X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)
Odpowiedz

STYCZNIOWE STARACZKI - zapraszam wszystkie dziewczyny urodzone w STYCZNIU :)

Oceń ten wątek:
  • moka89 Autorytet
    Postów: 1735 1005

    Wysłany: 23 stycznia 2015, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduję się! Nie było mnie kilka dni. Po wizycie u giną zostałam u mamy. To były ciężkie dla mnie dni. Miałam krwawienie z szyjki (lekarz uspokaja ze nie jest ono ze środka wiec mam sie nie denerwować) na usg widoczny tylko pęcherzyk. Zarodka nie było widać choć na zdjęciu które dostałam ja cos tam widzę, no ale nie znam się :/ Kolejna wizyta za dwa tyg mam nadzieje że dzidzius sie odnajdzie. Dostałam dupka raz dziennie i mam sie oszczędzać. Wyniki wszystkie w normie.zajrze do was niedługo, musze sie pozbierać troche

    Gabrysia <3
    klz9df9h2mnehf2h.png
  • Lenka@ Autorytet
    Postów: 1300 761

    Wysłany: 23 stycznia 2015, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Tygrysku, cieszę się, że wchodzisz akurat na nasz wątek :* :)
    Strasznie miło mi się zrobiło.

    Mordeczka, czekam z niecierpliwością na Twoje wyniki :)
    Masz dostęp on-line, czy musisz odebrać osobiście?
    Beta strasznie droga u Ciebie...u mnie chyba kosztuje 20zł...ale słyszałam, że mogą być takie różnice cenowe.

    Moka, oszczędzaj się kochana.
    Na następnym USG zobaczysz śliczną fasolkę a razem z nią bijące serducho :*



    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2015, 21:04

    Inni szukają cudu całe życie w prozaicznych rzeczach...ja wolałam je stworzyć z prawdziwej miłości...
  • Mordeczka Autorytet
    Postów: 7186 1658

    Wysłany: 23 stycznia 2015, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety tylko osobiście ;/ nasz ośrodek jest lekko zacofany choć stronę internetową ma :)