Forum Starając się - ogólne Starania z nadwagą
Odpowiedz

Starania z nadwagą

Oceń ten wątek:
  • madzialenka84 Autorytet
    Postów: 1164 321

    Wysłany: 27 października 2016, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzymisie wrote:
    Ile dpo ?

    Peak owulacji miala wedlug testow owu dokladnie 2 tygodnie temu, na wczoraj mialam wyznaczone testowanie i byla biel na tescie. Dzis nad ranem sie przebudzilam chcialo mi sie siku ok 5-6 i poszlam do toalety, ale wstalam dopiero o 8 i siknelam na test, chociaz nie mialam juz w planach testowac dzis. No i jest blada kreseczka. na zdjeciu slabo widac (sprobuje pozniej wrzucic zdjecie), ale 'na zywo' jest widoczna, ale slaba. Jutro powtorze test.

    marzymisie, Basik83 lubią tę wiadomość

    [link=https://www.suwaczki.com/]mhsvio4pxyysgaud.png[/link]

    [*] 5/6 tc listopad 2016

  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 27 października 2016, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potforzasta, to na poprawe humoru. Mam nadzieje, że tak będzie chociaż ;)

    Ostatnio kompletnie nie mam siły na nic. Jestem zmęczona. Dni mijają a ja po pracy zero mocy. Robię minimum.
    Tzn ogarniam coś na obiad lub biore pogotowane zapasy a potem lenistwo.
    Z wielkim trudem wyprawiam sie do pracy ;)

  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 27 października 2016, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacjee ale sie ciesze Madziolenka ;-)

    Jakbym to sama testowala ;-)

    Hehe dziewczynki a jakie fryzury?

    Ja dzis zakrecona jal ruski sloik nie uniem.na nieczym sie skupic

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 27 października 2016, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ścielam włosy do ramion bo juz odrosly i mnie denerwowały

    marzymisie, Basik83 lubią tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 27 października 2016, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Potforzasta, ja to samo. Kazałam obcinać do ramion i juz bo mnie wkurzają ;)

    potforzasta, Basik83 lubią tę wiadomość

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 27 października 2016, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pamiętam jak w lipcu ścielam do ramion a miałam do pasa jaka ulga na głowie :)

    marzymisie lubi tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • marzymisie Autorytet
    Postów: 646 104

    Wysłany: 27 października 2016, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzialenka, ja wciąż zastanawiam się jakie to uczucie ujrzeć w końcu II kreski na teście.
    To musi być cudowne, nie do opisania. Trochę euforii, lawina niedowierzania, szczypta strachu i przeogromne szczęście , czy się nie mylę?

  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 27 października 2016, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez jestem ciekawa a jeszcze bardziej jak to jest usłyszeć serduszko, poczuć pierwsze ruchy eh pókico marzenia jak dla mnie

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 27 października 2016, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wam tez sie.w.koncu uda moje kochane <3

    potforzasta lubi tę wiadomość

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • madzialenka84 Autorytet
    Postów: 1164 321

    Wysłany: 27 października 2016, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    marzymisie wrote:
    madzialenka, ja wciąż zastanawiam się jakie to uczucie ujrzeć w końcu II kreski na teście.
    To musi być cudowne, nie do opisania. Trochę euforii, lawina niedowierzania, szczypta strachu i przeogromne szczęście , czy się nie mylę?

    U mnie szok i niedowierzanie, ekscytacja,na pewno szczescie ale wiem, ze to na razie bardzo wczesnie.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 października 2016, 22:17

    [link=https://www.suwaczki.com/]mhsvio4pxyysgaud.png[/link]

    [*] 5/6 tc listopad 2016

  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 27 października 2016, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musi byc dobrze.nie dopuszczamy innej mozliwosci <3

    marzymisie lubi tę wiadomość

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 27 października 2016, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik83 wrote:
    Wam tez sie.w.koncu uda moje kochane <3
    Kochana jedna pomyłka ;) nie Wam tyko Nam. Nam się uda ;)

    Basik83, marzymisie lubią tę wiadomość

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • Skrzydlata Autorytet
    Postów: 793 292

    Wysłany: 27 października 2016, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia super :) to teraz nas zarażaj, żebyśmy też miały dwie kreseczki :) a jakieś objawy? wysoka temperatura? jakieś bóle? cokolwiek? :)

    21 cs - Kalina 25.09.2018 <3
    10cs - 5.07.2020 - II pozytyw :D <3
    Wreszcie ten świat ma barwy i smak :)
    klz9df9hky1u0cac.png
    f2w343r8ud6tzj4z.png
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 28 października 2016, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wlasnie objawy nam mow madziula

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 28 października 2016, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIULA MEZOWI MOWILAS.?

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Skrzydlata Autorytet
    Postów: 793 292

    Wysłany: 28 października 2016, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzialenka84 teraz śpi bo ona przecież z USA jest, to tak szybko się nie dowiemy co i jak :D

    21 cs - Kalina 25.09.2018 <3
    10cs - 5.07.2020 - II pozytyw :D <3
    Wreszcie ten świat ma barwy i smak :)
    klz9df9hky1u0cac.png
    f2w343r8ud6tzj4z.png
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 28 października 2016, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem hahaha ale napisalam ;-) w koncu odczyta

    A jak u cb?skrzydlata?

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Skrzydlata Autorytet
    Postów: 793 292

    Wysłany: 28 października 2016, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziwnie jest. Od wtorku mi się dziwne rzeczy dzieją w brzuchu. Ciągle albo coś ciągnie, albo kłuje albo bulgocze... masakra jakaś. Niby myślałam że jelita ale zaczynam mieć wątpliwości czy aby wszystko od jelit pochodzi. Bo czasem jakby ciągnie w macicy, czasem piersi od pachwin bolą. A muszę przyznać szczerz, że do objawów przedokresowych to jestem nie przyzwyczajona bo nigdy ich nie miałam. Z resztą, objawy przedokresowe od 8dc to tez chyba nie tak powinno być.

    A moją diete ostatnio szlag trafia bo zamiast jeść 1800 to ciągle wychodzi mi 2000 :( ale to przez te napady głodu. Faza lutealna jest naprawdę do dupy... Jakoś przed owulką nie mam problemu żeby się powstrzymać przed słodkim albo ogólnie nadmiarem jedzenia...

    21 cs - Kalina 25.09.2018 <3
    10cs - 5.07.2020 - II pozytyw :D <3
    Wreszcie ten świat ma barwy i smak :)
    klz9df9hky1u0cac.png
    f2w343r8ud6tzj4z.png
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 28 października 2016, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez czasami mam napady.ale ostatnio jako tako

    No ja objawy zupelnie.inne.aczkolwiek podobne.

    Powiem.szczerze ze jak.teraz mi sie nie uda to nie wiem jak.bedzie.dalej.

    Boje sie.ze.maz sie.rozmusli eh jakis.dziwny mam.dzien

    Ta tempka u mnie.ciagle.ta sama.mdlosci.sa.wiwksze niz.ostatnio.ale moze za.bardzo sie nakrecilam.i psychila robi swoje.

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 28 października 2016, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ech ja też mam czasem takie napady głodu nienawidzę tego bo jem wszystko co mi pod rękę podejdzie oczywiście jadalnego ;)

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
‹‹ 34 35 36 37 38 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego