X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania o Tęczowego Malucha 🌈💚
Odpowiedz

Starania o Tęczowego Malucha 🌈💚

Oceń ten wątek:
  • Smerfetkaa Autorytet
    Postów: 1398 1730

    Wysłany: Dzisiaj, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Motylku, ja dzisiaj miałam zwariowany dzień w pracy więc czytałam zza krzaka, ale trzymałam kciuki za wyniki 😘 niestety nie znam się na tych o które pytasz. A ferrytyna 🙌 coś robisz że taki dobry wynik?

    Butterfly23 lubi tę wiadomość

    Idź do przodu z uniesioną głową, bo jesteś warta KAŻDEGO marzenia, które kiełkuje w Twojej głowie! 🧡
  • Smerfetkaa Autorytet
    Postów: 1398 1730

    Wysłany: Dzisiaj, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Roszpunka, tulę mocno 🫂

    Idź do przodu z uniesioną głową, bo jesteś warta KAŻDEGO marzenia, które kiełkuje w Twojej głowie! 🧡
  • Smerfetkaa Autorytet
    Postów: 1398 1730

    Wysłany: Dzisiaj, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nineq wrote:
    Nie staram się nie wiadomo jak długo, lekarz nie wezmie mnie na poważnie, ale tam... czuję się jakaś inna, dziewczyny tam przeżywają brak ciąży w 1cs🫣

    Jeżeli masz ochotę napisać coś o sobie więcej to chętnie Cię poznamy. Nineq w 1cs to ja nie wiem po co dziewczynom forum i wsparcie.. bo właśnie to forum to daje nieopisane wsparcie w dobrych ale też gorszych chwilach ❤️‍🩹

    Idź do przodu z uniesioną głową, bo jesteś warta KAŻDEGO marzenia, które kiełkuje w Twojej głowie! 🧡
  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 9385 9960

    Wysłany: Dzisiaj, 20:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Smerfetka nie mam pojęcia 🙈 wcześniej brałam laktoferynę i piłam zakwas i też miałam ferrytynę na takim poziomie. A teraz nie biorę nic

  • Smerfetkaa Autorytet
    Postów: 1398 1730

    Wysłany: Dzisiaj, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Butterfly23 wrote: