Forum Starając się - ogólne start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)
Odpowiedz

start 6.10 jeden cel --->zielona kropa na koncu :)

Oceń ten wątek:
  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 16 listopada 2013, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochane czy od połowy cyklu mogę mierzyć temp ?

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 16 listopada 2013, 23:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    lece juz buziaki Aniu zgadamy sie jutro :)
    Dobrej nocki :-*

    63b363a823.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 16 listopada 2013, 23:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    kochane czy od połowy cyklu mogę mierzyć temp ?
    Lepiej od poczatku...masz wtedy porownanie....:-)

    63b363a823.png
  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 16 listopada 2013, 23:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    no wlasnie nie dostałam:( miałam do Ciebie pisac czy dostałas wiadomosc na ovu;)
    Wysle jeszcze raz :-*

    63b363a823.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    czekaj udostepnie wykres to sobie zobaczysz
    Aniu i jak z tempka poszla w gore :) ??

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 10:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry dziewczynki :) Milego dnia zycze :)

  • ilonek Autorytet
    Postów: 671 373

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ojjjniedzielne lenistwo :-)
    Uwielbiam....kawusia z pianką :-)
    Komu jeszcze ?
    @bedzie po mału sie konczyc i beda znow staranka ale na totalnym luzie :-)

    iza30 lubi tę wiadomość

    63b363a823.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ilonek wrote:
    Ojjjniedzielne lenistwo :-)
    Uwielbiam....kawusia z pianką :-)
    Komu jeszcze ?
    @bedzie po mału sie konczyc i beda znow staranka ale na totalnym luzie :-)
    Ja wlasnie koncze kawunie :) najlepiej dac na luz a napewno niedlugo bedziemy sie cieszyly

  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kochane jak tam u Was ? widzę że kawkujecie :) ja kawy nie piję :)

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    hej kochane jak tam u Was ? widzę że kawkujecie :) ja kawy nie piję :)
    Czesc kochana ja sobie siedze w salonie sama a ukochany jeszcze spiocha niech sie wyspi bo jutro praca

  • ewcia2337196 Autorytet
    Postów: 551 308

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Czesc kochana ja sobie siedze w salonie sama a ukochany jeszcze spiocha niech sie wyspi bo jutro praca
    Pewnie niech śpi dopóki ma wolne :)

    w4sq3e3kl1ka7h8d.png
    ewcia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ewcia2337196 wrote:
    Pewnie niech śpi dopóki ma wolne :)
    tylko ja cos wstalam po 8 . Jak Piotrek ma do pracy to moge wtedy spac do 11 a jak ma wolne to ja wczesnie wstaje hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :)

    Dziś mogę stwierdzić że kończą mi się upławy po zamrożeniu... Cieszę się bo wkońcu będę mogła spokojnie czekać na @ i na nowy cykl :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dukan23 wrote:
    Cześć dziewczyny :)

    Dziś mogę stwierdzić że kończą mi się upławy po zamrożeniu... Cieszę się bo wkońcu będę mogła spokojnie czekać na @ i na nowy cykl :D
    No to super kochana :*

    Dukan23 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dukan23 wrote:
    Cześć dziewczyny :)

    Dziś mogę stwierdzić że kończą mi się upławy po zamrożeniu... Cieszę się bo wkońcu będę mogła spokojnie czekać na @ i na nowy cykl :D
    Szalejesz z tymi fotami kochana :D

    Dukan23 lubi tę wiadomość

  • kada24 Autorytet
    Postów: 5602 3455

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej moje piękne jak mija dzień??

    Hanna<3
    5cfa36e136.png
    countdown-1431234000z1455429600zp.png
    Mateuszek <3 13.08.2014
    Emilka <3 08.07.2010








  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina23 wrote:
    Aniu i jak z tempka poszla w gore :) ??
    a kochana poszla o 1 kreske;/ a wiec do dupy wszystko, dzis mam mega doła bo ile mozna czekac na ta po*ebana @, i przyjmuje wiecej witaminy c, bo podobno rozedza krew i kąpiele mega cieple biore i nic..ale z drugiej strony tak mi sie zdaje ze szyjka mega wysoko noi po wczorajszym <3 prawie nic nie wypadlo

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2013, 12:55

  • iza30 Autorytet
    Postów: 1592 1133

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny milego dnia wam zycze nie dawno wstalam :)

    mungo lubi tę wiadomość

    20150409580413.png

    200707184670.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    a kochana poszla o 1 kreske;/ a wiec do dupy wszystko, dzis mam mega doła bo ile mozna czekac na ta po*ebana @, i przyjmuje wiecej witaminy c, bo podobno rozedza krew i kąpiele mega cieple biore i nic..

    Kochana jak jak chcialam przyspieszyc to skakalam :p wiem ze to glupie, ale jakis ruch, sport pomaga. Plus <3 z mezem, tez moze przyspieszyc, na mnie dzialalo :p no i te kapiele... Powodzenia

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 listopada 2013, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    a kochana poszla o 1 kreske;/ a wiec do dupy wszystko, dzis mam mega doła bo ile mozna czekac na ta po*ebana @, i przyjmuje wiecej witaminy c, bo podobno rozedza krew i kąpiele mega cieple biore i nic..
    Kochana nie kabinuj nic zeby sie nie wydluzalo jeszcze bardziej jak nic nie dziala zeby ja przyspieszyc trzeba czekac poczekajmy do 3 dni bo moze na dniach byc owulka nie koniecznie musiala byc wczoraj albo dzis poczekajmy cierpliwie zobaczymy co bedzie z tempa dalej :) Cierpliwosci kochana
    no i jak nic nie wypadlo czyli cos sie dzieje trzymam mocno kciuki za owocna owulke

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 listopada 2013, 12:58

‹‹ 345 346 347 348 349 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego