Forum Starając się - ogólne Starania o trzeciego/czwartego malucha
Odpowiedz

Starania o trzeciego/czwartego malucha

Oceń ten wątek:
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 3 kwietnia 2017, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina może uda się bez stymulacji? Natura potrafi zaskoczyć :)

    Mamabyc3 musisz nabrać dystansu, choć wiem, że to trudne. Jak też mam kiepski kontakt z siostrą. Ona mieszka w UK i uważa, że już trzecie dziecko to moja fanaberia i że starsze na tym cierpią. Już jej parę razy dosadnie powiedziałam, że to nie jej sprawa. Teraz jak mnie zaczęła wypytywać, czy czasem nie planuję czwartego, to poleciała z wykładem, jak to zaszkodzę mojej 14latce, bo poczuje sie odsunięta, wpadnie w złe towarzystwo i na pewno zajdzie w ciążę. Normalnie ręce opadają. Odpowiedziałam jej grzecznie, żeby aż tak się nie martwiła o moje dzieci i że każdy ma inne priorytety. Ale struna jest już napięta i jeszcze jeden głupi tekst i przestanę być grzeczna

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 kwietnia 2017, 22:16

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 kwietnia 2017, 23:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki kobietki za mile przyjecie i dziekuje za dobre slowa :)

    Aria moge od razu starac sie, nie ma przeciwskazan bysmy czekali. Dzisiaj bylam u gina odebrac wyniki i wszystkie sa dobre.

    Hilary trzymam kciuki za jutrzejszy poranek. Ciesze sie ze u Ciebie wszystko dobrze :) tez mialam byc Listopadowa mama....

    Rybaaaa u mnie droga do macierzynstwa w ogole jest wyboista. Pierwsze poronienie 14 lat temu ledwo przezylam. Odratolwali mnie w ostatnim momencie. Zawinil lekarz. Dluga sprawa. Pozniej 5 lat staran o synka, wszystkie wyniki ok i kiedy mielismy isc na in vitro to okazalo sie ze jestem w ciazy :) a pozniej starania o corcie i poronienie za poronieniem ech.

    Poronienia do 8tc bez znanej przyczyny. Byc moze to ze mam cukrzyce jest tego powodem bo w badaniach wszelakich wszystko jest ok.

    Dziekuje za kciuki :)

    Magada powodzenia z dostaniem kredytu i budowa domu. Ciezki, ale fajny czas Was czeka a zwlaszcza pozniej urzadzanie domu :) uwielbiam urzadzac jakiekolwiek mieszkanie ;)

    Mamabyc3 jak mnie serce zabolalo jak czytalam slowa Twojego meza :( mam nadzieje ze miedzy Wami sie wszystko ulozy :)

    A siostra naprawde dziwne ma podejscie. Ciezko mi sie slucha o tej patologii :/

    Karolinams wiesz ja po swoim doswiadczeniu wiem jak zycie potrafi zaskoczyc ;) wiec trzymam kciuki za ten naturalny cykl.

    Agii81 ale fajnie sie czyta ze dzieci namawiali Was na kolejnego maluszka :) i jaka pomoc juz prawie doroslych dzieci bedziesz miala ;) moje dzieci tez wkolko tylko pytaja czy beda miec rodzenstwo a zwlaszcza mlodsza corcia he he

    Jeju wiecie jak tak czytam Was lub slysze od rodziny i znajomych gadanie ludzi z Pl to rece opadaja. W tedy ciesze sie ze nie mieszkam w Polsce bo chyba tylko tam ludzie maja taka glupia mentalnosc, gdy widza ze ktos ma wiecej dzieci :/ co komu do tego? Trzeba olac takie gadanie i cieszyc sie zyciem :) to sa nasze decyzje i nikomu nic do tego ;)

    A w ogole to jak juz byla mowa o wieku to ja w Czerwcu bede miala 34 lata :)

    Spijcie dobrze :)

  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 3 kwietnia 2017, 23:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny

    Witam nowe kolezanki
    Ja w koncu mam tluste krechy na testach ovu bylo <3 wiec moze bedzie fasolinka oby. Podwojna mama ja w listopadzie 34

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 kwietnia 2017, 23:48

    Hilary lubi tę wiadomość

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 00:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mi skoczyła temp i wczoraj taki lekki ból brzucha jak na @, więc pewnie w końcu była owu. Więc nie mam co liczyć w tym cyklu na wpadkę, bo <3 było dawno. Chyba tak miało być, w końcu nie planowaliśmy jeszcze starań.
    Trzymam kciuki za testujące w tym miesiącu :-* zieeeloności :-)

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma się czym chwalić ale co tam jestem starsza 36 niestety :( dlatego moj lekarz uwaza że bez pomocy moze byc ciężko, mam cykle bezowulacyjne i wydłużają się do 47 -50 dni co jest przegieciem.

    Za was dziewczynki trzymam kciuki :)

    Nie myślec o gadaniu ludzi malego rozumku.

    Aria nie mam nadzei na naturalny cykl ale w cuda wierze więc czekam na cud.

    Basik trzymam kciuki

    Rybaaa a plemniczki moze gdzies sie kryja

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2017, 07:13

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 07:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe starajace :)

    Podwojnamama, czy Ty w 2015 roku bylas na watku tutaj: Starania o rodzeństwo? Bo kojarze nick, ale moze z jakims innym forum pomylilam?

    Basik kciuki trzymam. Jak ♡ bylo, to teraz wszystko od organizmu zalezy.

    Mam lenia. Jeden syn obok spi. Drugi orbituje przy lozku...

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 07:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wszystko jasne spadek temp i negatyw tyle w temacie kwietniowym.

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 07:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aria :( moze jeszcze temp odbije? U mnie taki zygzak jest, wiec nadzieja powinna byc, poki @ nie ma.

    aria40 lubi tę wiadomość

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Majamia a myslisz że u Ciebie owu była 20go dnia cyklu? Bo mi wygląda na 17sty, jak tam się Tobie serducha ułożyły? Jaką miałaś pierwszą betkę?

    Jakaś tam niteczka nadziei jest, zwłaszcza że testuję "badziewem" z allegro.

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pierwsza beta 115,3. Druga 305,5.
    Tez myslalabym, ze moze byc tego 17 - zwlaszcza, ze owulacyjne pozniej zaczelam robić. Tylko ten sluz mi do 17dc nie pasuje...

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karolinams, to ja takie cykle miałam przed I ciążą. Wiem jakie to wkurzające kiedy trwa i trwa i skończyć aię nie chce.. Trzymam kciuki za Ciebie.

    Nie no, u nas 5 dni przerwy, więc szans nie ma. Wczoraj M chciał <3 ale spotkanie ze szwagrem, za dużo % i nie dał rady. Ale o owu jeszcze nie wiedziałam, no ale nic z tego.

    Aria, dopoki nie ma @ jest nadzieja. Kciukam :-*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2017, 08:11

    aria40 lubi tę wiadomość

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aria trzymam kciukii.... :)

    aria40 lubi tę wiadomość

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    naprudukowałam się i zżarło mi pół posta...

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podwojnamama tak jakoś lepiej jest z moim. Ale moje humory nie pomagają w niczym.

    Aria trzymam tez kciuki oby jednak był +

    Basik czekamy na dobre wieści niebawem

    Rybaa zależy może twój chłop ma komandosów a nie żołnierzy;)

    A mi znów zaczyna się myślę a raczej brak myślenia. W obydwoch ciazach miałam jakby myślenie na Straszyn kacu 5min do tyłu. Typu idę przez przejście a nie wpadnę na pomysł by się rozejrzeć albo spojrzę ale jakbym nie widziała samochodów. To nie jest śmieszne bo jak byłam w ciąży z pierwszą to prawie kobiete potracilam prowadząc auto i do tej pory mam leki prowadząc... nie wiem co zrobić by mój mózg pracował jak należy w końcu mam 2 małych dzieci i za chwilę będę bała się z nimi wychodzić.

  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 08:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamabyc to uwazaj kochana na siebie , ja tez mialam takie rozne zacmy.

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamabyc3 - a jakies logiczne zadania? Sudoku? Jak mi mozg zaczyna zwalniac, to takie rozruszanie go (np. Obrazkami ze zludzeniem optycznym), zmusza do dzialania. Nawet zwykla tabliczka mnozenia wymusza myslenie.

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • MamaTuśka Autorytet
    Postów: 783 784

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Zajrzałam tu jakiś czas temu i przepadłam. Dużo na głowie mamy ostatnio, ale dobrze ;).
    Aria, może jeszcze nie wszystko stracone z tym testowaniem?
    Ja pierwszą @ po porodzie dostałam teraz w marcu. Przed nią byłam u mojej ginki i wszystko wskazywało na późną owulację. Teraz w tym cyklu też ciekawie, bo testy ovu facelle wyszły mi pozytywne dopiero wczoraj i dzisiaj, a to 23 dc! I włąśnie tak jak Majamia pisze, gdyby po obserwacji śluzu owulkę obstawiać, to bym powiedziała, że ok 17dc, a tu proszę... Ot zagadka, która się niedługo wyjaśni ;)

  • Hilary Autorytet
    Postów: 1485 751

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam, przeżyłam i już jestem :p Godzinę czekania w kolejce i 4 ampułki spuszczone :P Na szczęście nie czułam się strasznie źle i szwagierka ze mną pojechała, a teściowa została z Miśką.
    Teraz jem śniadanko a młoda śpi więc mogę Was nadrobić :)

    U mnie weekend intensywny:)

    Straszny mam katar :/ Najgorzej przeszkadza jak jem bo nie da się jeść z otwartą buzią :O
    Poza tym już rodzina męża wie o dzidzi. Najpierw powiedziałam szwagierce to gratulowała, ale ona wiedziałam że tak zareaguje bo jest spoko :)
    No ale wieczorem w sobotę na tym babyshower proponowali mi wódkę. Ja że nie che. Szwagierka taka inna że jak nie chcesz, przecież nie karmisz, lej dla niej ciocia i ta faktycznie mi nalała.
    No i powiedziałam, ze nie mogę :P A one że co w ciąży ja że tak no to one wszystkie że o gratulacje :) Jena cioci sie spytała czy planowane a druga jak widziała że się speszyłam powiedziała że to przecież nic złego, gorzej jakby np on powiedziała że się spodziewa a ma ok 50 lat :p Więc ogólnie spoko. Trzecia szwagierka z kolei stwierdziła że ona wiedziała już że na mieście mówią. Podejrzewam, że wie od takiej jednej bo widziała mnie jaka czekam do gin.
    Teraz jeszcze trzeba powiadomić moja rodzinę ale będziemy się widzieć wszyscy chyba w maju dopiero...

    W niedzielę mąż miał wolny dzień wiec było super. Wspólne śniadanko, ładna pogoda. Pojechaliśmy do teściów na grilla a wieczorem zabrał mnie do kina, fajnie bo dawno tak sami nigdzie nie byliśmy :)

    A wczoraj pilnowałam córki szwagierki więc też dzień szybko zleciał

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 kwietnia 2017, 10:25

    klz9p07wk3z5zdsc.png
    klz9krhmmzw6dq0d.png
    qb3ckqi19gcnrf68.png
  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MamaTuska trzymam kciuki w takim razie :) oby byly dwie krechy :)

    MamaTuśka lubi tę wiadomość

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • Hilary Autorytet
    Postów: 1485 751

    Wysłany: 4 kwietnia 2017, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Weźcie ja już w opinie powoli przestaje wnikać. Będą gadać i tak, czy będę się tym martwić czy nie. Taka młoda i kupę dzieci, młodość sobie zmarnowała... A dla mnie widok bawiących się moich dzieci razem, to coś najpiękniejszego :)
    Powiedzieliśmy dla Wiktorka że będzie miał rodzeństwo, to tak się ucieszył :)

    Aria a tej Twojej siostry to w ogóle nie rozumiem. Moja mama ma nas 4 i między mną a siostrą jest 14 lat, bratem 10 a drugim 8 i jakoś jak ja się urodziłam to reszta nie poszła w odstawkę i wyszła na ludzi. Wiadomo, e będziesz miała więcej obowiązków ale wydaje mi się że to kwestia organizacji. Sam wiem po sobie, ze im więcej mam do zrobienia np w domu to szybciej mi idzie a jak tak 1, 2 rzeczy to się lenie i o :) Jedyne co to szkoda, ze ja się urodziłam tak późno, bo z siostry mało z domu pamiętam bo skończyła 18 lat i wyleciała na studia, tak samo bracia. Za to teraz mamy dobry kontakt bo dzieci mamy w podobnym wieku

    Karolinams uda się i bez stymulacji :)

    Mamabyć właśnie może krzyżówki ? Chociaż w ciąży to tak jest, ja tez się taka głupia robię :P A może jakieś witaminy np magnes ? Podpytaj gin jak będziesz na wizycie

    Dziewczyny ja tu na wszystkie dmucham, chucham i trzymam mocno kciuki ! Niech nas będzie co raz więcej :) Utrzyjmy nosa innym i weźmy kolejne 500+ :D

    aria40, Pari lubią tę wiadomość

    klz9p07wk3z5zdsc.png
    klz9krhmmzw6dq0d.png
    qb3ckqi19gcnrf68.png
‹‹ 51 52 53 54 55 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego