STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
-
WIADOMOŚĆ
-
moka89 wrote:Melduję się! Nie było mnie kilka dni. Po wizycie u giną zostałam u mamy. To były ciężkie dla mnie dni. Miałam krwawienie z szyjki (lekarz uspokaja ze nie jest ono ze środka wiec mam sie nie denerwować) na usg widoczny tylko pęcherzyk. Zarodka nie było widać choć na zdjęciu które dostałam ja cos tam widzę, no ale nie znam się
Kolejna wizyta za dwa tyg mam nadzieje że dzidzius sie odnajdzie. Dostałam dupka raz dziennie i mam sie oszczędzać. Wyniki wszystkie w normie.zajrze do was niedługo, musze sie pozbierać troche
Trzymam kciuki za Ciebie i siebie oczywiście
Powodzonka!
-
Dzięki dziewczynki za wsparcie;*
Agniesja u ciebie tez sam pęcherzyk? Czyli w sumie nie powinnam sie jakoś tym stresować? Chociaż powiem wam, że czuję się w połowie w ciąży przez to ;p ale co tam, jeszcze dwa tygodnie i zobaczymy czy ktos zamieszkałprzez to leżenie na kanapie, nic nierobienie czuje sie jak emerytka, posprzatalabym z chęcią cały dom, a tu nic z tego ;/
Miłego weekendu dziewczynki!;* -
moka89 wrote:Dzięki dziewczynki za wsparcie;*
Agniesja u ciebie tez sam pęcherzyk? Czyli w sumie nie powinnam sie jakoś tym stresować? Chociaż powiem wam, że czuję się w połowie w ciąży przez to ;p ale co tam, jeszcze dwa tygodnie i zobaczymy czy ktos zamieszkałprzez to leżenie na kanapie, nic nierobienie czuje sie jak emerytka, posprzatalabym z chęcią cały dom, a tu nic z tego ;/
Miłego weekendu dziewczynki!;*Może po prostu Twoja ciąża jest młodsza niż masz w suwaczku, wszystko się okaże niebawem a tymczasem dużo odpoczywaj
Ja też jestem na zwolnieniu, całymi dniami leżę w łóżku bo mdłości nie dają mi normalnie funkcjonować, jedynie podczas spania mam trochę spokoju a sypiam ostatnio bardzo dużo
-
Oooj Lenka jak mi się miło na
zrobiło
A Ty co tam. ?[email protected] lubi tę wiadomość
Gabrysia 5.02.2016 ❤
Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs -