Forum Starając się - ogólne Starania o trzeciego/czwartego malucha
Odpowiedz

Starania o trzeciego/czwartego malucha

Oceń ten wątek:
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daj znać zaraz czekam na wiesci oby dobre

  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik trzymaj sie! Mam nadzieje,ze po prostu kobita nowa w tym fachu i sie pomylila.

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane ja juz w nic nie wierze

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik spokojnie, ja mysle ze po prostu nie widac jeszcze ciazy na USG bo jest mlodsza. Przeciez pozno Ci wyszedl test prawda? Nie wierze ze to nie jest ciaza. Trzymam moooooooooooooooooooooooooooooooooocno kciuki i jestem myslami z Toba. Musi byc dobrze <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mocno zaczelas plamic? I to krew jest czy jakies brazowe plamienie?

    Poczekamy na bete, moze za niski progesteron masz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 kwietnia 2017, 18:05

  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bedzie dobrze! Najwazniejsze, zeby szybko okreslili co i jak, pomogli i zzebys do dzieci mogla wrocic. Bo to najgorsze, jak bez dzieci sie samej siedzi...

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak jak sie dzieci nie ma to jest calkiem inaczej bo spokojnie mozna lezec w szpitalu a tak jak dzieci w domu to pobyt w szpitalu to najgorsze co moze byc, ale jak trzeba to wyjscia nie ma :(

  • Rybaaaa Autorytet
    Postów: 1269 1024

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale natworzyłyście... ;-)

    Basik, czekamy na betę. Wierzę, że to niekompetentna lekarka i wszystko bedzie ok i będzie też fasolka :-*

    Swan... nie wiem co powiedzieć :-( tulę mocno i jestem z Tobą :-*
    równocześnie cieszę się z wygranej walki :-* fajnie, że zostajesz z nami ;-)

    u nas też pogoda do d***, choć rano zapowiadało się fajnie. Weekend się zaczął, godz. 18 a ja już ledwo na oczy widzę. Dziś znów pobudkę przed 6 dziewczyny zrobiły i od razu na pełne obroty. Heh, a nam się kolejnego małego budzika zachciewa :')

    2 córeczki <3 <3
    f2wli09kzqwfei07.png
  • Majzu Ekspertka
    Postów: 175 83

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przeciebasik - trzymam kciuki żeby wszystko było dobrze

    II cykl starań... Zielony :)
    xnw4ugpjwghcrvs8.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciagle zagladam czy sa nowe wiesci.........

  • majamia Autorytet
    Postów: 1693 449

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja rowniez zagladam... mam nadzieje, ze beta wyszla ok i szukaja na usg dzidziusia. I inna pani doktor, niz ta poszukujaca jajnikow.

    syn 03-2014 <3
    syn 03-2016 <3 kp do 13tc
    syn 11-2017 <3 kp do 13tc
    'Zanim się rozpędzisz, zrób pierwszy krok'.
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 20:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też patrzę a tu cisza

  • Majzu Ekspertka
    Postów: 175 83

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik kochana ....... Odezwij się ...

    II cykl starań... Zielony :)
    xnw4ugpjwghcrvs8.png
  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekamy na wiesci

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • Mamabyc3 Autorytet
    Postów: 954 603

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taaa cisza zaczyna mnie dolowac i przerazac. Nie wiem jak wy dziewczyny ale mimo, że się nie znamy to naprawdę się przejmuje każda z was jakbyście były mi bardzo bliskie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mamabyc ja mimo ze pisze z Wami od niedawna to czytam Was od poczatku i tak samo zawsze przezywam kazdy Wasz smutek czy radosc.

    Kroilam salatke jarzynowa z mezem spogladajac co chwila na tel. I nawet maz pytal czy cos wiadomo co u tej dziewczyny slychac.

    Kciukow nie puszczam!!!!!!!!!!!!!

  • karolinams Autorytet
    Postów: 1112 649

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgadzam się z wami, też ciągle myślę i zaglądam <3

    7u229n73melmp7nq.png


    ojxezbmh697s0anz.png

    Syn 13 lat,
    Syn 9 lat
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 22:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki jestem juz w domu beta 38.7 za mala .jest mi mega przykro placze caly czas.pani doktor po becie zbadala mnie drugi raz w koncu znalazla jajniki na nich maly pecherzyk jestem w trakcie ronieniA.byla ciaza ale juz jej nie ma .powinnam sama sie oczyscic.jednak jakby do tego nie doszlo mam natychmiast sie zglosic na Ip.poki co oby bylo samoistne.za tydzien mam powtorzyc bete i kontrola w poradni.nie ma dzidzi

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na wypisie poronienie.podejrzenie ciazy pozamacicznej.juz teraz wiem czemu testy slabo wychodzily

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik ogromnie mi przykro :( mocno przytulam bo tylko tyle moge.........

‹‹ 93 94 95 96 97 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego