STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Melduję się! Nie było mnie kilka dni. Po wizycie u giną zostałam u mamy. To były ciężkie dla mnie dni. Miałam krwawienie z szyjki (lekarz uspokaja ze nie jest ono ze środka wiec mam sie nie denerwować) na usg widoczny tylko pęcherzyk. Zarodka nie było widać choć na zdjęciu które dostałam ja cos tam widzę, no ale nie znam się Kolejna wizyta za dwa tyg mam nadzieje że dzidzius sie odnajdzie. Dostałam dupka raz dziennie i mam sie oszczędzać. Wyniki wszystkie w normie.zajrze do was niedługo, musze sie pozbierać troche
-
Tygrysku, cieszę się, że wchodzisz akurat na nasz wątek :*
Strasznie miło mi się zrobiło.
Mordeczka, czekam z niecierpliwością na Twoje wyniki
Masz dostęp on-line, czy musisz odebrać osobiście?
Beta strasznie droga u Ciebie...u mnie chyba kosztuje 20zł...ale słyszałam, że mogą być takie różnice cenowe.
Moka, oszczędzaj się kochana.
Na następnym USG zobaczysz śliczną fasolkę a razem z nią bijące serducho :*
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 21:04
Inni szukają cudu całe życie w prozaicznych rzeczach...ja wolałam je stworzyć z prawdziwej miłości...
-
Niestety tylko osobiście ;/ nasz ośrodek jest lekko zacofany choć stronę internetową ma
Jak tylko odbiorę wyniki od razu napiszę tu No beta droga ale w razie czego mam blisko nie muszę specjalnie do Poznania jechaćGabrysia 5.02.2016 ❤
Starania o 2 maluszka ❤ 6 cs -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-
Zawsze mnie to zastanawiało skąd taka rozbieżność cenowa...
Ja rozumiem 5-10zł...ale żeby 20zł i w górę ?? Kosmos
Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 20:58
Inni szukają cudu całe życie w prozaicznych rzeczach...ja wolałam je stworzyć z prawdziwej miłości...
-
nick nieaktualny
-