3 <3

    Filip - ur.17.06.2017, synek Ines GRATULUJEMY <3 <3 <3


    <3 <3 ZAFASOLKOWANE ZAPRASZAMY NA NASZ FIOLETOWY WĄTEK NA BELLY <3 <3

    https://bellybestfriend.pl/forum/w-ciazy-ogolne/zafasolkowane-z-grupy-starania-o-maluszka-of,10260,123.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 lipca 2017, 10:24

    czarnulka24 lubi tę wiadomość

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 14 lipca 2017, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja tez testuje za tydzien :-) dzisiaj jest jakis 8 dpo, od dwoch dni bolalo mnie podbrzusze i w jednej piersi jakby w srodku rwie, nie wiem czy to bylby objaw, ale uroic sobie mozna wszystko:-) temperatura na razie dosc wysoka a dzisiaj wyplynal ze mnie biały sluz dosc sporo na majtkach-nigdy tak wczesniej nie mialam. wczoraj robilam hormon tsh( 2,25) i progesteron( 12,5), myslicie ze to dobre wyniki? Wyczytalach na formum,że po owu na ciaze powinno byc kolo 20 a zeby mniemac owu to powyzej 15:-/ w tym cykle pierwszy raz mialam monitoring owulacji i wiem,że pekł( w tym czasie sie tez staralismy) ale dwa dni wczesniej byl ten pecherzyk dosc maly, bo jakies 16mm a dwa dni pozniej na monitoringu było ju zpo peknieciu, wiec nie wiem czy byla tam dojrzala komorka? Dodam,że ja mma podejrzenie policystycznych a moj facet slabe wyniki nasienia wiec to byłby cud jakby sie nam udalo naturalnie

    860i3e5edambhnvb.png
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 15 lipca 2017, 00:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzeba mieć nadzieję kochana <3

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 15 lipca 2017, 06:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A powiedzicie mi czy ktora miala tydzien przed okresem brazowe plamienia? Dzisiaj sie obudzialm I pierwszy raz mam takie brazowe jakby okres sie zaczynal a zawsze mam regularne cykle co.29 dni. Czy zagniezdzanie ma zawsze kolor lekko rozowy? Bo nie wiem co.to jest, ale temp dalej wysoka a przy zagniezdzaniu powinna spasc?

    860i3e5edambhnvb.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 15 lipca 2017, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zadna nie miala plamienia brazoweg? Czy temp powinna spasc? bo troszke sie martwie :-/

    860i3e5edambhnvb.png
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 15 lipca 2017, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niby krwawienie implantacyjne jest koloru różowo czerwonego ale pewnie nie ma reguły. Co do temperatury to popatrz sobie na wykresy ciążowe i zobaczysz że jednym spada temperatura a drugim nie. Także to jest pewnie indywidualna sprawa.

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 15 lipca 2017, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Ci emidomi:) mi pewnie jakies przeziebienie sie zbliza,bo jestem rozbita caly dzien,dalej plamie ale to jest widoczne tylko przy podcieraniu,na.zewnatrz nic. Do tego ciagnie/kluje mnie gdzies w podbrzuszu,az musze tabletke wziac. Dzisiaj ksiazkowo 8 dpo wiec moze bedzie fasolka a moze przeziebienie :)

    860i3e5edambhnvb.png
  • Coco55 Autorytet
    Postów: 451 309

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula Ja miałam plamienie równo w dniu spodziewanej @ czyli bardzo późno i kolor miało brązowy. Trwało od popołudnia do następnego dnia rano. Nie chciało mi się wierzyć o myślałam ze jednak okres, ale szczęśliwie się myliłam ;)
    Trzymam kciuki

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    27 lat, udało się za pierwszym razem <3 <3 <3

    f2w3rjjgw9gbj8uz.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 15 lipca 2017, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Coco55 a jakies inne objawy jeszcze mialas? czy tylko to plamienie? U mnie zaczelo sie dzisiaj nad ranem a teraz chyba juz skonczylo, ale bolalo mnie podbrusze,cos ciagnelo i krzyz. A temperature sobie mierzylas?

    860i3e5edambhnvb.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 15 lipca 2017, 23:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny a ile czasu po ewentualnej implanacji mozna testowac?

    860i3e5edambhnvb.png
  • mysia09 Autorytet
    Postów: 699 461

    Wysłany: 16 lipca 2017, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    dziewczyny a ile czasu po ewentualnej implanacji mozna testowac?
    Teoretycznie można juz 8 dni po ale według mnie jest za z wcześniej...Sugerują 14 dni po a najlepiej w dniu spodziewanej miesiączki:)Trzymam kciuki:*

    14.03.2017 - II kreseczki <3
    Córeczka <3
    p19ucsqvolueqdlw.png
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 16 lipca 2017, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale 8 dni po implantacji to bedzie juz termin okresu dawno, myslalam,że wczesniej mozna:-/

    860i3e5edambhnvb.png
  • pola89 Autorytet
    Postów: 3803 2659

    Wysłany: 16 lipca 2017, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Ale 8 dni po implantacji to bedzie juz termin okresu dawno, myslalam,że wczesniej mozna:-/
    Mysi chodziło o 8 dni po owulacji :) po implantacji teoretycznie beta hcg z dnia na dzień rośnie i można już coś zobaczyć :) ale w terminie okresu najbezpieczniej :)

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    Adaś ❤️ 17.10.2017 SN; 2660g, 50cm
    Franiu ❤️ 20.12.2019 CC; 3390g, 57cm

    Starania o drugiego maluszka:
    30 lat
    13.03.19 - 1 cykl z clo + ovitrelle + luteina = ciąża <3
    21.02.19 - histeroskopia z sono HSG (wszystko drożne :) )

    Starania o pierwszego maluszka:
    28 lat, 14 cs - szczęśliwy :)
    11.02.17 - bledziutka druga kreseczka na teście <3
    27.01.17 - LAPAROSKOPIA - udrożnione jajowody, usunięty zrost na prawym jajniku, usunięte ogniska endometriozy
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 16 lipca 2017, 15:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Slyszalam jeszcze ze ppzytywny test owu moze wskazywac na ciaze :) wiem,ze to grubymi nici szyte,aleee powiedzcie mi czy to,ze wczoraj zrobilam test owu I.wyszla prawie niewidoczna blada druga kreska a dzisiaj juz prawie tak mocna jak testowa,to moze to swiadczyc o wzrosciebprogesteronu a wiec ze mozliwe ze bylaby wczesna ciaza?;) dodam,ze temp tez wzrosla ;))

    mysia09 lubi tę wiadomość

    860i3e5edambhnvb.png
  • pola89 Autorytet
    Postów: 3803 2659

    Wysłany: 16 lipca 2017, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Slyszalam jeszcze ze ppzytywny test owu moze wskazywac na ciaze :) wiem,ze to grubymi nici szyte,aleee powiedzcie mi czy to,ze wczoraj zrobilam test owu I.wyszla prawie niewidoczna blada druga kreska a dzisiaj juz prawie tak mocna jak testowa,to moze to swiadczyc o wzrosciebprogesteronu a wiec ze mozliwe ze bylaby wczesna ciaza?;) dodam,ze temp tez wzrosla ;))
    U mnie to się sprawdziło :) i z testem owu i temperaturą ;) u innych nie... Spróbuj jutro zrobić test ciążowy - trzymam kciuki ;)

    Paula_30 lubi tę wiadomość

    Adaś ❤️ 17.10.2017 SN; 2660g, 50cm
    Franiu ❤️ 20.12.2019 CC; 3390g, 57cm

    Starania o drugiego maluszka:
    30 lat
    13.03.19 - 1 cykl z clo + ovitrelle + luteina = ciąża <3
    21.02.19 - histeroskopia z sono HSG (wszystko drożne :) )

    Starania o pierwszego maluszka:
    28 lat, 14 cs - szczęśliwy :)
    11.02.17 - bledziutka druga kreseczka na teście <3
    27.01.17 - LAPAROSKOPIA - udrożnione jajowody, usunięty zrost na prawym jajniku, usunięte ogniska endometriozy
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 16 lipca 2017, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dam znac :))

    pola89, mysia09 lubią tę wiadomość

    860i3e5edambhnvb.png
  • emidomi Autorytet
    Postów: 1743 794

    Wysłany: 16 lipca 2017, 23:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Slyszalam jeszcze ze ppzytywny test owu moze wskazywac na ciaze :) wiem,ze to grubymi nici szyte,aleee powiedzcie mi czy to,ze wczoraj zrobilam test owu I.wyszla prawie niewidoczna blada druga kreska a dzisiaj juz prawie tak mocna jak testowa,to moze to swiadczyc o wzrosciebprogesteronu a wiec ze mozliwe ze bylaby wczesna ciaza?;) dodam,ze temp tez wzrosla ;))
    .

    Test owulacyjny wykrywa wzrost hormonu LH kochanie a nie progesteron.
    Prawdą jednak jest ze dużo dziewczyn jeszcze przed pozytywnym testem ciazowym miało pozytywny test owulacyjny.
    Zostało Ci jeszcze kilka dni. Nie nastawiaj się tak bardzo na ewentualną ciążę bo, lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż niemilo rozczarować :)
    Życzę Ci dwóch kreseczek już za parę dni <3

    31 lat,
    Aktualnie w trzeciej ciazy
    TSH 3,07
    Niedoczynność tarczycy 1x 88 mg Euthyrox
    Dwie córeczki <3
    14.02.2017 HSG jajowody drożne :-)
  • Coco55 Autorytet
    Postów: 451 309

    Wysłany: 17 lipca 2017, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula_30 wrote:
    Coco55 a jakies inne objawy jeszcze mialas? czy tylko to plamienie? U mnie zaczelo sie dzisiaj nad ranem a teraz chyba juz skonczylo, ale bolalo mnie podbrusze,cos ciagnelo i krzyz. A temperature sobie mierzylas?
    Paula ja miałam monitoring cyklu w postaci komputera Lady comp. Temperatura ledwo co mi skocxyla i też się wahala. Nie miałam dużo śluzu, trochę pobolewalo mnie podbrzusze A no i nie mialam ogromnych problemów z trądzikiem jak zawsze przed @. Ja testowalam 3 dni przed planowaną @ to już widziałam cień cienia

    27 lat, udało się za pierwszym razem <3 <3 <3

    f2w3rjjgw9gbj8uz.png
  • Czikosz Autorytet
    Postów: 672 393

    Wysłany: 17 lipca 2017, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziołszki. Jak tu cichutko.

    Czikosz, 29 lat - A RhD-
    Turtle, 33 lata - A RhD+
  • Paula_30 Autorytet
    Postów: 1489 607

    Wysłany: 17 lipca 2017, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ja mam chyba dosc:-( dzisiaj 3 dzien jak plamie na lekko brazowo :-/ tem po wczorajsyzm skosu spadla o jakies 3 stopnie, a okres mam miec za 6 dni dopiero. Jestem dzisiaj strasznie zla, z nikim nie rozmawiam,zapewne pms sie zaczelo:-/ na pewno se nie udalo w tym cyklu znowu.znostala mi mega droga inseminacja do dupy to

    860i3e5edambhnvb.png
‹‹ 4138 4139 4140 4141 4142 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego