Starania o Tęczowego Malucha 🌈💚
-
WIADOMOŚĆ
-
Jednorożec, nie przejmuj się tak bo Twój mąż ma bardzo dużo plemników więc z takiej ilości ten 1% to naprawdę pokaźny wynik! Nie znam się dokładnie na tym, ale tak tłumaczył nam lekarz.
Mój w badaniu ze stycznia też miał trochę ponad 1% i obecne agregację oraz mniejsza ilość plemników, troszkę sumplenetowal i starał się zdrowiej jeść i jak widać udało się również z moimi obciążeniami 🙂
Pinkflower, Jednorożec89 lubią tę wiadomość
-
Ja mam infekcję więc pewnie coś ode mnie chwycił a infekcja obniża morfologięDawniej Biedrona89
11.2021- puste jajo płodowe 💔
17.07.2018 - Franio 💙💙
17.04.2021 - Jaś 💙💙
Kwas foliowy, Wit D3
Morfologia nasienia - ✅
HyCoSy - oba jajowodu drożne
Histeroskopia - stan zapalny i mikropolipowatość endometrium
Lipiec 2024 Wracamy do starań 😊 lametta+Ovitrelle+luteina
"Póki Bóg nie raczy odsłonić przyszłości ludzkiej, cała ludzka mądrość będzie się mieścić w tych paru słowach: Czekać i nie tracić nadziei!" A.Dumas -
Butterfly23 wrote:Ogromna bym powiedziała. To ten 1% to naprawdę dalej jest bardzo dużo. Mąż do przeleczenia infekcji, bierze jakieś suplementy?Dawniej Biedrona89
17.07.2018 - Franio 💙💙
17.04.2021 - Jaś 💙💙
Kwas foliowy, Wit D3
Morfologia nasienia - ✅
"Póki Bóg nie raczy odsłonić przyszłości ludzkiej, cała ludzka mądrość będzie się mieścić w tych paru słowach: Czekać i nie tracić nadziei!" A.Dumas -
Echo wrote:Za chwilę wszystkie uciekną na wątki miesięczne i zostanę tu sama
Spokojnie, ja tak łatwo nie zejdę w ciążę, a poza tym i tak bym nie uciekała na miesięczny wątek w pełni. Zostałabym tu przede wszystkim. To z Wami się zzylam.Echo lubi tę wiadomość
17.09.2009 ❤ córka, 27 tc
03.2023 💔
09.2024 💔 -
Jednorożec ja się niestety nie znam na badaniach nasienia ale z tego co tu na forum czytałam to faktycznie suplementami i zdrowym trybem życia można sporo poprawić takze trzymam mocno kciuki za szybką poprawę
-